Nythän moni ajattelee sinun kanssa samalla tavalla, mutta itse olen taipuvainen ajattelemaan sillä tavalla, että Salmelainen ja Makke olivat molemmat ihan täysiä marionetteja, kuten ovat myös Pesonen ja Sneen. Oikeasti isot päätökset tekevät tässä seurassa ihan muut henkilöt ja he eivät ikinä joudu niistä vastuuseen. Salmelainen voisi itseasiassa tehdä IFKlle suurimman palveluksen ikinä heittämällä nämä Nybondakset ja muut kusipäät kunnolla bussin alle raottamalla enemmän kulissien taakse. Salmelainen lienee kuitenkin liian herrasmies ja loppu viimein sukunsa puolesta seuranmies eli ei lähde tällaiseen. Nämä ylimieliset kusipäät, jotka eivät ole eläessään pistäneet tähän seuraan latiakaan omiaan kiinni, mutta silti käyttävät suurinta päätäntävaltaa, pitäisi saada kunnolla vastuuseen ja pihalle IFKsta. Itse en lausunnoista huolimatta usko edelleenkään, että Ville Peltonen saati sitten hänen älyvapaa jatkosopimus, olisivat olleet Salmelaisen omia päätöksiä vaan ohjeistus näihin tullut sieltä, mistä muutkin paskat sekä älyvapaat päätökset tässä seurassa ovat yleensä tulleetTobias Salmelaisen haastattelu olisi kiva kuulla nyt, kun nämä takapainoiset sopimukset sekä viime kauden taloudellinen tappio on tullut julkisuuteen. Mies käytännössä tuhosi 1-2 vuodeksi HIFK:n menestyshaaveet myös oman lähtönsä jälkeiseksi ajaksi. Haluaisin tietää, että miten meni omasta mielestä. Salmelaisenkin ura meillä olisi voinut olla hyvin eri näköinen, jos mies olisi palkannut vaikka Jussi Ahokkaan penkin taakse.