No itse vastustan tällaista nykyään vallalla olevaa ”halpuuttamista”. En minäkään kakarana päässyt halvalla minnekään alakatsomoihin, vaan jonnekin kusisiin yläkulmiin ja silti tuli kausari-elinkautisvanki. Tuote kuntoon, valmennus kuntoon, osaava utj, oikeasti kiinnostava joukkue, niin halli täyttyy ja lippuja ja kausareita myydään. Jos on kakaroille pakko välttämättä tehdä jotain halpuutuspaikkoja, niin sitten jonnekin katonrajaan. Nykyaikaiseen jäähalliin ei kuulu seisomakatsomot. Onko missään rakennettu uutta areenaa niin, että olisi suoriltaan tehty esim. päädyn parhaille paikoille seisomakatsomo? Jos tunnelma on tarpeeksi hyvä ja joukkue suorittaa, niin sitten voi osoittaa suosiotaan seisten, muuten minun mielestäni tuollainen koko ajan seisominen ja keinotekoinen ja väkinäisen päälleliimatun oloinen karnevaalimeininki ei kuulu jääkiekkoon. Itse viihdyn hyvin NHL-tyylisessä matsitunnelmassa, jääkiekkoelämyksestäni ei ole mitään pois, vaikka laulu ei raikaa kaiken aikaa ja rumpu pauku. Kyllä ne reaktiot tulee luonnostaan kenttätapahtumien perusteella.