HIFK:n mediaketju

  • 1 446 459
  • 5 706

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Enpä äkkiä muista koska aikaisemmin olisi IFK:ta näin kovin lynkattu mediassa, kun ennen tätä kautta :o
 

Pepper Jack

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Enpä äkkiä muista koska aikaisemmin olisi IFK:ta näin kovin lynkattu mediassa, kun ennen tätä kautta :o
Jep, olisipa mielenkiintoista kuulla Salmelaisen ajatuksia. Varmaan jokainen media on ihmetellyt HIFK:n maalivahtitilannetta, eikä joukkue ole muutenkaan saanut hehkutusta. Eri mediat ovat myös ottaneet Salmelaisen yhä selvemmin suurennuslasin alle ja Ylellä Topi Nättinen totesi jo hyvin suoraan ja kriittisesti Salmelaisesta.

"Henkilökohtaisesti luotto Ville Peltosen projektiin on aika ohkainen. Nyt on viimeinen syksy ja kausi mielestäni esimerkiksi urheilujohtaja Tobias Salmelaisella. Nyt ei ole tekosyitä ja selityksiä. Hän on saanut rakentaa rauhassa, totutella toimenkuvaansa ja paineisiin. HIFK:n kokoonpano ei ole riittävä verrattuna muihin suuriin. Olen todella epäileväinen HIFK:ta kohtaan.

Topi Nättinen"


Nättinen on uusi hommassaan enkä tiedä kuinka hyvin hän näkemyksensä perustelee, mutta olen hänen kanssaan tästä samaa mieltä.
 

Caine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Leijonat
Niin Twitterissä kuin kotisivulla "Osta liput" linkit vie HIFK - Pelicans harjoitusmatsin lipunmyyntiin. Lupaava kauden startti siis silläkin saralla.
:) Jep.
Lisäksi Kölli sementoi meidän kohtalon tänään Gigantti Pre-Game studiossa:
"Kauden alku on se positiivisin asia. Ja kauden loppu se negatiivisin."

No on valoisat lähtökohdat.
Eli ei varmaan kannata pidätellä hengistystä sen kannun kanssa tänäkään vuonna. Eli nauttikaa nyt sitten tästä päivästä. Wuhuuu. Torille.
 

R.P.M. 12 000

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
:) Jep.
Lisäksi Kölli sementoi meidän kohtalon tänään Gigantti Pre-Game studiossa:
"Kauden alku on se positiivisin asia. Ja kauden loppu se negatiivisin."

Enpä ole hekotellut vähään aikaan näin makeasti. Ei sitten juhlita. HIFK:ssa tosiasiat on aina tunnustettu, eikä niiden ole annettu hämärtää ajattelua saati vaikuttaa toimintaan.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Jep, olisipa mielenkiintoista kuulla Salmelaisen ajatuksia. Varmaan jokainen media on ihmetellyt HIFK:n maalivahtitilannetta, eikä joukkue ole muutenkaan saanut hehkutusta. Eri mediat ovat myös ottaneet Salmelaisen yhä selvemmin suurennuslasin alle ja Ylellä Topi Nättinen totesi jo hyvin suoraan ja kriittisesti Salmelaisesta.

"Henkilökohtaisesti luotto Ville Peltosen projektiin on aika ohkainen. Nyt on viimeinen syksy ja kausi mielestäni esimerkiksi urheilujohtaja Tobias Salmelaisella. Nyt ei ole tekosyitä ja selityksiä. Hän on saanut rakentaa rauhassa, totutella toimenkuvaansa ja paineisiin. HIFK:n kokoonpano ei ole riittävä verrattuna muihin suuriin. Olen todella epäileväinen HIFK:ta kohtaan.

Topi Nättinen"


Nättinen on uusi hommassaan enkä tiedä kuinka hyvin hän näkemyksensä perustelee, mutta olen hänen kanssaan tästä samaa mieltä.

Wikipedia kertoo Topi Nättisestä seuraavaa:

Syyskuussa 2021 Nättinen kertoi Ylen Urheiluhullut -ohjelmassa lopettavansa pelaajauransa vain 27-vuotiaana, kun hänellä ei omien sanojensa mukaan riittänyt jaksamisesta jääkiekkoilun harjoitteluun ja elämäntapaan.

Näillä näytöillä en anna kovin paljon painoarvoa miehen kommenteille, mutta kyllähän maailmaan puhetta ja mielipiteitä mahtuu. Selvästikin IFK kiinnostaa ja herättää tunteita edelleen. Itse olen sitä mieltä, että nimet selässä eivät ratkaise - varsinkaan, jos selkä suoristuu liian aikaisin pelissä. Tällä joukkueella on potentiaalia taistella mestaruudesta, jos kaikki menee putkeen.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: BOL

Pepper Jack

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Wikipedia kertoo Topi Nättisestä seuraavaa:



Näillä näytöillä en anna kovin paljon painoarvoa miehen kommenteille, mutta kyllähän maailmaan puhetta ja mielipiteitä mahtuu. Selvästikin IFK kiinnostaa ja herättää tunteita edelleen. Itse olen sitä mieltä, että nimet selässä eivät ratkaise - varsinkaan, jos selkä suoristuu liian aikaisin pelissä. Tällä joukkueella on potentiaalia taistella mestaruudesta, jos kaikki menee putkeen.
Kyllä, tiedän myös Nättisen taustan, mutta liittyykö tuo miten siihen onko hän osaava vai osaamaton asiantuntija ja kuinka perusteltu hänen näkemyksensä on? Uusi hän näissä hommissa joka tapauksessa on ja voi ihan hyvin osoittautua aivan tumpeloksi. Samaa mieltä olen silti tuosta asiasta hänen kanssaan.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä, tiedän myös Nättisen taustan, mutta liittyykö tuo miten siihen onko hän osaava vai osaamaton asiantuntija ja kuinka perusteltu hänen näkemyksensä on? Uusi hän näissä hommissa joka tapauksessa on ja voi ihan hyvin osoittautua aivan tumpeloksi. Samaa mieltä olen silti tuosta asiasta hänen kanssaan.
Kuten sanoin, jokaisella on oikeus mielipiteeseensä. Sinä olet samaa mieltä Nättisen kanssa, minä olen eri mieltä. Kauden päätteeksi nähdään, kenen ennustus on mennyt nappiin ja kuka oli väärässä. IFK:n menestystä tässä jokainen kuitenkin toivoo.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuten sanoin, jokaisella on oikeus mielipiteeseensä. Sinä olet samaa mieltä Nättisen kanssa, minä olen eri mieltä. Kauden päätteeksi nähdään, kenen ennustus on mennyt nappiin ja kuka oli väärässä. IFK:n menestystä tässä jokainen kuitenkin toivoo.

Sanoisivatko Lasse Kukkonen tai Pekka Saravo ikinä noin, kuten Nättinen sanoi? Vastaan itse itselleni: eivät sanoisi. Toisivat kysymysmerkit esille, mutta eivät etukäteen dumaisi. Mikseivät? Koska ovat paitsi fiksuja, tietävät, miten paljon pitää tapahtua oikeita asioita, jotta joukkue menestyy. Siksi heitä onkin kiva kuunnella. Aina tulee uusia näkökulmia ja lajiin liittyviä juttuja. Ei tarvitse julistaa mitään ”nyt on tultava tulosta”-mantroja.
 

sirtyg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - jäällä ja nurmella
Miten voi olla ettei tämän päivän pelistä ole IFK:n sivuilla yhtään mitään? Ihan kuin tänään ei edes pelattais...
Hah, ei helvetti. Surullinen on tämä alennustila.
 

Silppuri

Jäsen
Miten voi olla ettei tämän päivän pelistä ole IFK:n sivuilla yhtään mitään? Ihan kuin tänään ei edes pelattais...
Kaikki julkaisut koskien joukkuetta tulee nykyään aikalailla Instagramiin.
 

Liitteet

  • Screenshot_20220917-150959.jpg
    Screenshot_20220917-150959.jpg
    485 KB · kertaa luettu: 92

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Turha toimistolla luulla, että kaikki HIFK fanit ovat jossain v...n somessa. Old school fanit haluavat matsiennakot kotisivuille ja sillä selvä. Ei tää voi olla niin vaikeaa.
”Markkinat määräävät” terveisin Mare, Markus, Kiffe, Koffe ja Moppe
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Näin toimien eristetään monia faneja. Ja varsinkin vanhemmat fanit, joilla on elämän myötä kertynyt enemmän fyrkkaa, saattavat jättää fanittamisen koppavasta käytöksestä johtuen.
Tunnen toistakymmentä, jotka ovat luopuneet kausikorteista viimeisen 2-4 vuoden aikana. Enkä ole varmasti ainoa, jonka kaveripiirissä on tapahtunut samaa. Syynä juuri tämä ja HIFK:n surkea menestyminen.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Puolustuksessa kun Lyytistä paljon haukutaan, niin itseäni on alkanut mietityttämään, että onko tuolle Larssonille mitään käyttöä.
Voi päivittää meidän kotisivuja niin saadaan tänne mediaketjuun rauha.
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Kiinnostaisikohan ketään organisaatiossa kommentoida kauden alkua mitenkään, jos esimerkiksi olisi ajatuksena lippuja kaupata seuraaviinkin matseihin?

Vai pää pensaaseen ja somevastaava harmitelkoot huonoa tuuria?
Ja mikäli ollaan oikein eteviä, ainahan voidaan vittuilla tyhmille faneille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös