HIFK:n mediaketju

  • 1 465 819
  • 5 826

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Liitteet

  • HS-Etusivu.JPG
    HS-Etusivu.JPG
    61,7 KB · kertaa luettu: 670

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Erittäin tyylikäs veto - kuten HIFK:lla on aina tapana. Kyllä näistä hyvän mielen saa kun ottaa lehden pöydälle.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Erittäin tyylikäs veto - kuten HIFK:lla on aina tapana. Kyllä näistä hyvän mielen saa kun ottaa lehden pöydälle.

Hieno on, mutta jaksaisiko joku laittaa kuvan itse lehdestä. Mistä siis näkisi, että oikein paperilehdessä on.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Hieno on, mutta jaksaisiko joku laittaa kuvan itse lehdestä. Mistä siis näkisi, että oikein paperilehdessä on.

Jos ei kukaan muu laita, niin pistän parin tunnin päästä kun olen himassa.
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Jos Kamraattien instagram-tili on julkinen, niin tämän pitäisi toimia:

https://www.instagram.com/p/BoDywNJnHIn/

Toimii, voi vain kuvitella mitä joku lehdenjakaja on miettinyt aamuyöllä töissään hymysuin. Onkohan joku narri jättänyt jakamatta.

Kävin muuten huvikseni lukemassa niiden markkinointiketjua joku päivä ja siellä oli sellaista hyötyyköhän noi niiden ulkoilmamainoksista ja muista minkä verran.

Ei varmaan niin isoa suoraa tuloa viivan alle tulekaan, mutta muulla tavalla nämä ovat aivan korvaamattomia.
 

KooJii_#1

Jäsen
Suosikkijoukkue
★ HIFK ★ Detroit Red Wings ★ Dallas Stars ★
Komee mainos kieltämättä! Jälleen tyylikästä duunia HIFK:lta.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Kävin muuten huvikseni lukemassa niiden markkinointiketjua joku päivä ja siellä oli sellaista hyötyyköhän noi niiden ulkoilmamainoksista ja muista minkä verran.

Näin saman. On todella puusilmäistä alkaa miettimään tuollaista. Markkinointihan muodostuu kokonaisuudesta. Ei voi funtsia että jätettäisiinkö nyt nämä pois, ei ne varmaan kannata.

Toki narrien markkinointijohtaja lähti, eikä uutta ole, niin huonossa hapessahan se homma on niillä. Etenkin jos budjettia on ruuvattu pienemmäksi.

Kyllä meillä markkinointi tekee erittäin hyvää duunia. Ja aktiivista. Itsekin hankin firmalle täksi kaudeksi 1897 Club-jäsenyyden ihan myynnin puhelinsoiton perusteella.
 

Dennis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nevöfoget 1998 mestarijoukkue kokoontuu lauantaina Nordiksella. Itse ei tule mentyä paikalle, mutta kiinnostaisi tietää, missä määrin vanhoja mestareita saapuu paikalle ja erityisesti se, että ovatko herrat J.Ruutu ja J.Karalahti a) saaneet kutsua tilaisuuteen ja b) ilmaantuvatko paikalle.

1998 MESTARIJOUKKUE ROYAL CLUBILLA LAUANTAINA

Linkki vie HIFKn kotisivuille.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nevöfoget 1998 mestarijoukkue kokoontuu lauantaina Nordiksella. Itse ei tule mentyä paikalle, mutta kiinnostaisi tietää, missä määrin vanhoja mestareita saapuu paikalle ja erityisesti se, että ovatko herrat J.Ruutu ja J.Karalahti a) saaneet kutsua tilaisuuteen ja b) ilmaantuvatko paikalle.
Päällikkö punaisessa fledassaan laittaa isälliset avokämmenet molemmille, heittää kypäränsä ilmaan, halli räjähtää ja ilta jatkuu.
 

Lemieaux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Total hockey / Totaalvoetbal
Nevöfoget 1998 mestarijoukkue kokoontuu lauantaina Nordiksella. Itse ei tule mentyä paikalle, mutta kiinnostaisi tietää, missä määrin vanhoja mestareita saapuu paikalle ja erityisesti se, että ovatko herrat J.Ruutu ja J.Karalahti a) saaneet kutsua tilaisuuteen ja b) ilmaantuvatko paikalle.

1998 MESTARIJOUKKUE ROYAL CLUBILLA LAUANTAINA

Linkki vie HIFKn kotisivuille.

Kölli kertoi ainakin Bob Halkidiksen, Kaj Linnan, Brian Rafalskin (?), Chrisu Ruut(t)un ja Erkka Westerlundin saapuvan itsensä lisäksi bileisiin. Näitä kahta mustaa lammasta ei mainittu.
 

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Kölli kertoi ainakin Bob Halkidiksen, Kaj Linnan, Brian Rafalskin (?), Chrisu Ruut(t)un ja Erkka Westerlundin saapuvan itsensä lisäksi bileisiin. Näitä kahta mustaa lammasta ei mainittu.

Onkin tosiaan mielenkiintoinen juttu tulevatko nämä kaksi herraa paikalle. Itse olisin ehkäpä jopa valmis päästämään heidän tilaisuuteen, olihan heillä iso rooli tuolloin.
Ja ei, en tosiaan ole valmis antamaan anteeksi varsinkaan kyykkylle, mutta silti olisin valmis päästämään hänet tilaisuuteen. Jereä vastaan en koe oikeastaan kovinkaan suurta antipatiaa.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Onkin tosiaan mielenkiintoinen juttu tulevatko nämä kaksi herraa paikalle. Itse olisin ehkäpä jopa valmis päästämään heidän tilaisuuteen, olihan heillä iso rooli tuolloin.
Ja ei, en tosiaan ole valmis antamaan anteeksi varsinkaan kyykkylle, mutta silti olisin valmis päästämään hänet tilaisuuteen. Jereä vastaan en koe oikeastaan kovinkaan suurta antipatiaa.

Vaikea uskoa että Kyykky tulisi, vaikka kutsu kävisikin. Epäilen että vastaanotto ei olisi kovin lämmin. Olen itse paikalla, ja jos se runkku jollain tavalla esitellään jäällä/katsomossa, niin tulen viheltämään aika kovaa. Jere nyt on hieman rajatapaus. Moninkin tavoin :-)
 

MHPeg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Karalahti ainakin taitaa vetää jossain päin Espanjaa jonkin sortin lomaa tällä hetkellä somen perusteella. Toki lauantaihin on vielä matkaa.

Edit. Kimmo Timonen saapui puol tuntia sitten Suomeen. Nevöfoget
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Karalahti ainakin taitaa vetää jossain päin Espanjaa jonkin sortin lomaa tällä hetkellä somen perusteella. Toki lauantaihin on vielä matkaa.

Edit. Kimmo Timonen saapui puol tuntia sitten Suomeen. Nevöfoget

Jere oli kattomassa HIFK-Bolzano CHL-peliä tossa jokunen viikko sitten, eli ainakin on uskaltautunu tulemaan Nordikselle Jokeri-tatuointinsa kanssa ;)
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Edit. Kimmo Timonen saapui puol tuntia sitten Suomeen. Nevöfoget

Nyt alkaa kiima nousemaan. Jumaleissön olisi mahtavaa jos messissä olisi Caloun, Rafalski ja Halkidis!
 

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Vaikea uskoa että Kyykky tulisi, vaikka kutsu kävisikin. Epäilen että vastaanotto ei olisi kovin lämmin. Olen itse paikalla, ja jos se runkku jollain tavalla esitellään jäällä/katsomossa, niin tulen viheltämään aika kovaa. Jere nyt on hieman rajatapaus. Moninkin tavoin :-)

Näkee miestä aika usein hallissa, scoutin hommia käsittääkseni tekee.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Näkee miestä aika usein hallissa, scoutin hommia käsittääkseni tekee.

Ok, ei ole osunut silmään. Hyvä niin. Aika matalaa profiilia on julkisuudessa pitänyt. Ei vauva-, päiväkoti- tai erouutisia. Eikä ammatillisiakaan uutisia ole näkynyt.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Nyt alkaa kiima nousemaan. Jumaleissön olisi mahtavaa jos messissä olisi Caloun

Laitoin tännekin siitä, kun viime vuonna tsekkilehti teki ison jutun Calounista. Kaikki aika hänellä menee hallilla kotikonnuillaan valmennuspuuhissa ja vaikea uskoa hänen pystyvän irtaantumaan kesken kauden. Sen verran sitoutunut siihen ja motivoitunut hän oli, mutta toisaalta on kai siellä kakkoskoutsikin, jos pienet juhlat pitäisi välissä.
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Ilmeisesti Ruutu paikalla. Meni maku koko tapahtumaan. Pitäkää tunkkinne mun puolesta.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Ilmeisesti Ruutu paikalla. Meni maku koko tapahtumaan. Pitäkää tunkkinne mun puolesta.
Onko näin, mä olin aika varma, ettei kutsuta tai ainakaan tule ;) Itse en niin välittäisi, kuten Jerestäkään, mutta muistetaan nyt, että tämä on nimenomaan tuon mestarijoukkueen juhla. Siellä kasvettiin kauden aikana yhtenäiseksi nipuksi ja saavutettiin lopulta suurta pelaajien muodostaessa samalla kestäviä siteitä. Ja nämä molemmat herrat olivat osa tuota joukkuetta ja siten ymmärrän, jos paikalla ovat. Saattaishan tuo vähän muutakin porukkaa ihmetyttää, jos isossa roolissa olleita kavereita ei kutsuttaisi edes.

Jos ovat, niin en buuaa tai muuta, mutta käsien läpsytys kyllä lakkaa niiksi hetkiksi, kun näitä kavereita esitellään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös