Jack Daniel's
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
luojan kiitos tietääkseni IFK perheen jäsenet eivät alennu moiseen. Ettehän ?
Eivät, teillä nuoriso-osasto keskittyy enemmänkin noihin piritouhuihin...
Kun se toimii...
luojan kiitos tietääkseni IFK perheen jäsenet eivät alennu moiseen. Ettehän ?
Minusta taas tuo kadunvarsi mainos on harvinaisen paska, mutta minä en tosin kuulu kohderyhmään. Jos se kohderyhmänsä mielestä on onnistunut niin eiköhän se silloin aja asiansa. Ruotsin kielen käyttäminen sinällään ei ole huonoa, tuo slogan ei vain ainakaan minun silmissä toimi.
Niin no sinänsä huono tulla huutelemaan tolla videolla, koska nää potkupallo fanit eivät käy lätkä peleissä. Toki yritys oli hyvä..
Eivätkö jalkapallokannattajat sitten kuulukaan IFK-perheeseen? Ei lajill' väliä?
No sitähän sä voit kysyä niiltä. Itsehän he lätkä matseja boikotoi :)
Siksi koska Baroun taitaa kannattaa HIFK:ta vain jääkiekkojoukkueena, ei seurana. En ihmettelisi vaikka hänet löytäisi kesäisin "finskiltä", vai mikä se klubirunkkareiden kotistadion nyt onkaan.Mitä sä selität? Miksi luodaan jotain eroa hoki- ja "potkupallo"faneille? Samaa jengiä siellä katsomossa on. Kesät ja talvet.
"Kuole Juudas". Ei mulla muuta.
IFK:n mainos on loistava, kai sen nyt voi puusilmäisinkin Jokeri-fani myöntää! Yksinkertainen ja hauska, toimii! Eikä tuo edes ole "oikeaa" ruotsin kieltä, tiedoksi joillekin.
Siksi koska Baroun taitaa kannattaa HIFK:ta vain jääkiekkojoukkueena, ei seurana. En ihmettelisi vaikka hänet löytäisi kesäisin "finskiltä", vai mikä se klubirunkkareiden kotistadion nyt onkaan.
Eli jos koko ikänsä on kannattanut klubia pienestä lähtien niin nyt pitäisi kannattaa IFK:ta(ko,kö)?
Mihin tällä viitataan? Siihen sydänmainokseen? Tietääkseni sen teki Nelosen jätkä. Tai vähintäänkin kaveri oli Nelosen kanssa tekemisissä joko mainostoimiston kautta tms.Saa nähdä keksitäänkö vielä tv:n puolelle jotain nyt kun Nelonen apinoi edellisen mainoksen.
Saat toki käydä klubihuorien peleissä aivan vapaasti, mutta älä mielellään ainakaan puhu paskaa meistä, joille IFK on ainoa, kesät talvet.
Mihin tällä viitataan? Siihen sydänmainokseen? Tietääkseni sen teki Nelosen jätkä. Tai vähintäänkin kaveri oli Nelosen kanssa tekemisissä joko mainostoimiston kautta tms.
Avattu vissiin joku sveduille tarkotettu pesula vai mitä tolla haetaan?
En todellakaan puhu hienoa duuniahan te teette! Kunhan kyseenalaistin tämän sen takia, koska mitä ajattelette näistä 50v starbuista jotka ovat aina kannattaneet klubia, koska IFK:n fudis jengiä "ei ole ollut"? Voidaanko silloinki puhua "klubihuoraamisesta"?
Eri firmojen, hyvin samantyylisiä mainoksia - tekstiä tulee peräkanaa hassusti eri suunnilta - on näkynyt TV:ssä aika paljon. Ilmeisesti tosiaan saman mainostoimiston tekeleitä.
edit. siis tarkoitan tätä "Stadissa..." -mainosta ja tätä Nelonen Pro -mainosta.
Denis Leary tähdittää näitä mainoksia, joita tarkoittanet. Tässä yksi esimerkki.Alunperin varmaan lähtöisin jenkkilän markkinoilta tuon tyyliset mainokset. Jefua kun on seurannut, niin aika monta vuotta sitten ainakin joku lava-automainos ainakin tykitteli tekstit tuohon tyyliin ruudulle.
Minä jolle ei ruotsi taivu ei ole mitään hajua mitä toi tarkoittaa. Ok ehkä mun moka ettei toinenkotimainen taivu, mutta onko tässä kohtaa mietitty meitä IFK faneja ketä ruotsia ei osaa?
En tiedä itkeäkö vai nauraa, HIFK:n fani joka ei osaa ruotsia. Tuntuuko pikkusen ulkopuoliselta ankkalammikossa, mitä?
En tiedä itkeäkö vai nauraa, HIFK:n fani joka ei osaa ruotsia. Tuntuuko pikkusen ulkopuoliselta ankkalammikossa, mitä?