Sillä Kibehän on nimenomaan tunnettu siitä, että "päivysti takatolpalla"... Noh, viestisi nyt ei muutenkaan kuvasta muuta kuin kuinka vähän ymmärrät itse pelistä.
Nimenomaan. Hyvä kun huomasit.
Sillä Kibehän on nimenomaan tunnettu siitä, että "päivysti takatolpalla"... Noh, viestisi nyt ei muutenkaan kuvasta muuta kuin kuinka vähän ymmärrät itse pelistä.
En tiennyt että on noin pitkiä poissaoloja Kasperilla taustalla. Jos kestää nyt tällä kaudella kunnossa niin ensi kaudella saattaa päästä kokeilemaan ylhäällä.Kasper Lundell HU:n haastattelussa
Seuraava Lundell tulossa junnuputkesta ulos.
Tässä Kasperin mietteitä
IFK oli fudispuolen megahankinan Beton kutsunut peliin. Beton instagramin puolella löytyy "hehkutusta" ja pätkä Karvisen myllystäkin :D
En tiedä onko täällä ollut puhetta, mutta miksi noita otteluraportteja kirjoitellaan, jos niihin ei haluta panostaa ?
Esimerkkinä toimii loistavasti tämän illan KalPa-matsin raportti.
Toivottavasti ei kohdata….Piti ihan mielenkiinnosta käydä lukaisemassa tuo teidän median raportti ottelusta. Odotin että siellä olisi "IFK pelasi loistavan ottelun, mutta huono tuuri oli tänään vierailla"-tyylistä tekstiä.
Tuon mainitsemasi raportinhan pystyy kirjoittamaan aukaisemalla teksti-tv:n ja kirjoittamalla sen pohjalta muutaman kappaleen tekstiä.
Hyvää kevättä joka tapauksessa sinne Isolle Kirkolle. Toivottavasti joku kaunis kevät kohdataan pleijarien merkeissä...
Laittoivat sitten mustavalkoisen kuvan Harri Rindellistä HIFKin etusivulle. Avasin sivun ja ensi reaktio oli että Harri on kuollut. Mutta onneksi ei.
Hitto, katoin ihan samaa tänään. Ihan muisto-kuvan näköinen. Ei näin.
Well then: Nothing is over!Nähdäänköhän tänään muuten Nothing is over? Muistaakseni sitä on yleensä runkosarjan lopussa lämmitelty loppuunmyydyissä peleissä.
Nähdäänköhän tänään muuten Nothing is over? Muistaakseni sitä on yleensä runkosarjan lopussa lämmitelty loppuunmyydyissä peleissä.
Vahvasti samaa mieltä. Hetki piti miettiä, että mikäs video, kun kaverin kanssa puhutaan "vittuiluvideosta" sen Pacinon "Meille ei vittuilla meidän talossa" kohdan mukaanMä en kyllä tällaista muista, väittäisin että vain pleijareissa ollut käytössä, alkaen 2011 Jokeri-sarjasta.
Mä en kyllä tällaista muista, väittäisin että vain pleijareissa ollut käytössä, alkaen 2011 Jokeri-sarjasta.
Mä en kyllä tällaista muista, väittäisin että vain pleijareissa ollut käytössä, alkaen 2011 Jokeri-sarjasta.
Väittäisin vielä lisäksi, että silloin kuin IFK on lähtenyt sääleistä liikkeelle, videota ei ole näytetty kuin vasta neljännesfinaaleissa.