HIFK:n huhut, mutut & htt-spekuloinnit

  • 7 001 892
  • 29 608

Jazzhands

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mukaan myös mm. loundge ja suski ja se miksi häviäminen tuntuu HIFK:n kannattajista aina pahemmalta kuin Jokereiden kannattajista (oma suosikkini).

Sekä alaosio HIFK hockey ultras -kannattamissäännöt: ei läpsyttimiä, kesälomapalloja tai rumpuja (paitsi oman jengin rytmirumpu) sekä toisena alaossiona joukkueen koodistot: miksi ei tykkejä eli mamiksia, tai miksi kannu on kannu, kanisteri tai pytty (ja tämän viimeisen otan henkilökohtaisesti vakaviten - kuten muutkin: paras oli kun Haataja oli joskus HIFK:hon tullessaan haastattelussa suorassa matsilähetyksessä ja sitä selvästi oli informoitu HIFK:n kannattajien allergiasta tiettyä jokerilähtöistä sanaa kohtaan ja oli sanomassa jotenkin, että "keväällä nostellaan tietysti po... ... pokaalia!".

Se muuten on nyt viimeistään selvää, että Kaikkonen ei tule tekemään odotettua debyyttiään edareissa. Sääli.
Pääsi spontaani hörähdys ja melkein herkisti kun mainitsit Kaikkosen. Tuli paljon väännettyä hänen kanssaan kaukalossa. Oli muuten melkoinen veijari.
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Hääsuunnittelija Pertti Huhtilainen on kuollut, kertoo Iltalehti. Onkohan tämä myös pelannut jääkiekkoa, kuulostaa jotenkin tutulta?
Kevyet mullat hänelle, mutta en näe, miten liittyy IFK:n huhuihin?
 

MHPeg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miten olisi vieläkin vapaana oleva Phil Kessel? Tulisi perhana voittamisen kulttuuria ja lämäriä YV:lle!
Miljoona euroa, majoitus St.Georgessa ja parkkiin Escalade. Voisi jopa tulla.

Mutta. Stadi. Luultavasti ensimmäistä kertaa urallaan loukkaantuisi ekassa matsissa ja olisi lasaretissa 3kk. Sopparin purku ja jenkkeihin kuntouttamaan.

Mun HIFK.
 

tomechkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miljoona euroa, majoitus St.Georgessa ja parkkiin Escalade. Voisi jopa tulla.

Mutta. Stadi. Luultavasti ensimmäistä kertaa urallaan loukkaantuisi ekassa matsissa ja olisi lasaretissa 3kk. Sopparin purku ja jenkkeihin kuntouttamaan.

Mun HIFK.
Tää ois kyl todiste jostain kirouksesta :D Kesselillä 1064 peliä putkeen loukkaantumatta, ekassa vaihdossa varmaan IFK:ssa joku takareisi rikki.
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä en ymmärrä, miksi juuri tähän ketjuun saa kirjoittaa kolme sivua täyttä skitsnackia täysin aiheen vierestä ilman yhtäkään aiheeseen liittyvää viestiä.

Enkä nyt halua henkilöidä tätä kehenkään, olen itsekin usein syyllistynyt samaan.

Silloin tällöin aina sieltä täältä löytyy yksittäisen käyttäjän kirjoittama viesti, jossa pyydetään, että ”voidaanko palata ketjun aiheeseen”, mutta sama paskanjauhaminen, menneiden muistelu, ja mukahassuttelu jatkuu heti seuraavasta viestistä.

Jokaisella kirjoittajalla, kuten itsellänikin lähtee usein ajatus täällä laukalle, ja tulen milloin mihinkin ketjuun höpöttäneeksi ihan omiani. Sitä tapahtuu, I get it, no harm done. Tämä huhuketjuun muodostunut erikoinen trendi on kuitenkin alkanut mua pikkuhiljaa vituttamaan.

Onhan tämä suhteellisesti ihan turha aihe — ja tuntuu etten nykyään täällä muuta tee kuin kiukuttele, mutta tällaisena järjestyksestä ja harmoniasta pitävänä yksilönä en vain ymmärrä, miksi foorumin kokeneimmatkin ketut lähtevät tuohon leikkiin kerta toisensa jälkeen mukaan.

Huhuketju on kuitenkin monelle palstaveljelle ja -siskolle se kiinnostavin ja tarkimmin seurattu kokonaisuus täällä IFK:n puolella. Jengiä kiinnostaa todella paljon se, että mitä siellä verhon takana seurassa ja joukkueessa tapahtuu, ja että onko joku saanut vihiä sisäpiirin tapahtumista. Ennen kaikkea se, että kuka on tulossa, kuka menossa, ja kuka on jäämässä kiinnostaa. Täytyy myöntää, että usein tämän ketjun nimen näkyessä lihavoituna multakin nousee tuntosarvet pystyyn.

Kaipaisin tähän vasta-argumentteja tai vastaavaa, niin olisi mahdollista nähdä taas kuinka väärässä minun on mahdollisuus olla.

Modeillekin tekisi tässä mieli sanoa pari valittua sanaa, mutta jätettäköön tekemättä kun tänne on kuitenkin ihan mukava kirjoitella.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Mä en ymmärrä, miksi juuri tähän ketjuun saa kirjoittaa kolme sivua täyttä skitsnackia täysin aiheen vierestä ilman yhtäkään aiheeseen liittyvää viestiä.

Enkä nyt halua henkilöidä tätä kehenkään, olen itsekin usein syyllistynyt samaan.

Silloin tällöin aina sieltä täältä löytyy yksittäisen käyttäjän kirjoittama viesti, jossa pyydetään, että ”voidaanko palata ketjun aiheeseen”, mutta sama paskanjauhaminen, menneiden muistelu, ja mukahassuttelu jatkuu heti seuraavasta viestistä.

Jokaisella kirjoittajalla, kuten itsellänikin lähtee usein ajatus täällä laukalle, ja tulen milloin mihinkin ketjuun höpöttäneeksi ihan omiani. Sitä tapahtuu, I get it, no harm done. Tämä huhuketjuun muodostunut erikoinen trendi on kuitenkin alkanut mua pikkuhiljaa vituttamaan.

Onhan tämä suhteellisesti ihan turha aihe — ja tuntuu etten nykyään täällä muuta tee kuin kiukuttele, mutta tällaisena järjestyksestä ja harmoniasta pitävänä yksilönä en vain ymmärrä, miksi foorumin kokeneimmatkin ketut lähtevät tuohon leikkiin kerta toisensa jälkeen mukaan.

Huhuketju on kuitenkin monelle palstaveljelle ja -siskolle se kiinnostavin ja tarkimmin seurattu kokonaisuus täällä IFK:n puolella. Jengiä kiinnostaa todella paljon se, että mitä siellä verhon takana seurassa ja joukkueessa tapahtuu, ja että onko joku saanut vihiä sisäpiirin tapahtumista. Ennen kaikkea se, että kuka on tulossa, kuka menossa, ja kuka on jäämässä kiinnostaa. Täytyy myöntää, että usein tämän ketjun nimen näkyessä lihavoituna multakin nousee tuntosarvet pystyyn.

Kaipaisin tähän vasta-argumentteja tai vastaavaa, niin olisi mahdollista nähdä taas kuinka väärässä minun on mahdollisuus olla.

Modeillekin tekisi tässä mieli sanoa pari valittua sanaa, mutta jätettäköön tekemättä kun tänne on kuitenkin ihan mukava kirjoitella.
Olen samaa mieltä. Tänne IFK osioon pitäisi luoda ketju missä voi tätä huvittelua harrastaa. Huhuketju voisi ajaa omaa tarkoitustaan. Nyt tässä ketjussa mutua tulkitaan aika monella tasolla.
Jotta mennään tämä Jatkoajan meemi ”by the books” niin kiitän teitä molempia näistä huhuista! Olinkin toivonut, että Salmelainen etsii puolustajaa kissojen ja koirien kanssa.
 
Suosikkijoukkue
IFK ilman möyrimistä, NYR, Inkvisitio 1480-
Norjan ihme Christian Kåsastul taitaa olla KooKoon uusi pakki. Joku #49 tulossa sisään.
Jos tää on totta, niin pääsee muutama kirosana. Toivoin Salmelaisen kilauttelevan Kåsan suuntaan tossa jokunen hetki sitten, mutta taitaa olla ulkomaanpuhelut estetty tms.
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Ööö...siis nythän Kåsastul tulee sisään artistisopparilla, eli hintalappu on ihan eri kun se olisi ollut kauden alussa

Miksi kiukutella jostain Kåsastulista. Taitojensa ylärajoilla veteli, pelasi toki ihan hyvin

Kuuluun Kåsastul fanclubiin, mutta se on juurikin noin. Seppälä ajaa saman asian mitä Kåsa. IFK tarvii eri profiilin pelaajan.
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
(1)
  • Tykkää
Reactions: BOL

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt kirjoitan tänne aiheestakin välillä!

Ryan Lasch on tänään penkitetty Pelicansin toimesta, ja kelpaisi mulle artistirajaan mennessä IFK:hon pistämään toisenkin ylivoiman kondikseen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös