HIFK:n mediaketju

  • 1 525 988
  • 6 098
Suosikkijoukkue
IFK ilman möyrimistä, SAB, NYR, Inkvisitio 1480-
Tosin IFK:lla on vain tämä yksi kotipeli harjoituskaudella joten ehkä on ollut tilanne että Axalla on muutakin hommaa tms niin yhden matsin takia ei ole haluttu käyttää resursseja siihen tuotantoon. Kuitenkin itse valmisteluihin varmasti menee jonkun verran työaikaa vaikka tuotanto onkin ulkopuolisilta.
Voi olla näinkin. Toisaalta voisi myös kuvitella, että halua löytyisi tehdä edes se yksi lähetys faneille. IFK:n olessa kyseessä en ole kyllä yhtään yllättynyt tästäkään valitusta linjasta..
 
Suosikkijoukkue
HIFK ja Leijonat
Toimistolta on viime kauteen nähden poistuneet Koittola ja Hyvärinen. Tilalle tullut Fahler. Organisaatio on kuitenkin varsin pieni, joten kyllä yhden "markkinointi-ihmisen" tässä kohtaa puuttuminen väkisinkin näkyy jossain.

Kauttarantain kuultuna poistuneet painoivat ainakin kovalla intensiivillä töitä ja pyrkivät viemään tekemistä jatkuvasti eteenpäin. Toivottavasti Koittolan tilalle saadaan hyvä rekrytointi.
 

YksinLäpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Melkoisen syvältä, jos pelejä ei tosiaankaan näe mistään. No, paikanpäältä tietenkin.
Aikaa on kyllä ollut järjestellä asioita kesäkuusta lähtien, mutta mikälie on se perimmäinen syy? Tekosyitähän ne kuitenkin kaikki ovat. Ei KEspookaan ole ilmoitellut pe-pelin lähettämisestä.
Mulla on sellainen ajatus, että just nyt olisi se uudistuneen joukkueen esittely tärkeää ja lätkäkeskustelu saatava käyntiin. Mielenkiinto herätettävä, bensaa liekkeihin, kun on enää reipas kuukausi sarjan alkuun.
Voihan se olla niinkin, etteivät halua, että "kukaan" näkee pelejä.
Pyllistyksenä faneja kohtaan mä tuon otan. Kosto Feikkiheikeille?
 

KanonKillar

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
IFK on järjestävä seura vain tossa ekassa HPK- harkkapelissä, eli vain sen striimaus tai striimaamatta jättäminen on IFK:n päätösvallassa. Mä luulen, että sellaisen järjestäminen kaikkine henkilöineen, laitteineen ja suunnitteluineen yms. on itse asiassa aika iso proggis, jos se halutaan tehdä hyvin (ja huonosti ei kannata tehdä mitään, mieluummin jättää tekemättä). En osaa nähdä striimin puutetta ihan hirveen isona asiana, vaikka toki minäkin kattoisin pelin mielelläni.
 

C2 huutelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Tosin IFK:lla on vain tämä yksi kotipeli harjoituskaudella joten ehkä on ollut tilanne että Axalla on muutakin hommaa tms niin yhden matsin takia ei ole haluttu käyttää resursseja siihen tuotantoon. Kuitenkin itse valmisteluihin varmasti menee jonkun verran työaikaa vaikka tuotanto onkin ulkopuolisilta.

Voi myös vaan olla, et se kustannus per katsoja yhteen peliin tulee liian suureksi. Parin pelin yhdistelmässä joitakin kustannuksia vois niputtaa vaan paremmin.
 
Suosikkijoukkue
IFK ilman möyrimistä, SAB, NYR, Inkvisitio 1480-
Mä luulen, että sellaisen järjestäminen kaikkine henkilöineen, laitteineen ja suunnitteluineen yms. on itse asiassa aika iso proggis, jos se halutaan tehdä hyvin (ja huonosti ei kannata tehdä mitään, mieluummin jättää tekemättä). En osaa nähdä striimin puutetta ihan hirveen isona asiana, vaikka toki minäkin kattoisin pelin mielelläni.
Laadulla nyt niin väliä, pääasia että näkis vähän miten miehet liikkuu. Peltonen vois vaikka kuvata kännykällä suoraan Facebook livenä.
 

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK aina välillä, EPS jalkapallo
Laadulla nyt niin väliä, pääasia että näkis vähän miten miehet liikkuu. Peltonen vois vaikka kuvata kännykällä suoraan Facebook livenä.
Huippuidea! Mä uskon että Ville Handlais tuon homman. Pidemmällä selfie tikulla Ville voisi myös ohjata kenttätapahtumia tarpeen vaatiessa (huom vain tarpeen vaatiessa) ja välillä ilmeillä kameralle. Tosin tuo pitää rajata vain Facebookiin ns tosifaneille.
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Etsin ensi viikonlopun aikatauluja niin huomasin tämän. Toivottovasti löytävät tuohon ratkaisun. Pesoselle kamera kouraan.

Sveitsin-turnauksen osalta toimisto tutkii mahdollisuutta matsien striimaamiseen. Palataan aiheeseen lähempänä.
 
Suosikkijoukkue
IFK ilman möyrimistä, SAB, NYR, Inkvisitio 1480-
Etsin ensi viikonlopun aikatauluja niin huomasin tämän. Toivottovasti löytävät tuohon ratkaisun. Pesoselle kamera kouraan.

Sveitsin-turnauksen osalta toimisto tutkii mahdollisuutta matsien striimaamiseen. Palataan aiheeseen lähempänä.
Siis jos ei muuta, niin puhelin jalustalle ja kuvaus Facebook liveen. Toki laadukas kamera ja kuvakulma olis ihan bueno, mutta oletettavasti ei voi liikoja alkaa vaatimaan.
 

El Tito

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo, IFK
Siis jos ei muuta, niin puhelin jalustalle ja kuvaus Facebook liveen. Toki laadukas kamera ja kuvakulma olis ihan bueno, mutta oletettavasti ei voi liikoja alkaa vaatimaan.
Kyllähän joukkueet kuvaa pelit analysointia varten jokatapauksessa. Kai se lähetyksen tekeminen on sit jotenki työlästä, en toki mistään atk tekniikasta ymmärrä vähääkään
 
Suosikkijoukkue
IFK ilman möyrimistä, SAB, NYR, Inkvisitio 1480-
Kyllähän joukkueet kuvaa pelit analysointia varten jokatapauksessa. Kai se lähetyksen tekeminen on sit jotenki työlästä, en toki mistään atk tekniikasta ymmärrä vähääkään
No ei kyllä ole työlästä. Itse kuvannut muutamia urheilutapahtumia mm. salibandymatseja suorana nettiin ja siihen on riittänyt iPhone, jalusta ja puhelimen hyvä datayhteys. Ja laatu voi olla lähelle ammattikuvaajan tasoa, riippuu kuinka hyvin seuraat pelivälinettä ja hallitset zoomin käyttöä.
 

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK aina välillä, EPS jalkapallo
No ei kyllä ole työlästä. Itse kuvannut muutamia urheilutapahtumia mm. salibandymatseja suorana nettiin ja siihen on riittänyt iPhone, jalusta ja puhelimen hyvä datayhteys. Ja laatu voi olla lähelle ammattikuvaajan tasoa, riippuu kuinka hyvin seuraat pelivälinettä ja hallitset zoomin käyttöä.
Se on juuri näin. Uusi mediasta vastaava henkilö taitaa tosin olla viellä lomalla. Sen verran paskaa suollettu vuoden sisään seuran toimesta, niin toivoisi jotain edes saatana jotain mikä herättäisi kannattajia mukaan tähän hommaan. Hiljaista on. Syksyllä kun kiekko putoaa jäähän, niin typerät feikkiheikit silti paikalla ja lets play hockey.
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Axa ei kyllä ole lomalla kuten ei enää muukaan organisaatio.

Jokainen varmaan ymmärtää, että jos tätä ei tee opiskelijat niin se ostetaan palveluna ulkopuolelta. Varmasti tässä on ensimmäinen asia mikä voidaan tässä hetkessä karsia pois.

Suomessa on henkilön valinta mennä katsomaan, mutta hieno ajatus tutkia mahdollisuutta striimata Sveitsin ottelut kun sinne ei nyt niin helppo ole valua.

Sekin siinä on, että vain kourallinen olis valmis tälläisestä palvelusta maksamaan.
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Suomessa on henkilön valinta mennä katsomaan, mutta hieno ajatus tutkia mahdollisuutta striimata Sveitsin ottelut kun sinne ei nyt niin helppo ole valua.

Vai tarkoittaako tutkiminen sitä, että selvitellään ja ehdotetaan tarjoavatko turnausjärjestäjät tuolta striimiä?
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Vai tarkoittaako tutkiminen sitä, että selvitellään ja ehdotetaan tarjoavatko turnausjärjestäjät tuolta striimiä?

Niin otin vaan yleisesti kantaa tuohon ihmettelyyn striimien puuttumisesta. Ja varmasti asia on juuri näin tutkimisen osalta. Lähinnä varmaan siinä saadaanko kuvaa Suomeen.
 
Suosikkijoukkue
HIFK ja Leijonat
En tiedä onko tämä oikea ketju, mutta en muutakaan keksinyt. Otti LinkedInissä silmään Raakel Koittolan uusi työpaikka. Näemmä laji vaihtui ja hyppäsi pesiksen puolelle. Ei ihan sellainen uraloikka, mitä itse odotin. Mielenkiinnolla voi myös odottaa aikooko IFK palkata uutta markkinointipäällikköä ollenkaan vai jaetaanko säästöhengessä työt toimiston nykyisen väen kesken.
 
Suosikkijoukkue
IFK ilman möyrimistä, SAB, NYR, Inkvisitio 1480-
Onko sporapysäkkimainoksia yms. katukuvanäkyvyyttä ollut missä määrin esim. suhteessa pariin viime kauteen?

Tuli vaan mieleen tuosta markkinointitiimin muutoksesta, että onko huomattavissa jotain eroja edeltäviin aikoihin.
 
Suosikkijoukkue
Ilves
Onko sporapysäkkimainoksia yms. katukuvanäkyvyyttä ollut missä määrin esim. suhteessa pariin viime kauteen?

Tuli vaan mieleen tuosta markkinointitiimin muutoksesta, että onko huomattavissa jotain eroja edeltäviin aikoihin.
Kauppakeskuksien markkinointia ei ainakaan ole tullut vastaan ollenkaan, kun taas vuosi sitten niitä oli kaikkialla.
 

Sonic Empire

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Feikkiheikit
Onko sporapysäkkimainoksia yms. katukuvanäkyvyyttä ollut missä määrin esim. suhteessa pariin viime kauteen?

Tuli vaan mieleen tuosta markkinointitiimin muutoksesta, että onko huomattavissa jotain eroja edeltäviin aikoihin.
Viime kausina bussipysäkit ovat näihin aikoihin jo olleet täysin punaiset. Nyt en ole nähnyt vielä yhtäkään ulkomainosta.
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Onko sporapysäkkimainoksia yms. katukuvanäkyvyyttä ollut missä määrin esim. suhteessa pariin viime kauteen?

Tuli vaan mieleen tuosta markkinointitiimin muutoksesta, että onko huomattavissa jotain eroja edeltäviin aikoihin.
Viime kaudella katsomoissa oli melkein liikaa väkeä, niin ehkä tänä vuonna voi säästää vähän mainoksissa, kun jengi tulee muutenkin katsomaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös