Ilmeisen heikosti markkinoituna hommana tiedoksi sellainen, että Hgin Mikonkadun Forexista saapi tänään ilmaislippuja huomiseen HIFK-Lukko -matsiin. Flaboja saa max. 2 per lärvi (yht. 100 lippua jaossa), periaatteessa Forexin kanta-asiakaskorttia vastaan, mutta eipä multakaan korttia kysytty tänä aamuna. Olin itse asiassa eka, joka lippuja haki ja ihmettelivät sitä, että eikö ihmiset ole tietoisia asiasta. Voihan se olla niinkin, ettei ilmaisliput Nordikselle yksinkertaisesti kelpaa...
aijaa, joo ei jengi tiedä noista. itse sain semi-ilmaisia lippuja eli 2 yhden hinnalla Saunalahdelta. Johonkin rouskukatsomoon, mutta halpaa silti. En tiedä saako sinne ketään messiin, mutta ostin, kun halvalla sain. Vaikka Nordis-boikotti on periaatteessa olemassa, kun uuden hallin avajaisista ei ole tarkempaa tietoa niin Petun ja Sopan poistumisen kunniaksi ajattelin mennä silti peliin.
edit. joko Summanen ei kiinnosta tai sitten lähes nelikymppisten miesten tilanne on todella huolestuttava. Pitää kysyä kotoa lupaa ja lupaa ei sitten heru. Hemmetti, että olen saanut ihmeselityksiä tekstiviestein. Lopussa lukee aina jotain tyyliin: ois ollut hyvä juttu. En tiedä mitä peliä tässä pelataan, mutta kuten arvelinkin, ketään ei saa mukaan.
Viimeksi muokattu: