Onkin tosiaan mielenkiintoinen juttu tulevatko nämä kaksi herraa paikalle. Itse olisin ehkäpä jopa valmis päästämään heidän tilaisuuteen, olihan heillä iso rooli tuolloin.
Ja ei, en tosiaan ole valmis antamaan anteeksi varsinkaan kyykkylle, mutta silti olisin valmis päästämään hänet tilaisuuteen. Jereä vastaan en koe oikeastaan kovinkaan suurta antipatiaa.
En itse asiassa itsekään koe mitään antipatiaa Jereä kohtaan, olisin ollut jopa valmis toivottamaan hänet tervetulleeksi IFK:hon useamman kerran viimeisen 10 vuoden aikana, kun pelillisesti oli tarvetta juuri hänenkaltaiselle puolustajalle. En olisi fanittanut, mutta en olisi buuannut. Itse asiassa Jereä kohtaan olen enimmäkseen tuntenut vain sääliä. Kusi jonkun verran omien muroihin, mutta oli kyllä väärin minulta lokeroida hänet yhdessä kyykyn kanssa samaan mustien lampaiden kategoriaan. Aivan eri ihmiset, aivan eri kohtalot ja aivan eri kokoluokan muroonkusemiset kyseessä.
Toivottavasti Jeren kohdalla yleisön reaktio ei ole laimeita taputuksia vihamielisempi (itse taputtaisin kyllä ihan rehdisti), mutta sen toisen kohdalla vihellyskonsertti. Tai itse asiassa siitähän se sais vain kiksit, ehkä hiirenhiljaisuus ja selänkääntö olisi toimivampi mielenilmaisu.