UPEAA Janne!
On se vaan hienoa seurata, kuinka Janne vetää illasta toiseen tällä hetkellä! Olen samaa mieltä siitä, että eka maali olisi ollut ihan otettavissa, mutta näitä sattuu- niin ihan KAIKILLE maailman maalivahdeille. Mukaan mahtui kuitenkin myös monta hienoa torjuntaa.
Rankkareissa sitten annettiin yksi lohdutus Hentoiselle, joka itki koko matsin ajan muutenkin, ettei tule iha paha mieli... ; ) Sen jälkeen liinat kiinni ja Lupa ja Lennu hoitivat oman osuutensa... =D No se tän päivän matsista...
Kova suhina käy kyllä päivästä toiseen niiden takkien kanssa. =) Vois melkeinpä olla kirjan paikka: Nordiksella suhisee. ; )) No ei vaan. Silloin kehutaan kun paikka on, ymmärrän sen kyllä. Oli vaan pakko... =)
Olen itsekin kyllä kironnut ääneen(kin) joitain helppoja maaleja on ja toivonut joskus jopa Jannen vaihtoa ja myönnän auliisti, että herran pää ei aina ole kestänyt tiukoissa tilanteissa. Ikinä en kuitenkaan ole ymmärtänyt sitä paskan määrää mitä JL on osakseen saanut. IFK:n historiasta ei taatusti löydy yhtään niin aliarvostettua pelaajaa peliesityksiin nähden kuin Jan Lundell.
Kun puhutaan Jannen kohdalla poffeista, niin mielestäni kahdet PO:t ovat menneet ns. penkin alle. TPS ja Blues sarjat, joissa toisessa pelasi monen lähteen mukaan aika rikkinäisenä. Muissa sarjoissa koko jengi on alisuorittanut ja näitä ei olla kaaduttu erityisesti maalivahtiin ja se kuuluisa Ilves-sarja voitettiin nimenomaan Jannen ansiosta. Aina olisi voinut pelata paremmin joo ja voihan sitä jossitella suuntaan tai toiseen, mutta nää on mielipideasioita paljolti.
Se on kyllä oikeasti hienoa, kuinka porukka pikkuhiljaa "uskaltaa" myöntää sen, että ehkä se Janne jotain osaakin ja edessä pelaavalla joukkueella on myös helvetin suuri merkitys. Miksi maalivahti (jotka usein muuten ovat parhaimmillaan myöhemmässä iässä) ei voisi kehittyä "voittavaksi" tai luotettavaksi maalivahdiksi, siinä missä kenttäpelaajatkin?! Kyllä mä tiedän, että kannattaisi pelata ns. varman päälle ja mikä ettei, JOS sieltä löytyy se vähintään samaa tasoa oleva ja samassa vireessä oleva maalivahti. En pane pahakseni ollenkaan, mutta toivon sitä toista maalivahtia vain sen takia, JOS Janne loukkaantuu ja kun herra tarvitsee lepoa... Siis niin, että Janne pelaa selkeänä ykkösenä ja se toinen veskari (uusi tai Jani, jos osoittaa vielä olevansa vireessä, mitä toivon ja toivon vielä sitä näytön paikkaakin) sitten tuuraa Jannea tarvittaessa. Turha rikkoa jo toimivaa kokonaisuutta! En enää ole haluamassa tasaista peluuttamista, vaan ykkösvastuu Jannelle! Toinen asia on toki se, kuka varteenotettava mv on edes mahdollista saada tolppien väliin jos Jani ei kakkoseksi riitä...
Minä olen nyt aidosti ja julkisesti sitä mieltä (meni sitten syteen tai saveen), että Jannella päätyyn asti kaudella 09-10!
Kuka lähtee messiin? Muutaman kyllä tiedänkin jo... ; )