HIFK:n huhut, mutut & htt-spekuloinnit

  • 6 973 083
  • 29 473

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Nythän siellä on pakko olla puolustaja katsottuna ja toivottavasti saadaan hyvinkin pian uutisia. Edelleen itselleni se ykköstoive on Lepistö ja toivottavasti Kousa ohitetaan, vaikka molemmilla alkaa parhaat vuotensa olla takanapäin, on Jussin pojalla kuitenkin juuri ne oikeat ominaisuudet olemassa edelleen tähän sarjaan. Voihan sieltä joku yllärikin tulla, mutta toivottavasti ei sitten mikään toivotaan-toivotaan-tapaus, sillä nyt sen hankinnan täytyy olla laatua.
 

Renegade

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Diego Padres
Lopettiko Ville Varakas jo vain tuleeko one-more-year? Ei tainnut olla sopparia mihinkään.

Perhe-elämää Espoossa, junnuvalmennusta ja varmaan joku stintti Kiekko-Espoossa keväällä kun tarvitaan kokemusta.
 

Petrell#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Mikael Granlund
Sellainen tuli mieleen, että ei kai vaan ole Alex Lintuniemi, joka tulee meille. Huhuttiin KooKoohon, mutta nyt Teräväinen meni Kouvolaan..
 

Renegade

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Diego Padres
Sellainen tuli mieleen, että ei kai vaan ole Alex Lintuniemi, joka tulee meille. Huhuttiin KooKoohon, mutta nyt Teräväinen meni Kouvolaan..

Tätä pelkään, on IFK-taustaa ja outoja KHL/EHT paikkoja. Olisi nimenomaan sitä mitä IFK ei kaipaa, koska löytyy jo Motin, Ahonen, Karjalainen ja Schmaltz joilla ei ns jalka tikkaa. Peltosen nopea peli vaatii jalkaa tai lajitaitoa. Lepistöllä on lajitaitoa.
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tätä pelkään, on IFK-taustaa ja outoja KHL/EHT paikkoja. Olisi nimenomaan sitä mitä IFK ei kaipaa, koska löytyy jo Motin, Ahonen, Karjalainen ja Schmaltz joilla ei ns jalka tikkaa. Peltosen nopea peli vaatii jalkaa tai lajitaitoa. Lepistöllä on lajitaitoa.

Mitä ihmettä?

Schmaltzillahan on todella hyvä klapi. Tai ainakin mun silmään.

Kärppiä vastaan oikein ihailin B3:sta niitä kiekon ylöstuonteja, vaikkei niistä mitään syntynytkään.

Vai olenkohan mä vain joku JS-fanboy?

E: kirjoitusvirhe korjattu
 
Viimeksi muokattu:
J

Just-Ice-Hockey

Mitä ihmettä?

Schmaltzillahan on todella hyvä klapi. Tai ainakin mun simään.

Kärppiä vastaan oikein ihailin B3:sta niitä kiekon ylöstuonteja, vaikkei niistä mitään syntynytkään.

Vai olenkohan mä vain joku JS-fanboy?

Mä olen katsonut sun kanssa samoilla silmillä. Schmaltz on jalkava pelaaja ja liikkuu aktiivisesti koko 60 metrin matkalla. Liikkeen osalta lähempänä Auvitua kuin Ahosta tai Karjalaista. Fyysisyyttä ei kyllä Schmaltzista ole toistaiseksi löytynyt.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Heh, mut se on kyllä pakko sanoa tässä saagassa, että hieman huvittaa kun pitkään on puhuttu narri-Teräväisestä, mutta kuitenkin ollaan melko helposti sulattamassa Lepistö, jos siis olis tulossa :)

Hankintatoimistolle sellanen toive nyt, että katsokaa huolellisesti se tarve. Ei saman massan pelaajaa, joita meillä jo on. Lyytisen saikku on pitkä kun Sahara, ja mitä se on sitten paluun jälkeenkään, joten sitä silmälläpitäen nyt tämä kortti pelattava. Ei me esim.Motinin kopiolla nyt oikeen päästä eteenpäin tässä. Mutta jos Lepistö katsotaan oikeaksi, niin kyllä se nyt mulle käy, joskin vähän saattaa hampaat narskua normia enemmän hetken aikaa.
 

Nicky Nichols

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllähän tämä Kousalta tai Lepistöltä haiskahtaa. Lepistö olisi kaiketi puolustuspäähän varmempi ratkaisu mutta Keke toisi varmasti kaivatun parannuksen ylivoimaan. Tiedotetta odotellessa parin päivän sisään.
 

NuoriSkloddi

Jäsen
Suosikkijoukkue
RELEASEBULI
En seuraa änäriä joten en tiedä sen tarkemmin mutta eikös siellä nyt ole leirit loppu ja pelaajia pudoteltu kokoonpanosta?

Kenties sieltä löytyisi joku?
Erittäin hyvä pointti! Olin jo vajoamassa totaaliseen synkkyyteen. Sieltähän juurikin nyt noita "dropoutteja" alkaa putoilemaan joista varmasti löytyy pelimiestä moneen lähtöön.
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Joku ehdotti Lintuniemeä, mutta tuskin Teräväistä olisi lähetetty tässä loukkaantumistilanteessa, jotta varaa olisi palkata Lintuniemi. Toki rahaa hänkin haluaa. Ja vastaavasti uskon, että taitavampaa pakkia haetaan. Hyvä, jos Kousa menee Lahteen. Meille enemmän haastetta Pelicansia vastaan ja mahdollisuudet paremmat saada molempiin suuntiin pelaava pakki.
Kyllä minulle Lepistö kelpaisi täyttämään isänsä saappaita.
 

Renegade

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Diego Padres
Keke ainakin osas sen kiekon tuoda alueelle, nykyään IFK tuskin pääsee omista pois YV:llä

Kousa ilmeisesti Lahteen joten jatkossa voi ihailla kuinka kiekkoa tuodaan alueelle ja operoidaan viivalla, kun Eronen ja Kousa on asialla. Erosen jäätanssia on ollut kiva seurata, tekee myös muille pelaajille elämän helpoksi kun Erosen peli on niin kevyenoloista ja vaivatonta.

Kousa tuohon lisäksi, niin ei tarvitse sitten ihmetellä miksi Kangasniemi, Jasek ja kumppanit painaa kiekkoa maaliin etenkin ylivoimalla.
 

fakiiri

Jäsen
Itse olen ollut sitä mieltä, etten Sami Lepistöä HIFK:hon halua, koska hän on narri-ikoni (ei siis mikään monessa liigaseurassa kierrellyt eerosomervuori, vaan koko liigauransa naapurissa pelannut seuraikoni), hänen uransa on jo ehtoopuolella ja haluaisin itse nähdä HIFK:ssa primevuosiaan pelaavia pelaajia, jollei kysymyksessä ole oma kasvatti. Mutta tämä on tietenkin fanin näkökulma ja perustuu ennen kaikkea tunteisiin. Kyllähän se oudolta ja vähän väärältäkin tuntuisi Sami Lepistö nähdä HIFK:n paidassa, mutta jos niin on tapahtuva ja hänen katsotaan olevan ratkaisu nykyisiin ongelmiin, toivotan hänetkin tervetulleeksi.

Historia toistaa itseään? Olihan faija Jussi Lepistö Jokereiden kantavia voimia, ja hänen faijansa Jokereiden vahva mies hallituksessa. Ja niin vain Jussi Lepistö pelasi uransa kolme viimeistä kautta IFK:ssa ja viihtyi Stadin yössä Hakin kanssa. Hakki hyväksyi faija-Lepistön heti koppiin.
Ja eikös faija-Lepistö ratkaissut yhden paikallispelinkin IFK:lle kaudella 1989-1990?
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos Kousa ja Lepistö taputeltu, veikkaan jotain KHL:n ylijäämäpakkia. AHL-hankintaan en usko, koska vie enemmän aikaa totutella pelaamiseen täällä.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kousa haiskahtaa joo nyt siltä että Lahteen meni. Lepistö ainoa ketä itelle nyt sitten tulee mieleen. Todennäköisesti tulee joku kunnon ylläri.
 

Renegade

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Diego Padres
Kousa haiskahtaa joo nyt siltä että Lahteen meni. Lepistö ainoa ketä itelle nyt sitten tulee mieleen. Todennäköisesti tulee joku kunnon ylläri.

Jos tulee ylipäätään ketään. Tuohon tämäniltaiseen pakistoon tulee vielä Lyytinen ja Salin, joten pelkäänpä että IFK katsoo taas hieman liian lyhytnäköisesti eteenpäin ja menee näillä. Vai mistä moinen "tieto", että IFK hankkii puolustajan?

Tarvetta on, se on aivan selvä asia.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos tulee ylipäätään ketään. Tuohon tämäniltaiseen pakistoon tulee vielä Lyytinen ja Salin, joten pelkäänpä että IFK katsoo taas hieman liian lyhytnäköisesti eteenpäin ja menee näillä. Vai mistä moinen "tieto", että IFK hankkii puolustajan?

Tarvetta on, se on aivan selvä asia.

Ei ole tietoa, lähinnä pyöritellyä niin kuin muidenkin toimesta.
 

Forever#88

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Jos tulee ylipäätään ketään. Tuohon tämäniltaiseen pakistoon tulee vielä Lyytinen ja Salin, - -

Kun Lyytisen toinen tuleminen tapahtuu ehkä vasta 12 viikon päästä, eletään silloin tammikuun puoliväliä. Sitä ennen hajoaa helposti pari kolme pakkia lisää, lyhyemmin tai pidemmin poissaoloin. Aika varma voi olla, että uusi pakki on tulossa lähiaikoina.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös