4
444
Juuri tätä ajoin takaa: pieni kuittailu silloin, kun siihen on varaa, on ihan paikallaan. Nyt jengi saa painaa duunia ihan tosissaan päästäkseen edes sääleihin, niin ei hirveästi pitäisi olla syytä paukutella henkseleitä.Siitä olen kuitenkin samaa mieltä, että osuuhan sellaiset Stögön tyyliset "monentenako me sitten oltais?" vittuilut vielä paremmin, kun vittuiluun oikeasti on varaa.
Tämä on yksi tapa tarkastella asiaa, eikä se ole sen väärempi tai oikeampi kuin omani. Itse koen, että sen kausarin myötä minulla olisi oikeus myös vaatia (ei tarkoita oikeutta saada) seuralta enemmän, koska kuitenkin rahoitan sitä toimintaa. Mä en oleta, että juuri mun mielipiteeni kuullaan tai että sitä erityisesti arvostaen kiitellään, mutta itse en arvosta sitä, että se kuitataan yleistyksellä ”lukematta paskaa”. Tämä seura ei ole minulle mistään mitään velkaa, mutta toisaalta minäkään en ole sille. Suurseuraksi ei kasveta ja kehitytä öykkäroimällä, vaan molemminpuolisen arvostuksen kautta. En odota ilmaisia lounaita tai kansanäänestyksiä pelaajahankinnoista, vaan yksinkertaisesti ammattimaista otetta niin kaukalossa kuin sen ulkopuolellakin. Ei hampaat irvessä ja pipo kireällä, mutta samalla turhan dissauksen voi jättää väliin niin pitkään, kun otteet kaukalossa ovat luokkaa ”surkuhupaisa”.Tuntuu siltä, että kirjoittajilla on nyt melkoinen määrä heliumia egoissaan.
Omalta kohdaltani olen todennut jo jonkun kymmenen vuotta sitten sen, että minun tehtäväni on kannattaa joukkuetta ostamalla kausikortti. Ts. se on hyväntekeväisyyttä sellaisen asian eteen, joka on minulle tärkeä ja antaa sisältöä elämääni monella tavalla. En ole koskaan ajatellut asiaa niin, että seuran pitäisi jollakin tavalla huomioida minun mielipiteeni, kun tekevät omaa työtään. En olisi arvostanut edes Roman Vopatin niskaanhengitystä omalla työpaikallani minun tehdessäni omaa työtäni. Tai no ehkä Rompon sentään, mutta ei muiden...
Tämä, jonne nyt kirjoitan on keskustelupalsta. Laadukas ja viihdyttävä toki, mutta ei muuta kuin huutavan ääni erämaassa.
Juuri näin. Hyvä tekemisen meininki ja menestys kaukalossa tarttuu hyvin myös yleisöön. Myös meihin negasiiven vinkujiin. Nykyiset otteet sen sijaan kääntävät asiakaskokemuksen rankasti pakkaselle. Ja silti ilman tunnetta tämä kaikki olisi aika turhaa.Se on tää saatanan tunne joka vie. Silloin kun menee hyvin niin fiilis on mitä parhain. Ja kun menee huonosti vituttaa naapurin auraamaton pihakin.
Hyvä puoli tässä on se että sitä tunnetta kuitenkin löytyy, silloin tietää välittävänsä siitä kohteesta josta se johtuu.