Väittäisin vielä lisäksi, että silloin kuin IFK on lähtenyt sääleistä liikkeelle, videota ei ole näytetty kuin vasta neljännesfinaaleissa.
No, tämäkin vielä!
Väittäisin vielä lisäksi, että silloin kuin IFK on lähtenyt sääleistä liikkeelle, videota ei ole näytetty kuin vasta neljännesfinaaleissa.
Mä en kyllä tällaista muista, väittäisin että vain pleijareissa ollut käytössä, alkaen 2011 Jokeri-sarjasta.
Vahvasti samaa mieltä. Hetki piti miettiä, että mikäs video, kun kaverin kanssa puhutaan "vittuiluvideosta" sen Pacinon "Meille ei vittuilla meidän talossa" kohdan mukaan
Kyllä vaan oikein muistin, sieltä se tuli (tosin yhden pelin myöhemmin). Olen lähes satavarma että tämä on jo useamman vuoden ollut että aivan runkosarjan lopussa lämmitellään tätä Playoffeja varten.Eikä olekaan ollut. Ko. videota on esitetty vain ja ainoastaan pleijareissa, kolmannen erän toisella mainoskatkolla. Laitan tästä vasemman kivekseni pantiksi.
Joskus on sitten tullut jotain laadukkaita jatkosopimusvideoita kyllä runkosarjan lopussa.
Joo, on niitä ollut viime vuosina. Ainakin 2019 ja 2018 oli viimeisissä runkosarjapeleissäKyllä vaan oikein muistin, sieltä se tuli (tosin yhden pelin myöhemmin). Olen lähes satavarma että tämä on jo useamman vuoden ollut että aivan runkosarjan lopussa lämmitellään tätä Playoffeja varten.
@MSU , seison korjattuna. Voit halutessasi hakea kassini Nordiksen parkkikselta ensi maanantaina. Mutta vasta pelin jälkeen.
Mun mielestä NIO-video ei kuulu runkosarjaan. Ikinä. On jotenkin epätoivoista fanien perseiden nuolemista.
Ei kuulu runkosarjaan tuo video. Oli sitä vähän päivitetty tälle kaudelle, mutta voisihan sitä ehkä modata lisääkin?
Ei kuulu runkosarjaan tuo video. Oli sitä vähän päivitetty tälle kaudelle, mutta voisihan sitä ehkä modata lisääkin?
Tästähän piti tulla vielä yksi jakso missä selviää tuleeko maskotti vai ei. Varmaan se joskus julkaistaan se jakso.Tulipahan vaan mieleen, että mitä sille onnettomalle maskottihommalle kävi? Tuleekohan markkinointigaalassa pysti?
Joo, tyhmä nyt siihen toki edes verrata, mutta on siinä vähän eri tunnelmaa kun eilen arkisen runkkaripelin aikana video laitetaan verrattuna vaikka erityisen hyvin mieleen jääneeseen kevään 2011 välieräsarjan Lukko-murskavoittopeliin, kun kolmannessa erässä nostatettiin videolla tunnelmaa ja yleisö oli jalkeillaan ja halli pauhasi varmaan kolme minuuttia putkeen. Silloin nostatus toimi ja tuntui että kantoi joka katsojaa ja ihan varmasti myös pelaajaa, kylmät väreet kulki silloin ja jälkikäteen ajateltuna edelleen.Samaa mieltä. Konsepti toimii, mutta vähän nähty maku jo näin yli kymmenen vuoden jälkeen vain snadisti vuosittain päivitetyssä videossa.
Rohkeasti vain uutta pätkää kehiin, osaamista IFK:n mediaosastolla / Makkosella kuitenkin on.
Kyllä, niitä kiffeleitä ja kiffeleitä katsomaan, niin löytyy arvot. Sori oli pakko, jostain se huumorinkukka kiekkoon on väkisin etsittävä :)Mahtaako olla sattumaa, että HIFK:n pelaajien sometilit ovat olleet pari päivää hiirenhiljaa? Voisiko olla niin, että joukkue on vetäytynyt keskenään johonkin yhdessä hiomaan joukkuehenkeä? Mitä mulle tulis mieleen, niin joku Visulahti vahakabinetteineen sopisi ko. tarkoitukseen kuin nyrkki silmään…
Aika valju maku eilen siitä jotenkin tuli, kun pelissä pitää olla muutenkin yleisöllä lataus päällä enemmän kuin ns. peruspelissä ja intoa nousta mukaan.