No, onhan sulla voitettavana nyt vaikka sellainen tietynlainen suoraselkäisyys ja omien huuteluidensa takana seisominen.
Mulle Pakarinen ei ole mikään pyhä lehmä niin kuin näköjään monelle muulle. Jos hän alisuorittaa saa häntä mielestäni kritisoida siinä missä muitakin. Esim. Motin on saanut täällä aika kovaa kritiikkiä vaikka pelaa IFK:ssa kuudetta vuotta putkeen ja on hänkin kehunut seuraa ja kaupunkia jne. Eikä hänellä ole ensimmäistäkään pelattua peliä ruplanarreissa. Pakarinen on mulle pelaaja muiden joukossa ja jos hän ensi kaudella siirtyisi vaikkapa KalPaan tai Jukureihin niin eipä mua hirveästi haittaisi. Ikää alkaa olla jne. Jos hän ratkaisee meille mestaruuden keväällä tuuletan ihan hulluna, ihan yhtä paljon kuin jos sen maalin tekee oma junnu Vesalainen.
Vastasin heittoon, jossa ehdotettiin Ikosen vaihtamista Eroseen, että mielummin vaikka Pakarinen, koska mielestäni hän on alisuorittanut enemmän. En minä tosissani ajatellut että se olisi millään tasolla realistinen vaihtokauppa, koska vaihtokauppoja ei liigassa juurikaan tehdä. Ihme valitusta, kai kaveria saa kritisoida siinä missä Taposta, Motinia, Nättistä ja muita.