Tuleekohan IFK:n sivuille mitään mainintaa CHL:n lohkoarvonnoista? Ainakaan vielä ei näy eikä kuulu yhtään mitään mitä pidän vähintäänkin omituisena ja surkeana.
Olis se kiva jos organisaatio ees esittäis olevan kiinnostunut tästä kilpailusta.Tuleekohan IFK:n sivuille mitään mainintaa CHL:n lohkoarvonnoista? Ainakaan vielä ei näy eikä kuulu yhtään mitään mitä pidän vähintäänkin omituisena ja surkeana.
Olis se kiva jos organisaatio ees esittäis olevan kiinnostunut tästä kilpailusta.
Olis se kiva jos organisaatio ees esittäis olevan kiinnostunut tästä kilpailusta.
Poistaisivat sitten sen kotisivun, jos ei sillä ole väliä. Minä en lue twitteriä, fb:tä enkä instaa, koska ei kiinnosta.Millä perusteella näin ajattelet?
Insta ja Twitter on kuitenkin tämän ajan nopeat tiedotuskanavat ja siellä oli.
Edit: Ja nyt on myös internet -sivuilla.
Poistaisivat sitten sen kotisivun, jos ei sillä ole väliä. Minä en lue twitteriä, fb:tä enkä instaa, koska ei kiinnosta.
Voin lukea muiden joukkueiden kotisivuilta/JA-sivuilta tai yleisiltä.
Tuntuu että tällä palstalla ei kiinnosta paskaakaan mutta jos kotisivulla ei ole uutista mutta somessa on niin silti ollaan pettyneitä.
Millä perusteella näin ajattelet?
Insta ja Twitter on kuitenkin tämän ajan nopeat tiedotuskanavat ja siellä oli.
Edit: Ja nyt on myös internet -sivuilla.
Yritysten tärkein ilmoituspalsta on nykyisin sosiaalinen media. Kotisivut ei välttämättä edes toissijainen. Ymmärrätkö nyt?En myöskään ymmärrä tuota loppuosaa. Siis vaikka yritys ei ilmoita asioista omalla ilmoituspalstallaan, mutta ilmoittaa jossain nuorison suosimissa vakoiluohjelmissa, niin "silti" ollaan pettyneitä? Siis juuri siksi ollaan pettyneitä.
Twitter, facebook, instagram, google, wechat ja tiktok ovat tämän ajan vakoiluohjelmia, eikä niitä kukaan omaa yksityisyyttään arvostava käytä. Aivan hyvin voisi luoda siitä bättre folk apista nopean tiedotuskanavan, jonka kautta voisi keskustella, saada videomateriaalia syötteeseensä ja kenties oikeat bättre folkit maksusta jopa interaktoida seuran kanssa.
Minulle pidemmän linjan JAn IFK-osion kirjoittajat opettivat jo 17 vuotta sitten rekisteröityessäni tänne palstalle, että viestit lähetetään faksilla JAn toimistolle ja sieltä ne sitten litteroidaan tänne. Tätä toimintamallia olen aina seurannut ja tietoturva on aukoton.Suurin vakoilunlähde on se puhelin, jolla ihmiset näpyttelee tänne jatkoaikaan viestejä.
Minulle pidemmän linjan JAn IFK-osion kirjoittajat opettivat jo 17 vuotta sitten rekisteröityessäni tänne palstalle, että viestit lähetetään faksilla JAn toimistolle ja sieltä ne sitten litteroidaan tänne. Tätä toimintamallia olen aina seurannut ja tietoturva on aukoton.
Kyllähän tuon ymmärtää, mutta sulkisivat sitten nuo kotisivut ja tuon Bättre Folkin.Yritysten tärkein ilmoituspalsta on nykyisin sosiaalinen media. Kotisivut ei välttämättä edes toissijainen. Ymmärrätkö nyt?
Yritysten tärkein ilmoituspalsta on nykyisin sosiaalinen media. Kotisivut ei välttämättä edes toissijainen. Ymmärrätkö nyt?
Suurin vakoilunlähde on se puhelin, jolla ihmiset näpyttelee tänne jatkoaikaan viestejä.
Myöskin nettisivujen kautta pääsee vaikka sun kameraan kiinni.
Sosiaalinen media nyt vaan sattumaan olemaan valtava tiedotusväylä tällä hetkellä ja en ihmettele jos kotisivut laahaa perässä.
Bättre Folkkia voisi kyllä ehdottomasti kehittää lisää. Siitä pitäisi saada sellainen ”pakko saada” appi
Eihän nuo sulje toisiaan pois. Vai olenko käsittänyt jotain väärin?Kyllähän tuon ymmärtää, mutta sulkisivat sitten nuo kotisivut ja tuon Bättre Folkin.
Häviäisi osa vanhoista kannattajista, mutta so what? Fyrk finns.
Mistä muista medioista näkee edes huonosti ylläpidetyn joukkueen kokoonpanon?
Aa, en tajunnut, että IFK:n sosiaalinen media+kotisivut -keskustelu menikin vähän syvempiin pohdintoihin. Mielestäni puhut snadisti asian ohi, koska IFK ei ole se, joka orjuuttaa itseään kasvottoman sosiaalisen media edessä. IFK:n fani on se ”orja”. Fanille kannattaa tuottaa sisältöä. Ja nimenomaan nopeasti ja monesta kanavasta.ntisenä IT-alan tietoturva-ammattilaisena minulla on tiettyä näkemystä näihin asioihin. Myös psykologiaa omalla ajallani opiskelleena ymmärrän vallan hyvin ne psykologiset kikat, joilla ihmiset saadaan myymään arvonsa, yksityisyytensä, autonomiansa ja vapautensa saadakseen tyhjäpäistä viihdettä, välitöntä validointia ja kuuluakseen joukkoon. En vain ymmärrä, miksi ihmiset ovat niin laiskoja ja alistuvia, että tyytyvät orjuuteen, eivät halua ottaa selvää asioista, eivätkä halua nousta valvontayhteiskuntaa vastaan.
Aa, en tajunnut, että IFK:n sosiaalinen media+kotisivut -keskustelu menikin vähän syvempiin pohdintoihin. Mielestäni puhut snadisti asian ohi, koska IFK ei ole se, joka orjuuttaa itseään kasvottoman sosiaalisen media edessä. IFK:n fani on se ”orja”. Fanille kannattaa tuottaa sisältöä. Ja nimenomaan nopeasti ja monesta kanavasta.
Sosiaalisesta mediasta noin suuremmassa kuvassa en ole lainkaan eri mieltä kanssasi.
Junnuille näkyvyyttä?Aika outoa että ensin julkistivat kolme junnua ja sen jälkeen varsinaiset nimimiehet erillisessä julkaisussa, mikäköhän tänkin takana oli?
Ja saatiin mukavasti pöhinää tällekin palstalle, kun jengi luuli kaikkien julkistusten olleen siinä.Junnuille näkyvyyttä?
Tämä. Ekat veteli jo ranteita auki.Ja saatiin mukavasti pöhinää tällekin palstalle, kun jengi luuli kaikkien julkistusten olleen siinä.
Tämä. Ekat veteli jo ranteita auki.