Mutta mikä saa kaksikielisyydestä ylpeänä olevan vittuuntumaan ranskankielisestä mainoksesta? En keksi.Seuran kaksikielisyydestä saa ja pitää olla ylpeä. Sillä ei tämän asian kanssa ole mitään tekemistä.
Lisäisin vielä tampereen noiden pois raakattavien kielten joukkoon.Kunhan ei venäjäksi tai turuksi tule, niin ei tuossa ole muuta kuin positiivista näkyvyyttä tarjolla.
Itse näin duuniin ajellessa ensimmäisen livenä, ihan jees omaan silmään. "Yks körd, alatid", tai jotain. Itse asiassa hieman hymyilytti.
Keskustelu tämän mainoskampanjan hyvyydestä on kuvastaa hyvin nykyistä keskusteluympäristöä kokonaisuutena. Jos et pidä kampanjaa hyvänä olet tyhmä, jämähtänyt rasisti ja sinua ei minun seuran kannattajaksi haluta.
Toivottavasti ensi kaudella Nordiksen lehterit pullistelee parempaa väkeä, joille kampanja upposi. Ja käsi jo ennakkoon ylös sen merkiksi, että kaltaiselleni puritaanille narkkaavien narrien kuten lehterä ja hovinen joukkueessa olo on yksinään syy jättää tulematta peleihin. Ei mikään mainoskampanja sitä muuta, mutta tämä nyt ulkona oleva todentaa että brändiä ollaan tosissaan muuttamassa. Toivottavasti muutos onnistuu ja tulevaisuudessa uudet sukupolvet löytävät seuran merkitykselliseksi itselleen.
Omille lapsille (alakoululaisia) en ole IFK:ta elämään tuputtanut ja hyvin heillä tuntuu menevän ilman. Varmasti pysyy nuoruus tasaisempana, kun ei ole ulkopuolisia verenpaineen nostattajia elämässä.
Kyllähän HIFK:nkin täytyy pysyä maailman muutoksessa mukana. Eivät ne perinteet mihinkään häviä, mutta myös kannattajapohjaa täytyy yrittää laajentaa, mikäli aiotaan pysyä kilpailukykyisenä jatkossakin. Mun mielestä Nordikselle ovat tervertulleita ihan kaikki, jotka haluavat nauttia HIFK:sta sekä viihteestä ja aivan turha alkaa rajaamaan ketään paremmiksi tai huonommiksi ihmisiksi.Keskustelu tämän mainoskampanjan hyvyydestä on kuvastaa hyvin nykyistä keskusteluympäristöä kokonaisuutena. Jos et pidä kampanjaa hyvänä olet tyhmä, jämähtänyt rasisti ja sinua ei minun seuran kannattajaksi haluta.
Toivottavasti ensi kaudella Nordiksen lehterit pullistelee parempaa väkeä, joille kampanja upposi. Ja käsi jo ennakkoon ylös sen merkiksi, että kaltaiselleni puritaanille narkkaavien narrien kuten lehterä ja hovinen joukkueessa olo on yksinään syy jättää tulematta peleihin. Ei mikään mainoskampanja sitä muuta, mutta tämä nyt ulkona oleva todentaa että brändiä ollaan tosissaan muuttamassa. Toivottavasti muutos onnistuu ja tulevaisuudessa uudet sukupolvet löytävät seuran merkitykselliseksi itselleen.
Omille lapsille (alakoululaisia) en ole IFK:ta elämään tuputtanut ja hyvin heillä tuntuu menevän ilman. Varmasti pysyy nuoruus tasaisempana, kun ei ole ulkopuolisia verenpaineen nostattajia elämässä.
Viikintiellä, about siinä eläinsairaalan kohdalla.OT: Mistä löytyy "üks kord, alati" ? Voisi ihan läpällä käydä napsimassa kuvan ja laittaa etelässä asuville tutuille, jotka jengiä kannattavat inaktiivisesti.
Myös Myyrmäessä Myyrmannin apteekin kohdalla on kyseinen mainos.OT: Mistä löytyy "üks kord, alati" ? Voisi ihan läpällä käydä napsimassa kuvan ja laittaa etelässä asuville tutuille, jotka jengiä kannattavat inaktiivisesti.
Ainakin toi espanjankielinen versio oli käännös tosta sloganista (kuva julisteesta ylempänä ketjussa).Vantaalla näin vain "en gång - all tid".
Sitäkö niissä siis lukee vieraillakin kielillä?
Ja jos mä nyt olisin vaikka saksankielinen ja näkisin kotikielellä mainoksen niin kiinnostuisin varmaan ja toteaisin, että harvoin näen pk-seudulka omalla kielelläni mainosta ja ehkä ainakin miettisin, menisinkö joskus matsiin..Ainakin toi espanjankielinen versio oli käännös tosta sloganista (kuva julisteesta ylempänä ketjussa).
Ihan hauska keino herättää huomioita ja keskustelua tässä kauden alla. Ja myönteinen kannanotto ajankohtaiseen laajempaan teemaan på samma gång.
Mitä enemmän tätä funtsin, sitä enemmän diggaan. Hyvää settiä.Sydämeltään punaisille - HIFK
HIFK:n kaudenaloituskampanja Sydämeltään punaisille jalkautui muille paikkakunnille ja korosti sitä, että HIFK kuuluu kaikille!hifk.fi
Onko tämä nyt sitä woke-paskaa? (hymiö)
Tärkeintähän teidän olisi sitten ottelutapahtumassakin puhutella näitä katsojia jollain tapaa.
Onko muuten venäjä yksi näistä 12:sta kielestä kampanjassa?Liigassa hetken piipahtaneen keravalaisen divarijengin kannattajiakin alkaa kiinnostaa.
Kiinnostukseni on puhtaasti ammatillista.Kamppis herättää tunteita, hieno homma. Liigassa hetken piipahtaneen keravalaisen divarijengin kannattajiakin alkaa kiinnostaa.