Eikös IFK:n pitäny aloittaa tällä kaudella itsenäisesti tuo ruoka- ja juomapuolen myynti ilman Resteliä(?). Mitäs sille tapahtui kevään ja syksyn aikana.
Tämä on ollut vain ja ainoastaan fanien toiveena, ei käsittääkseni missään vaiheessa edes realistisena vaihtoehtona IFK:n puolelta. Täytyy kuitenkin muistaa, että Restel on Nordiksen pitkäaikainen yhteistyökumppani, jolla on aivan varmasti ollut suuri etulyöntiasema muihin verrattuna.
Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että IFK:lta pitäisi löytyä tahtoa ottaa hallin ravintolapalveluiden pyörittäminen kokonaisvaltaisesti haltuun. Ymmärrän, ettei siihen välttämättä löydy osaamista nykyhenkilöstöltä, mutta kaikenlaisia erilaisia vaihtoehtoja on olemassa. Pitää vain olla halua ja visioita. Tästä nyt on turha enää itkeä, koska Restelin soppari on uusittu ja näillä mennään taas seuraavat vuodet.
Ihan hienolta hallissa näytti uudistusten jälkeen. Valikoima on monipuolistunut entisestä. Käytännön toimivuus nähdään, kun halli on täynnä. Toivottavaa olisi, että myös Restel panostaisi henkilökunnan koulutukseen, ettei joka kerta esim. lounarilla maksaessaan pitäisi neuvoa kassaa, miten homma toimii. Myös ennakointiin olisi syytä panostaa, sillä kenellekään ei liene yllätys, että 20 tehokkaan peliminuutin jälkeen suuri joukko ihmisiä tulee ostoksille.
Hinnoista sanoisin sen verran, että korkeitahan ne ovat, mutta aika linjassa muiden tapahtumaravintoloiden hinnastoihin. Paitsi, että Espoossa kyllä moni tuote oli paljonkin halvempi.
Lippujen hinnat ovat kyllä järkyttävän korkeat. TPS-lisä on kaikkein suurin vitsi. Jos jotain naurettavia vastustajalisiä pitäisi olla, voisi TPS:n heittämällä vaihtaa JYPiin tai vaikka Pelsuihin.