Lopettiko Ville Varakas jo vain tuleeko one-more-year? Ei tainnut olla sopparia mihinkään.
Perhe-elämää Espoossa, junnuvalmennusta ja varmaan joku stintti Kiekko-Espoossa keväällä kun tarvitaan kokemusta.
Lopettiko Ville Varakas jo vain tuleeko one-more-year? Ei tainnut olla sopparia mihinkään.
Toivottavasti ei. Hyvä pelaaja omassa roolissaan, mutta nyt tarvitaan aitoa kiekollista taitoa alakertaan sekä YV-osaamista.Sellainen tuli mieleen, että ei kai vaan ole Alex Lintuniemi, joka tulee meille. Huhuttiin KooKoohon, mutta nyt Teräväinen meni Kouvolaan..
Sellainen tuli mieleen, että ei kai vaan ole Alex Lintuniemi, joka tulee meille. Huhuttiin KooKoohon, mutta nyt Teräväinen meni Kouvolaan..
Tätä pelkään, on IFK-taustaa ja outoja KHL/EHT paikkoja. Olisi nimenomaan sitä mitä IFK ei kaipaa, koska löytyy jo Motin, Ahonen, Karjalainen ja Schmaltz joilla ei ns jalka tikkaa. Peltosen nopea peli vaatii jalkaa tai lajitaitoa. Lepistöllä on lajitaitoa.
Mitä ihmettä?
Schmaltzillahan on todella hyvä klapi. Tai ainakin mun simään.
Kärppiä vastaan oikein ihailin B3:sta niitä kiekon ylöstuonteja, vaikkei niistä mitään syntynytkään.
Vai olenkohan mä vain joku JS-fanboy?
Keke ainakin osas sen kiekon tuoda alueelle, nykyään IFK tuskin pääsee omista pois YV:lläKeke toisi varmasti kaivatun parannuksen ylivoimaan.
Ja Lepistö erittäin vahvasti menossa Luleåån.Kousaa uutisoidaan Lahteen, se lienee sillä taputeltu.
En seuraa änäriä joten en tiedä sen tarkemmin mutta eikös siellä nyt ole leirit loppu ja pelaajia pudoteltu kokoonpanosta?Ja Lepistö erittäin vahvasti menossa Luleåån.
Kukahan sieltä nyt sitten meille eksyy? Itsellä takki aivan tyhjä veikkauksista. Tulisi nyt edes joku...
Erittäin hyvä pointti! Olin jo vajoamassa totaaliseen synkkyyteen. Sieltähän juurikin nyt noita "dropoutteja" alkaa putoilemaan joista varmasti löytyy pelimiestä moneen lähtöön.En seuraa änäriä joten en tiedä sen tarkemmin mutta eikös siellä nyt ole leirit loppu ja pelaajia pudoteltu kokoonpanosta?
Kenties sieltä löytyisi joku?
Keke ainakin osas sen kiekon tuoda alueelle, nykyään IFK tuskin pääsee omista pois YV:llä
Itse olen ollut sitä mieltä, etten Sami Lepistöä HIFK:hon halua, koska hän on narri-ikoni (ei siis mikään monessa liigaseurassa kierrellyt eerosomervuori, vaan koko liigauransa naapurissa pelannut seuraikoni), hänen uransa on jo ehtoopuolella ja haluaisin itse nähdä HIFK:ssa primevuosiaan pelaavia pelaajia, jollei kysymyksessä ole oma kasvatti. Mutta tämä on tietenkin fanin näkökulma ja perustuu ennen kaikkea tunteisiin. Kyllähän se oudolta ja vähän väärältäkin tuntuisi Sami Lepistö nähdä HIFK:n paidassa, mutta jos niin on tapahtuva ja hänen katsotaan olevan ratkaisu nykyisiin ongelmiin, toivotan hänetkin tervetulleeksi.
Kousa haiskahtaa joo nyt siltä että Lahteen meni. Lepistö ainoa ketä itelle nyt sitten tulee mieleen. Todennäköisesti tulee joku kunnon ylläri.
Jos tulee ylipäätään ketään. Tuohon tämäniltaiseen pakistoon tulee vielä Lyytinen ja Salin, joten pelkäänpä että IFK katsoo taas hieman liian lyhytnäköisesti eteenpäin ja menee näillä. Vai mistä moinen "tieto", että IFK hankkii puolustajan?
Tarvetta on, se on aivan selvä asia.
Jos tulee ylipäätään ketään. Tuohon tämäniltaiseen pakistoon tulee vielä Lyytinen ja Salin, - -
Tällä hetkellä itsekkin mieluummin keskustelen joukkuetta vahvistavista asioista, kun katson 4 peräkkäistä tappiota. Viimeiset 10 peliä ja 7 häviötä. Täysin aiheellista keskustella hankinnoistaOotte te kyllä aika seppiä. Peli menossa ja jaksatte spekuloida tuleeko vai ei.
Ja jokainen saa itse päättää mikä ja keneltä tulee.