HIFK:n mediaketju

  • 1 554 462
  • 6 259

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Ei kuitenkaan ole otsikoitu, HIFK:n henkilöstö hakkasi liikenteenohjaajan !!!

Myisi paremmin ja saisi huomiota! Nyt sisältö "hukkuu" uutisen sisälle? kun otsikossa ei selvästi käy selville mistä on kyse?

No eihän tuo ihan putkeen ole mennyt...
 

KOLT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Suloista kyllä, miten tähän(kin) löytyy puolustelijoita heti. Siellä on jumalauta ollut useampi silminnäkijäkin vielä, joita juttuun on haastateltu. Vai hekö ihan huvikseen keksivät tuollaista päästäkseen lokaamaan "suurta ja mahtavaa", niinkö?

"Ei meidän rakas HIFK ole voinut toimia väärin". :D
 

repalefarkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
per aspera ad astra
Suloista kyllä, miten tähän(kin) löytyy puolustelijoita heti. Siellä on jumalauta ollut useampi silminnäkijäkin vielä, joita juttuun on haastateltu. Vai hekö ihan huvikseen keksivät tuollaista päästäkseen lokaamaan "suurta ja mahtavaa", niinkö?

"Ei meidän rakas HIFK ole voinut toimia väärin". :D
No mun silmään ei ole osunut kun yksittäinen puolusteleva/vähättelevä kommentti.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Suloista kyllä, miten tähän(kin) löytyy puolustelijoita heti. Siellä on jumalauta ollut useampi silminnäkijäkin vielä, joita juttuun on haastateltu. Vai hekö ihan huvikseen keksivät tuollaista päästäkseen lokaamaan "suurta ja mahtavaa", niinkö?

"Ei meidän rakas HIFK ole voinut toimia väärin". :D
En minä ainakaan suuremmin mitään puolustelua ole havainnut, vaan melko yksimielisestihän tuo on tuomittu, kuten pitääkin.

Olisi ihan jees lukea seurasta välillä positiivisiakin otsikoita, mutta odottavan aika taitaa käydä pitkäksi.
 

Synyster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Junnupelaajille painotetaan, että varsinkin logot päällä käyttäydytään ihmisiksi. Sitten siellä herrat vetävät IFK:n vaakunoiden kanssa kuin mitkäkin idiootit.

Plussaa suorituksesta vielä siitä, että ihan muutama ihminen näkemässä tuon sekoilun ja egoilun.
 

KOLT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No mun silmään ei ole osunut kun yksittäinen puolusteleva/vähättelevä kommentti.
Yksikin riittää, kun sille on näyttänyt löytyvän samanmielisiä jotka eivät sitten ole itse suoraan kommentoineet mitään.

En minä ainakaan suuremmin mitään puolustelua ole havainnut, vaan melko yksimielisestihän tuo on tuomittu, kuten pitääkin.

Olisi ihan jees lukea seurasta välillä positiivisiakin otsikoita, mutta odottavan aika taitaa käydä pitkäksi.
Alta löytyy lainaus, mihin viittasin itse. Joo, olisin voinut lainata jo edelliseen viestiin ehkä. Kuitenkin kuten yllä jo kirjoitin, niin ei näyttänyt olevan edes ainoa samanmielinen.

Semmoinen skuuppi sitten.

Eli, poliisi tarvittiin paikalle päästämään HIFK:n junnujen bussi sinne, minne niiden olisi alunperinkin pitänyt päästä ilman jotain älytöntä härdelliä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK ja Leijonat
Suloista kyllä, miten tähän(kin) löytyy puolustelijoita heti. Siellä on jumalauta ollut useampi silminnäkijäkin vielä, joita juttuun on haastateltu. Vai hekö ihan huvikseen keksivät tuollaista päästäkseen lokaamaan "suurta ja mahtavaa", niinkö?

"Ei meidän rakas HIFK ole voinut toimia väärin". :D
Karavaani kulkee ja koirat haukkuu. Nu kör vi!
 

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Suloista kyllä, miten tähän(kin) löytyy puolustelijoita heti. Siellä on jumalauta ollut useampi silminnäkijäkin vielä, joita juttuun on haastateltu. Vai hekö ihan huvikseen keksivät tuollaista päästäkseen lokaamaan "suurta ja mahtavaa", niinkö?

"Ei meidän rakas HIFK ole voinut toimia väärin". :D

Noniin taas meillä on vieraat kylässä provosoimassa. Soo soo sinulle.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Varmasti tässä virheitä tehty järjestelyissä, ja tokihan tuollaiset bussit tulisi hallille päästää, vaikka tie muuten suljettu olisikin. Siltikin nuo toimarit siellä Hifkin bussissa mokasivat ja pahasti. Liikenteen ohjaajien ohjeiden mukaan siellä on toimittava tuollaisissa poikkeustilanteissa. Olisi pitänyt kääntyä nöyrästi pois, ja hoitaa sitten jälkikäteen asia niin, että jatkossa homma olisi toiminut. Tässä on nyt ollut nimenomaan sitä edarihenkistä öyhötystä, että mehän tehdään mitä halutaan.
 

jeani

Jäsen
En ota muuhun kantaa, mutta tuosta välikohtauksesta (tai oikeastaan sen puolikkaasta, alusta asti ei näy) pyörii Tiktokissa video, jos sen joku haluaa nähdä. En nyt jaa tähän suoraan koska jakajan nimi näkyy Tiktok-jaoissa, mutta "Onseihme7"-nimisen käyttäjän videoista tuo löytyy. Käyttäjää hakemalla löytää.
Tässä kaiketi tuo tilanteen loppu(?)osuus:


Linkki yllä vie osoitteeseen ”jaakiekonmmkisat.com/hifk-u16-vs-jarjestyksenvalvojat”
 

KOLT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
En kyllä ymmärrä miten tämä kuuluu nykäskyläläisille? Omia puolustetaan vaikka olisivat väärässä.
Sori, erehdyin keskustelupalstalla kommentoimaan asiaa mikä ei koske omaa jengiä. Lipsahti.

Omia puolustetaan kyllä, mutta varmaan joku järki yleensä mukana näissä? Vai sokeasti "kaikki on ok", koska kyseessä oma suosikkijoukkue?

Tuon tilanteen kun olisi sillai ihan melko helposti voinut välttää, ihan nyt hatusta heitettynä esimerkkinä, ottamalla vaikka selvää järjestelyistä etukäteen. Ei tuo nyt yllätyksenä voinut tulla, että siellä saattaa jotain liikenteenohjausta olla tuollaisena iltana.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, FLA
Sori, erehdyin keskustelupalstalla kommentoimaan asiaa mikä ei koske omaa jengiä. Lipsahti.

Omia puolustetaan kyllä, mutta varmaan joku järki yleensä mukana näissä? Vai sokeasti "kaikki on ok", koska kyseessä oma suosikkijoukkue?

Tuon tilanteen kun olisi sillai ihan melko helposti voinut välttää, ihan nyt hatusta heitettynä esimerkkinä, ottamalla vaikka selvää järjestelyistä etukäteen. Ei tuo nyt yllätyksenä voinut tulla, että siellä saattaa jotain liikenteenohjausta olla tuollaisena iltana.
Vaikea sanoa mitä on tapahtunut kun ei ole ollut paikalla eikä tiedä yksityiskohtia. Samasta syystä ei myöskään heitetä omia bussin alle.
 

Stratman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Suloista kyllä, miten tähän(kin) löytyy puolustelijoita heti. Siellä on jumalauta ollut useampi silminnäkijäkin vielä, joita juttuun on haastateltu. Vai hekö ihan huvikseen keksivät tuollaista päästäkseen lokaamaan "suurta ja mahtavaa", niinkö?

"Ei meidän rakas HIFK ole voinut toimia väärin". :D

Tottakai on toimittu väärin, mutta tämä on vähän sellainen so not keissi niin kuin Nykäskylässä sanottaisi. Penalltia kuskille ja jatketaan matkaa. Sitä paitsi suuri ja mahtava viittaa neuvostoliittoon ja sopii kuittina paremmin Jokereille, kuin meille.
 
Viimeksi muokattu:

KOLT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tottakai on toimittu väärin, mutta tämä on vähän sellainen so not keissi niin kuin Nykäskylässä sanottaisi. Penalltia kuskille ja jatketaan matkaa. Sitä paitsi suuri ja mahtava viittaa neuvostoliittoon ja sopii kuittina paremmin Jokereille, kuin meille.
Silminnäkijöiden mukaan käyty käsiksi, eli kyllä tuo nyt itsessä ainakin herättää ihmetystä miten helvetissä noin on toimittu. Kuten sanottua, ennakoimalla mitään tuskin olisi tapahtunut.
 

Vaakuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Yksikin riittää, kun sille on näyttänyt löytyvän samanmielisiä jotka eivät sitten ole itse suoraan kommentoineet mitään.


Alta löytyy lainaus, mihin viittasin itse. Joo, olisin voinut lainata jo edelliseen viestiin ehkä. Kuitenkin kuten yllä jo kirjoitin, niin ei näyttänyt olevan edes ainoa samanmielinen.

Minä en sano, etteikö HIFK:n päässä ole tehty tämän asian tiimoilta virheitä. En todellakaan.

Sanoin vaan sen, mikä pitäisi kaikille täysjärkisille olla selvää, että yksikään konsertti ei voi estää jäähallin käyttäjiä pääsemästä omille tonteille.

Josta muuten oli samaa mieltä SUOMEN POLIISI. Jotka päästivät HIFK:n junnujoukkueen bussin jäähallille.

Lisätään @MSU tähän kun hän oli lainannut minua.
 

KOLT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minä en sano, etteikö HIFK:n päässä ole tehty tämän asian tiimoilta virheitä. En todellakaan.

Sanoin vaan sen, mikä pitäisi kaikille täysjärkisille olla selvää, että yksikään konsertti ei voi estää jäähallin käyttäjiä pääsemästä omille tonteille.

Josta muuten oli samaa mieltä SUOMEN POLIISI. Jotka päästivät HIFK:n junnujoukkueen bussin jäähallille.

Lisätään @MSU tähän kun hän oli lainannut minua.
Kuten sanottua, tältä tilanteelta olisi vältytty ennakoimalla ja ottamalla järjestelyistä selvää etukäteen. Kaikki kyllä tiesivät, että siellä oli konsertti ja silloin pitäisi olla itsestäänselvää, että se aiheuttaa poikkeusjärjestelyitä.

Se, mitä minä olen tässä erityisesti ihmetellyt on tuo, että käydään käsiksi ja sitten vähätellään tai puolustellaan tapahtunutta. Silminnäkijöitäkin vielä löytyy.

Vähättelyä tulkitsin myös sinun viestistäsi, mutta ilmeisesti siis tulkitsin väärin. Pahoittelut.
 

Vaakuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuten sanottua, tältä tilanteelta olisi vältytty ennakoimalla ja ottamalla järjestelyistä selvää etukäteen. Kaikki kyllä tiesivät, että siellä oli konsertti ja silloin pitäisi olla itsestäänselvää, että se aiheuttaa poikkeusjärjestelyitä.

Se, mitä minä olen tässä erityisesti ihmetellyt on tuo, että käydään käsiksi ja sitten vähätellään tai puolustellaan tapahtunutta. Silminnäkijöitäkin vielä löytyy.

Vähättelyä tulkitsin myös sinun viestistäsi, mutta ilmeisesti siis tulkitsin väärin. Pahoittelut.

Minä en vähätellyt taphtumaa yhtään.

HIFK:n tehtävä ei ole ottaa selvää muista tapahtumista, se on muiden tapahtumajärjestäjien tehtävä.
 

KOLT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
HIFK:n tehtävä ei ole ottaa selvää muista tapahtumista, se on muiden tapahtumajärjestäjien tehtävä.
Siis hetkinen? HIFK:n bussi kulkee tuota reittiä, missä liikenteenohjaus on ollut ja HIFK:lla ei ole vastuuta selvittää, onko se normaalisti käytössä tuollaisena päivänä? Jollain olisi saattanut käydä etukäteen mielessä, että selvitämpä aiheuttaako tämä meille mitään poikkeuksia.
 

Kilimaisteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Vaikea sanoa mitä on tapahtunut kun ei ole ollut paikalla eikä tiedä yksityiskohtia. Samasta syystä ei myöskään heitetä omia bussin alle.

Olipa sattuvasti sanottu. Jospa pyrittäisiin siihen ettei ketään heitetä bussin alle eikä sen edestä.

Hankala tosiaan sanoa pelkän lehtikirjoittelun perusteella mitä siellä on tapahtunut. Taikuri Luttisen lausuntoa vastaanväittäviä lausuntoja näkyis olevan, joten Taikuri Luttinen voi olla tässä tapauksessa Luikuri Tattinen, uah hah haa (otan ihan kohta takkini ja menen, älkää peljätkö). Voi toki olla olemattakin.

Joten enpä mene arvailemaan kuka nyt on syyllinen ja mihin. Sanon vaan että mahtaa olla helvetin hauskaa toimitusjohtaa tota firmaa. "Hei mikä fiilis, miten on toimarihommat alkaneet, ootko miten paljon kerennyt keskittymään tohon jääkiekkofirman toimitusjohtamiseen?" "No voi vit.. eiku, no onhan tässä vähän ihan muita juttuja ollut ja pitänyt paimentaa ihmisiä käyttäytymään."
 

Kilimaisteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Sen verran vielä, että tosta tosiaankin tulee sille toimarille hommia. Mediassa kirjoitellaan että IFK:ssa töissä olevat tai IFK:n kanssa yhteistyössä olevat ihmiset ovat mahdollisesti syyllistyneet tönimiseen ja rasistiseen huuteluun. Oli tilanteiden oikea laita mikä on, jonkinlainen sisäinen pyykki tuosta on pakko käynnistää. Ja menemättä liikaa spekulaatiolinjalla asioiden edelle, nyt ne ihmiset olivat työvuorossa eivätkä missään viihteellä. Ei tommosta PR:ää mikään firma kaipaa, ja asioiden todellinen laita on yksinkertaisesti selvitettävä, sikäli kun siihen nyt pystyy kun kukaan ei oo nähnyt eikä kuullut mitään ja tarinat tulevat eroamaan hyvinkin paljon toisistaan.
 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minä en sano, etteikö HIFK:n päässä ole tehty tämän asian tiimoilta virheitä. En todellakaan.

Sanoin vaan sen, mikä pitäisi kaikille täysjärkisille olla selvää, että yksikään konsertti ei voi estää jäähallin käyttäjiä pääsemästä omille tonteille.

Josta muuten oli samaa mieltä SUOMEN POLIISI. Jotka päästivät HIFK:n junnujoukkueen bussin jäähallille.

Lisätään @MSU tähän kun hän oli lainannut minua.
No sitten viestintäsi on sika epäonnistunutta koska sinun kaksi ensimmäistä viestiä tämän asian tiimoilta antaa sellaisen kuvan että päällekäynti on ollut ok koska ollaan oltu matkalla omalle tontille.

Kyllä, liikenteenohjaajallakin tämä homma on kussut, juuri heidänhän työ se olisi ohjata se liikenne niin että dösä pääsee läpi ja omaan paikkaansa, mutta silti ainoa syyllinen on edarit. Olisi pyytänyt vaikka esimiehen paikalle / jonkun numeron johon soittaa.
 
Varmasti tässä virheitä tehty järjestelyissä, ja tokihan tuollaiset bussit tulisi hallille päästää, vaikka tie muuten suljettu olisikin. Siltikin nuo toimarit siellä Hifkin bussissa mokasivat ja pahasti. Liikenteen ohjaajien ohjeiden mukaan siellä on toimittava tuollaisissa poikkeustilanteissa. Olisi pitänyt kääntyä nöyrästi pois, ja hoitaa sitten jälkikäteen asia niin, että jatkossa homma olisi toiminut. Tässä on nyt ollut nimenomaan sitä edarihenkistä öyhötystä, että mehän tehdään mitä halutaan.
Kyllä, liikenteenohjaajallakin tämä homma on kussut, juuri heidänhän työ se olisi ohjata se liikenne niin että dösä pääsee läpi ja omaan paikkaansa, mutta silti ainoa syyllinen on edarit. Olisi pyytänyt vaikka esimiehen paikalle / jonkun numeron johon soittaa.
Ei ne päästä sinne ketään ja ihan hyvästä syystä. Ihmetyttää miten tuo voi tulla yllätyksenä kun ei varmasti ole ensimmäinen kerta. Bussia kehotettiin ajamaan hallin eteen ja se ei heille kelvannut.
HIFK:n tehtävä ei ole ottaa selvää muista tapahtumista, se on muiden tapahtumajärjestäjien tehtävä.
No ajatteleppas uudestaan. Tapahtumajärjestäjä pyytää luvan kaupungilta ja se riittää, muut sitten operoi sen mukaan.

Sanoin vaan sen, mikä pitäisi kaikille täysjärkisille olla selvää, että yksikään konsertti ei voi estää jäähallin käyttäjiä pääsemästä omille tonteille.
Kyllä voi jos koko tie suljetaan. Nythän pääsyä hallille ei estetty vaan olisivat voineet ajaa hallin eteen.
Josta muuten oli samaa mieltä SUOMEN POLIISI. Jotka päästivät HIFK:n junnujoukkueen bussin jäähallille.
Mistä olet saanut tämän käsityksen? Kyllä uutisessa kerrottiin, että se bussi lähti siitä muualle eikä päässyt ajamaan sinne minne halusivat.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös