Tästä olisi kiva kuulla enemmänkin mihin väittämäsi perustuu? NHL-varaukseen vai mistä on kyse? Tilastoihin tämä ei ainakaan voi päteä.
Oletusarvo = potentiaali! Nortilla on enemmän potentiaalia kuin J & J:llä => ei kaveri muuten olisi pelannut P-Amerikassa ja Venäjällä ammatikseen useaa vuotta eikä olisi pelannut maajoukkueessakaan, ei nuorissa eikä Leijonissa!
Mutta jos tsekkailet mun kirjoitushistoriaa huomannet, että olen tällä hetkellä erittäinkin epäileväinen Nortin suhteen viimeaikaisten otteiden perusteella, mutta ei se Nortin potentiaalia muuta miksikään... Olihan T.Tarkkikin ennen kauden alkua oletusarvoisesti kova veskari, mutta vihkoon meni!
Siinä olemme totaalisen samaa mieltä, että puolustuspelaamisen pitää parantua entisestään ja saavuttaa tavallaan "pysyvä taso" jolla joukkue pelaa hyvin itseään ylittämättä. Siitä kun pleijareissa vielä saa pari napsausta tiivistettyä niin mahkut on mihin vaan. J & J voivat siinä tapauksessa riittääkin, mutta jos halutaan "oletusarvoisesti" kovempaa tasoa putkien väliin on peliliikkeitä tehtävä.
Ja alisuorittajista: Oli MV:t heikkoja lenkkejä tai ei, mun mielestäni varsinkaan Janne ei todellakaan ole flopannut vaan on mun silmääni pelannut jopa paremmin kuin odotin. Pelillinen taso vaan ei enää ole illasta toiseen SM-liigan huippua. Janin kohdalla odotin tasaista ja hyvää suorittamista. Saimme alkuun kohtuu hyvää meininkiä, mutta sitten alkoi ailahtelevuus joka johtui mun mielestäni hyvin pitkälti vastustajien tekemästä scouttaustyöstä => kilpipuoli saa pommitusta ja falskaa aika pahasti eikä touhussa näyttänyt TPS-pelissä olevan mitään uutta MO-tauon jäljiltä.
Mutta kuten tuonne jonnekin kirjoitin => jos oletusarvoisesti kovempaa veskaria ei tule saa Kojo tehdä aika kovan työn laittaakseen puolustuspaketin 2006-HPK tasolle!