HIFK:n markkinointi, parannuksia ja valituksia

  • 466 680
  • 1 357

scholl

Jäsen
Ilmeisen heikosti markkinoituna hommana tiedoksi sellainen, että Hgin Mikonkadun Forexista saapi tänään ilmaislippuja huomiseen HIFK-Lukko -matsiin. Flaboja saa max. 2 per lärvi (yht. 100 lippua jaossa), periaatteessa Forexin kanta-asiakaskorttia vastaan, mutta eipä multakaan korttia kysytty tänä aamuna. Olin itse asiassa eka, joka lippuja haki ja ihmettelivät sitä, että eikö ihmiset ole tietoisia asiasta. Voihan se olla niinkin, ettei ilmaisliput Nordikselle yksinkertaisesti kelpaa...

aijaa, joo ei jengi tiedä noista. itse sain semi-ilmaisia lippuja eli 2 yhden hinnalla Saunalahdelta. Johonkin rouskukatsomoon, mutta halpaa silti. En tiedä saako sinne ketään messiin, mutta ostin, kun halvalla sain. Vaikka Nordis-boikotti on periaatteessa olemassa, kun uuden hallin avajaisista ei ole tarkempaa tietoa niin Petun ja Sopan poistumisen kunniaksi ajattelin mennä silti peliin.

edit. joko Summanen ei kiinnosta tai sitten lähes nelikymppisten miesten tilanne on todella huolestuttava. Pitää kysyä kotoa lupaa ja lupaa ei sitten heru. Hemmetti, että olen saanut ihmeselityksiä tekstiviestein. Lopussa lukee aina jotain tyyliin: ois ollut hyvä juttu. En tiedä mitä peliä tässä pelataan, mutta kuten arvelinkin, ketään ei saa mukaan.
 
Viimeksi muokattu:

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
HIFK markkinointia tämäkin:

Groupon Premium

Siitä kannattaa poimia diili jos kiinnostaa katsella seisten runkosarjan lopun matsi tupsukorvia vastaan.

Ehdoissa lukee:
Lahjakortilla saatavat liput ovat fanikatsomo / seisomapaikkalippuja. Ottelu pelataan 12.03.2013 Helsingin jäähallissa Nordenskiöldinkadulla.

Päivän diilillä saat Grouponilta ja Juralta kaksi lippua HIFK-Ilves –otteluun vain 14 eurolla (arvo 28 euroa).


_
 

Hegu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
HIFK markkinointia tämäkin:

Groupon Premium

Siitä kannattaa poimia diili jos kiinnostaa katsella seisten runkosarjan lopun matsi tupsukorvia vastaan.

Ehdoissa lukee:
Lahjakortilla saatavat liput ovat fanikatsomo / seisomapaikkalippuja. Ottelu pelataan 12.03.2013 Helsingin jäähallissa Nordenskiöldinkadulla.

Päivän diilillä saat Grouponilta ja Juralta kaksi lippua HIFK-Ilves –otteluun vain 14 eurolla (arvo 28 euroa)._
Ja kun lukee pienellä präntätyn, niin 2,5€/lippu nasahtaa lisää ne lunastaessa. Ko firmalle olen itsekin aikanaan antanut asiakaspalautetta, että diilin tulee sisältää kaikki kulut (Posti, lunastus tms.)
 

scholl

Jäsen
Miksi tuohon tulee jotain lisäkuluja? Veikkausliiga myi aikanaan sarjalippukirjoja, joiden lippuja pystyi vaihtamaan pääsylippuun ovella ja Lippupalvelun myymälöissä ilman minkäänlaisia kuluja.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Itselleni aukesi ehkä vihdoin kunnolla tuo "Böndetön tammikuu", kun IFK:n sivuilla julistettiin kovaan ääneen, että lauantaina tulee vieraita Böndeltä. Olin assosioinut sen siihen, että on runsaasti kotipelejä, mutta olisiko sittenkin niin, ettei tammikuussa ollut ainuttakaan kotipeliä Bluesia vastaan.. Mikäli näin, niin loistavaa kuittailua naapurin suuntaan. :)
 

N.Vidic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Seattle Seahawks, HIFK, Man Utd
3.3. mennessä tulee seuralle ilmoittaa, jatkaako kausikorttiaan playoffeihein. En pitäisi ollenkaan paskana vaihtoehtona, että seura toisi/"vuotaisi" ennen ko. päivämärää julkisuuteen ensi kauden valmentajan, mikäli nimi sopimuspapereista löytyy. Keskeneräisiä asioita ei ehkä kommentoida, mutta itse en myöskään innosta kiljuen ole sijoittamassa rahaa keskeneräisyyteen.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
3.3. mennessä tulee seuralle ilmoittaa, jatkaako kausikorttiaan playoffeihein. En pitäisi ollenkaan paskana vaihtoehtona, että seura toisi/"vuotaisi" ennen ko. päivämärää julkisuuteen ensi kauden valmentajan, mikäli nimi sopimuspapereista löytyy.

Eikös todennäköisen hyvityksen saa myös irtolippuina takaisin, joten ei ole pakko ottaa sitä ensi kauden kausikorttia, jos on "elinkautinen"? Silloin jos olet ostamassa (uutena asiakkaana) vasta pleijareihin kausikorttia, saat hyvityksen vain silloin, jos ostat myös ensi kaudelle kausikortin. Siinä olet kyllä oikeassa, että olisi syytä vähän vuotaa tietoja myös ensi kauden joukkueen rakenteista, koska tämä kausi ei kyllä millään tavalla innosta uusia kannattajia ostamaan tsettiä. Voihan se olla, ettei mattimeikäläiset ole enää tärkeitä, vaan kausareita myydään enemmän firmoille? Mikä mahtaa olla se perimmäinen strategia tässä kausarimyynnissä?
 

N.Vidic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Seattle Seahawks, HIFK, Man Utd
Eikös todennäköisen hyvityksen saa myös irtolippuina takaisin, joten ei ole pakko ottaa sitä ensi kauden kausikorttia, jos on "elinkautinen"? Silloin jos olet ostamassa (uutena asiakkaana) vasta pleijareihin kausikorttia, saat hyvityksen vain silloin, jos ostat myös ensi kaudelle kausikortin.

Onpa tuo kausikortti ollut jo niin monta vuotta, että kaikki esittämäsi hyvitysskenaariot ovat kyllä tuttuja. Ajan tässä vain takaa hieman isompaa kokonaisuutta. Mun mielestä mun ei pitäisi maksaa ensi kaudesta senttiäkään, ennen kuin tiedän kuinka tosissaan IFK on kauteen lähdössä. Tästä helpoin osoitus olisi tiedottaa ensi kauden valmennuskuvio (ihan niinkuin KAIKKI muut saman sarjan seurat ovat tehneet). Näin ollen olen vahvasti jättämässä kausikortin ostamatta, ellei 3.3. mennessä anneta jotakin myös ensi kautta ajatellen. Toivottavasti en ole ainoa ja siten ehkä saataisiin tälle ylimielisyydelle/sysipaskalle tiedottamisen kierteelle loppu
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Mun mielestä mun ei pitäisi maksaa ensi kaudesta senttiäkään, ennen kuin tiedän kuinka tosissaan IFK on kauteen lähdössä.

Joo, samaa mieltä ollaan asiasta ja laitoinkin siitä edelliseen viestiini, tosin vain uusista kausariasiakkaista puhuttaessa, mutta tärkeämpiä ovat kyllä jo olemassa olevat asiakkaat, ns. elinkautiset. Ja heitä taidetaan pitää jollain tavalla itsestäänselvyytenä toimistolla, koska tämä mykkäkoulu on jatkunut tulevan kauden joukkueista jo viisi vuotta, ts. Nybondaksen aikakausi. Ylimielistä, niin ylimielistä. Ovat ostaneet ennenkin, niin ostavat nytkin, miksi turhaan kertoa tulevasta...
 

scholl

Jäsen
Onpa tuo kausikortti ollut jo niin monta vuotta, että kaikki esittämäsi hyvitysskenaariot ovat kyllä tuttuja. Ajan tässä vain takaa hieman isompaa kokonaisuutta. Mun mielestä mun ei pitäisi maksaa ensi kaudesta senttiäkään, ennen kuin tiedän kuinka tosissaan IFK on kauteen lähdössä. Tästä helpoin osoitus olisi tiedottaa ensi kauden valmennuskuvio (ihan niinkuin KAIKKI muut saman sarjan seurat ovat tehneet). Näin ollen olen vahvasti jättämässä kausikortin ostamatta, ellei 3.3. mennessä anneta jotakin myös ensi kautta ajatellen. Toivottavasti en ole ainoa ja siten ehkä saataisiin tälle ylimielisyydelle/sysipaskalle tiedottamisen kierteelle loppu

ei voi välttämättä tiedottaa, jos hän valmentaa vielä muualla. En pidä kovin pahana sitä, jos valmennusta ei ole tiedotettu, mutta jos prosessi on vielä kesken niin se huolestuttaa. Tosin olen toisaalta sitä mieltä, että jo lähtökohtaisesti Ramille olisi pitänyt antaa 1,5v soppari. Ei kukaan muutamassa kuukaudessa pysty osaamistaan maksimaalisella tasolla näyttämään. KHL:ään hän ehtii halutessaan myöhemminkin takaisin. Yksi vuosi sinne tai tänne on samantekevää.
 

Dale Cooper

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Mother Nature Hockey
Itse en aio ostaa playoff -kausaria juuri siksi, että ensi kauden päävalmentajaa ei ole ilmoitettu. Kestämätön olisi tilanne, jossa tuhlaan +300e kausikorttiin (jolla näen 3-4 ottelua playoffeja) ja sen jälkeen ilmoitettaisiin, että ensi kauden IFK:n koutsi on "Pekka Rautakallio"* assistenttinaan "Pasi Sormunen".


*Rautakallio ei ole ensi kauden IFK:n päävalmentaja, tästä olen 99,9% varma.
 

scholl

Jäsen
Miksei pleijarikausikorttia veloitettaisi tällaisessa tapauksessa osissa? Eli ensin säälit, sitten seuraava vaihe jne. Kyllähän joku suoraveloitus kai tänä päivänä pitäisi olla mahdollista. Ei mun ainakaan esim. kuntosalille tarvitse maksaa etukäteen vuotta tietämättä, jäävätkö huomenna lomalle loppuvuodeksi, vaan sieltä menee tietty summa per kk tililtä.
 

N.Vidic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Seattle Seahawks, HIFK, Man Utd
ei voi välttämättä tiedottaa, jos hän valmentaa vielä muualla.

Ei tarvitse tiedottaa, tiedon voi myös "vuotaa", tyyliin Marjamäki, Suikkanen ja niin kovin monet muut. Mutta tätä tämä on, taidanpa kostaa ja jättää kortin ostamatta. Sen yhden säälipleijarimatsin näkee pubistakin.
 

MJ64

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Kyllä meidänkin elinkautiset oli nyt tässä. Eipä ole ollut montaa loppuunmyytyä matsia tällä kaudella joten aina saa lippuja jos haluaa mennä katsomaan. Narrimatseja lukuunottamatta on aina ollut tilaa jos vähääkään etukäteen ostaa liput.

Ei tuota konttaamista tarvii kausaripaikalta katsella, ei se peli näytä yhtään paremmalta ja aika selvää on että noutaja tulee aikaisin tänäkin vuonna. Olen tosin mielelläni väärässäkin.
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
3.3. mennessä tulee seuralle ilmoittaa, jatkaako kausikorttiaan playoffeihein.

Jos olen oikein käsittänyt, tuon 3.3 jälkeen on vielä runkosarjan pelejä ja pahimmassa tapauksessa HIFK ei pääse edes 10 parhaan joukkoon. Ymmärrän toki, että ihan vikaan rinkosarjan matsiin saakka kausikorttiasiaa ei voi viivyttää, mutta sehän se kruunaisikin tän kauden: Kausi loppuu runkosarjaan ja reilut 1100 euroa maksettu koko keväänkin kattavasta kausikortista. No, eihän se play off-osuus ole siellä kuin lainassa ensi kauden kausaria varten, mutta ehkä kuitenkin hiukan absurdi tilanne jos näin pääsisi käymään.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
HIFK:n suuri tukija harkitsee sponsorisopimuksen lopettamista - SM-liiga - Urheilu - Helsingin Sanomat
Launataina markkinoitiin jääkiekon sm-liigaa taas niin ansiokkaasti ottelulla HIFK-Jokerit, että Aller harkitsee lajin sponsoroinnin lopettamista. Riittää Tj Valtasella duunia, kun korvaa yhteistyösopimuksia. No, nyt on nieltävä kaikki mitä tulee vastaan, kun eletään v. 2013, eikä mitään 80`s kivikautta.

Itse en oikein ymmärrä sitä, että jos kaksi pelaajaa loukkaantuu taklaustilanteissa ja yhtään nyrkkihippaa ei kentällä nähdä, niin mistä se Aalto-Setälä oikein itkee, jos ne huutelutkaan eivät ole sponsorisopimuksen lopettamisen syy? Toki jääkiekon ja SM-liigan ympärillä on paljon negatiivista tämän vuoden aikana ollut, mutta eilisessä oli paljon huono tuuria. Kumpikin joukkue pyrki pelaamaan kovaa fyysistä peliä ja toki Nordlundin taklauksen puhtaudesta voidaan keskustella, mutta 95% pelistä oli reilua miehen ottoa ja tilasta taistelua, kuten pitääkin. Ilman noita kahta loukkaantumista nähtiin hieno jääkiekko-ottelu ja se on tässä nyt päässyt kaiken keskellä unohtumaan. Mikäli sponsorit alkavat jo kertomaan miten jääkiekkoa pitää pelata, niin aika metsässä ollaan. Tästä pelistä on tunnetta koitettu tappaa jo ihan liikaakin ja lauantaina sitä nähtiin ja nyt hirveä itkeminen joka suuntaa.
 

sovhoosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tilannehan on kiistatta se, että kyseessä on Seitsemän päivää -niminen laatujulkaisu. Jos kyseessä olisi jokin turha hömppälehti, niin silloin moinen uhkailu tuntuisi koomiselta. Mutta Seitsemän päivää on julkaisu jota ei olla totuttu yhdistämään kielteisiin ilmiöihin.

Way to go Aalto-Tätilä!
 
SM-Liiga ja HIFK ei yksinkertaisesti ole tarpeeksi kohuja herättävä ja moraaliton sarja perhearvoja vaalivalle Seiskalle. Siirtävät tukensa koiratappeluihin ja loput Nykäsen ja Merilän ryyppykassaan.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Nostetaan pääsylippujen hintoja 50-100%, niin ei tarvita enää sponsoreita ollenkaan ja heidän kukkahattutäti-mielipiteensä kaikuvat sen jälkeen kuuroille korville, ok.
 
Nostetaan pääsylippujen hintoja 50-100%, niin ei tarvita enää sponsoreita ollenkaan ja heidän kukkahattutäti-mielipiteensä kaikuvat sen jälkeen kuuroille korville, ok.

Toinen vaihtoehto olisi että sponsoreille annettaisiin yhdessä median kanssa liigan kurinpito ja johtaminen. Malli voisi olla vaikka sellainen että jokaisella joukkueella olisi yksi yhteinen sponsoreiden edustaja + kaikista isoimmista lehdistä edustajat siten että saataisiin noin 20 hengen porukka päättämään asioista.

Turhaa niitä lippujen hintoja on nostaa kun tälläkin selvittäisiin.
 

tuffgong

Jäsen
Seiska ja Aller-julkaisut keräs mukavasti mainosta tän Aalto-Setälän twitter itkulla ja sen ansiosta saivat nimensä viikon puhutuimpaan ja kiinnostavimpaan keskustelunaiheeseen. Tuskin ovat mihinkään lähdössä.
 

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onhan tämä jo aika huvittavaa, että samalla kun kiekkofanit ympäri Suomea ovat pitkin kautta kironneet "tappelukieltoa" ja tappeluita on nähty vähemmän kuin ikinä, tulee siveyden sipuli Pauli Aalto-Setälä avautumaan, kuinka touhu menee väärään suuntaan ja väkivaltaan ei puututa. Väkivaltaanhan nimenomaan on puututtu, ja nyt kaiken pahan alku ja juuri eli nyrkkihipat ovat katoamassa koko liigasta. Nyt sitten siirrytään paheksumaan rumia taklauksia, joita on nähty yhtä lailla läpi kiekkohistorian. Aller ei ole "lähtenyt tukemaan jääkiekkoa", vaan jotain aivan muuta lajia.

Uskoakseni IFK on edelleen niin suuri ja vaikutusvaltainen brändi, että yhteistyökumppanien löytyminen tuskin tuottaa vaikeuksia. HIFK on mediaseksikäs ja IFK:n sponsorit saavat tätä kautta näkyvyyttä koko rahan edestä. Itse en ainakaan kovin montaa kyyneltä tirauta, mikäli tuon oksettavan paskalehden mainokset katoavat Nordikselta ensi kaudelle. Ne jäätä kolaavat tytöt voisivat tosin jäädä :)
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Väitän, että nyt mennään niillä rajoilla, että kaikki sponsorit katsovat ennen seuraavia neuvotteluita sm-liigaseurojen kanssa, että miten sm-liiga nyt reagoi kielteiseen julkisuuteen ja mitä tapahtuu nyt tänään 25.2 ja sen jälkeen pelattavissa sm-liigapeleissä. Jos koston kierteet jatkuvat ja laji ui itse yhä syvempiin vesiin, kenenkään sitä sinne johdattelematta, niin kyllä ylimielisyys vielä häviää jääkiekkoväeltä, kun rahaa ei tule enää mistään sponsorisuunnasta entiseen malliin. Kurinpito ja sen kiristämien ei yksin enää riitä, pitää vähän viisastua sen suhteen mitä peleissä jatkossa tapahtuu. Viisastuminen lähtee valmentajista ja pelaajista, että oikeasti tiedostavat vastuunsa siitä mitä peleissä tapahtuu.

Viisastutaan nyt itse, kun vielä ehditään. Ei aina ole pakko niitata vastustajaa pitkälle sairauslomalle, vaikka siihen olisi hieno tilaisuus. Otetaan vastustajan kunnioittaminen todesta, eikä ainoastaan kliseenä. Voi pelata kovaa ja ikävästi vastustajan näkökulmasta, mutta siten, ettei vedetä täysillä taklausta loppuun saakka esim. päähän, jos siihen on tilaisuus, eikä edes vähän sinnepäin. Ny ei ole enää kivaa kenelläkään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös