Kuumaa veskaria ei IKINÄ pidä vaihtaa, ja tämä idioottimaisuus on mahdollista vain ja ainoastaan IFK:ssa, jossa veskari-asiat on viimeiset kymmenen vuotta hoidettu aivan pitkin vittua.
No niinpä vaihdettiin ja hävittiin peli, jos yksikään asioista tietävä vihjaa, että tämän takana on millään tasolla ollut Sakke, niin alkaa minun mittani olla täysi. Norosella alla ehkä kauden jopa paras HIFK:n maalivahdin suoritus ja kiitoksena on paikka penkillä, kiitos siitä kaikille. Lundellista digaan ja mies on mielestäni kelpo backuppi, mutta tänään torstain Noronen olisi ottanut HIFK:lle vähintään pisteen. Ei siinä, jos ei menestys kiinnosta, niin ookoo, mutta jos näin on, niin voi suksia kaikki maalivahtivalinnasta vastaavat hevon*. Heikkoa, heikkoa.
Ehkä Lunkkamaisin mahdollinen ottelu: "Ei me Lunkkaan hävitty", mutta ei Lunkka meille tänään mitään voittanutkaan. Noronen voitti yhden liigan kuumimmista joukkueista torstaina. Ketä oikeasti kiinnostaa hävittiinkö Lundelliin vai koko joukkueeseen? Maalivahteja on kolmenlaisia: 1) Niitä, jotka huonoudellaan häviävät otteluita (Viime kaudella Taube Pitkämäki), 2) Niitä, jotka jotka eivät häviä joukkueelle otteluita, mutta jotka pystyvät voittamaan aina silloin tällöin tasaisen ottelun (Lundell) ja niitä, jotka voittavat otteluita, joissa oma joukkue ei välttämättä ole kentällä edellä (Noronen oli tätä lähellä JYP-ottelussa).
Ei ole helppo kannattaa tätä joukkuetta vieläkään, välillä voisi luulla, että halutaan hävitä näitä otteluita jo ennen aloituskiekkoa. En ihan hetkeen ole ollut yksittäisen tappion jälkeen näin turhautunut, kuin tänään. Turhautuminen alkoi jo, kun katsoin kokoonpanot, Granlundia raiskataan Hirson vierellä (tänään taisi olla yksi vaihto Ahtolan kanssa samaan aikaan -> maali, loput Hirson ja Haden ketjussa, todella näkymätön, muttei siitä enempää tässä ketjussa).
Edit: Ja mun kirjoituksista on ihan turha vinkua mitään anti-Lundell -paskaa, sen verran olen Jannea tällä palstalla puolustellut.