Siellä on näemmä Turussa sitten pöyristytty ja lähetetty liittoon rapsaa. Tullut paha mieli kun HIFK:lle ei riittänyt 6-0 voitto, vaan piti vielä puhua 300-kiloisesta paskahousupalkinto-ehdokkaasta.
Myös HS tarttui asiaan.
Siellä on näemmä Turussa sitten pöyristytty ja lähetetty liittoon rapsaa. Tullut paha mieli kun HIFK:lle ei riittänyt 6-0 voitto, vaan piti vielä puhua 300-kiloisesta paskahousupalkinto-ehdokkaasta.
Siinä ensimmäisessä pelissä narreja vastaan peliä selostanut kaveri tiesi kertoa, etteivät ole mitään sukua toisilleen. Tuntui olevan erinomaisesti perillä näistä Kollien ja myös narrien pelaajista tämä em. selostaja.E: Osaako joku muuten sanoa onko kollien pelaaja Axel Rindell jotain sukua Harrin Rindellille?
HIeman meni samaan tapaan kuin Probert-Domi part two. Alakautta kunnolla turpaan.Siinä ensimmäisessä pelissä narreja vastaan peliä selostanut kaveri tiesi kertoa, etteivät ole mitään sukua toisilleen. Tuntui olevan erinomaisesti perillä näistä Kollien ja myös narrien pelaajista tämä em. selostaja.
Itse jääkiekkotappeluiden kannattajana olen aivan myyty tuosta Kukan tavasta hoitaa homma! Tästä uusi Mäkiaho meidän neloseen tulevaisuudessa?
Itse jääkiekkotappeluiden kannattajana olen aivan myyty tuosta Kukan tavasta hoitaa homma! Tästä uusi Mäkiaho meidän neloseen tulevaisuudessa?
En minäkään. Miksi Paltta muuten olisi ollut kentällä, koska jääkiekkoilullisin avuin hän ei joukkueeseen mahdu. TuTolla on viisi ketjullista parempia hyökkääjiä kuin Paltta.Tosin tässä tapauksessa en epäile hetkeäkään etteikö Aittola olisi kaveria usuttanut tappelemaan.
@aceman81 Brändi laittoi tovereita 6-0 käkättimeen sitäkö tarkoitit vai mitä? Toinen joukkue pelasi ja toinen yritti esittää pelaavansa.
Haastattelua tuossa vaan on vai?
Kommenteista löytyy pätkä, joskin huonolaatuinen sellainen.
Kuuden ottelun voittoputki on kääntynyt neljän pelin tappioputkeen, aikamoista vuoristorataa. Osaisiko joku avaa missä kollit tällä hetkellä menee?
Kimmo Kuhta on näköjään ensi kauden kollikoutsi
Kimmo Kuhta on näköjään ensi kauden kollikoutsi
Eli jos vetää mutkia suoraksi niin Kari Kalto on ensi kaudella Pikkaraisen kakkonen :)
Eiköhän tässä aleta ajamaan Kibeä kohti edareita. Mikä tietysti oli odotettavaa kuinka hyvin on menestynyt B ja C puolella.
Milläs meriiteillä Tobias pääsi UTJ:ksi? Aivan oikein, se riitti että sukunimi on Salmelainen.Joulupäivällisillä juttelin lukioikäisen sukulaispojan kanssa, joka pelaa IFK:n junnuissa ykköskentässä. Hän on vaihtamassa seuraa ensi kaudeksi, koska kokee, että Tapparassa, Tepsissä tai Ilveksessä hänen kehittymismahdollisuutensa olisivat paljon paremmat. Poika sanoi, että se mitä Saku Koivu tekee kehitysjohtajana Tepsissä ei olisi mahdollista IFK:ssa. Siellä piiri pieni pyörii. Suhteet ja raha ratkaisevat valmentajavalinnat ja myös heikompien pelaajien pelipaikkoja joukkueissa. Onko tämä vain yhden juniorin näkemys vai yleisempikin ilmiö IFK:ssa?