4
444
Olisiko kuvaa heittää tarjolle ko. mainoksesta? Omaan talouteeni kun kyseinen julkaisu ei saavu.
Olisiko kuvaa heittää tarjolle ko. mainoksesta? Omaan talouteeni kun kyseinen julkaisu ei saavu.
Sunnuntaihesarin etusivun bättre folk -mainos. Tuli hyvä mieli ja liittymään kävi tieni.
Erittäin tyylikäs veto - kuten HIFK:lla on aina tapana. Kyllä näistä hyvän mielen saa kun ottaa lehden pöydälle.
Hieno on, mutta jaksaisiko joku laittaa kuvan itse lehdestä. Mistä siis näkisi, että oikein paperilehdessä on.
Hieno on, mutta jaksaisiko joku laittaa kuvan itse lehdestä. Mistä siis näkisi, että oikein paperilehdessä on.
Jos Kamraattien instagram-tili on julkinen, niin tämän pitäisi toimia:
https://www.instagram.com/p/BoDywNJnHIn/
Kävin muuten huvikseni lukemassa niiden markkinointiketjua joku päivä ja siellä oli sellaista hyötyyköhän noi niiden ulkoilmamainoksista ja muista minkä verran.
että ovatko herrat J.Ruutu ja J.Karalahti a) saaneet kutsua tilaisuuteen ja b) ilmaantuvatko paikalle.
Päällikkö punaisessa fledassaan laittaa isälliset avokämmenet molemmille, heittää kypäränsä ilmaan, halli räjähtää ja ilta jatkuu.Nevöfoget 1998 mestarijoukkue kokoontuu lauantaina Nordiksella. Itse ei tule mentyä paikalle, mutta kiinnostaisi tietää, missä määrin vanhoja mestareita saapuu paikalle ja erityisesti se, että ovatko herrat J.Ruutu ja J.Karalahti a) saaneet kutsua tilaisuuteen ja b) ilmaantuvatko paikalle.
Nevöfoget 1998 mestarijoukkue kokoontuu lauantaina Nordiksella. Itse ei tule mentyä paikalle, mutta kiinnostaisi tietää, missä määrin vanhoja mestareita saapuu paikalle ja erityisesti se, että ovatko herrat J.Ruutu ja J.Karalahti a) saaneet kutsua tilaisuuteen ja b) ilmaantuvatko paikalle.
1998 MESTARIJOUKKUE ROYAL CLUBILLA LAUANTAINA
Linkki vie HIFKn kotisivuille.
Kölli kertoi ainakin Bob Halkidiksen, Kaj Linnan, Brian Rafalskin (?), Chrisu Ruut(t)un ja Erkka Westerlundin saapuvan itsensä lisäksi bileisiin. Näitä kahta mustaa lammasta ei mainittu.
Onkin tosiaan mielenkiintoinen juttu tulevatko nämä kaksi herraa paikalle. Itse olisin ehkäpä jopa valmis päästämään heidän tilaisuuteen, olihan heillä iso rooli tuolloin.
Ja ei, en tosiaan ole valmis antamaan anteeksi varsinkaan kyykkylle, mutta silti olisin valmis päästämään hänet tilaisuuteen. Jereä vastaan en koe oikeastaan kovinkaan suurta antipatiaa.
Vaikea uskoa että Kyykky tulisi, vaikka kutsu kävisikin.
Karalahti ainakin taitaa vetää jossain päin Espanjaa jonkin sortin lomaa tällä hetkellä somen perusteella. Toki lauantaihin on vielä matkaa.
Edit. Kimmo Timonen saapui puol tuntia sitten Suomeen. Nevöfoget
Edit. Kimmo Timonen saapui puol tuntia sitten Suomeen. Nevöfoget
Vaikea uskoa että Kyykky tulisi, vaikka kutsu kävisikin. Epäilen että vastaanotto ei olisi kovin lämmin. Olen itse paikalla, ja jos se runkku jollain tavalla esitellään jäällä/katsomossa, niin tulen viheltämään aika kovaa. Jere nyt on hieman rajatapaus. Moninkin tavoin :-)
Näkee miestä aika usein hallissa, scoutin hommia käsittääkseni tekee.
Nyt alkaa kiima nousemaan. Jumaleissön olisi mahtavaa jos messissä olisi Caloun
Onko näin, mä olin aika varma, ettei kutsuta tai ainakaan tule ;) Itse en niin välittäisi, kuten Jerestäkään, mutta muistetaan nyt, että tämä on nimenomaan tuon mestarijoukkueen juhla. Siellä kasvettiin kauden aikana yhtenäiseksi nipuksi ja saavutettiin lopulta suurta pelaajien muodostaessa samalla kestäviä siteitä. Ja nämä molemmat herrat olivat osa tuota joukkuetta ja siten ymmärrän, jos paikalla ovat. Saattaishan tuo vähän muutakin porukkaa ihmetyttää, jos isossa roolissa olleita kavereita ei kutsuttaisi edes.Ilmeisesti Ruutu paikalla. Meni maku koko tapahtumaan. Pitäkää tunkkinne mun puolesta.