Kun Kuopiolainen toimittaja haastattelee Suonenjokelaista Pakarista, ja kysyy että sytyttääkö KalPa-JYP vai HIFK-Jokerit enemmän, on vastaus hänelle jälkimmäinen aivan selvästi. Kun kysyy voisiko kuvitella joskus palaavansa KalPaan, on vastaus ettei ole edes ajatellut asiaa, tällä hetkellä ei näytä todennäköiseltä. Kun kysyy mitä tulee mieleen HIFK:sta, hän sanoo "todella rakas seura" mutta KalPasta vain "hieno kasvattajaseura minulle". Helsinkiin kommentoi "huikea paikka" mutta Kuopioon pelkkä "lupsakka kaupunki". Nämä eivät siis olleet IFK-haastattelussa, vaan sellaisessa tilanteessa, jossa olisi helposti voinut ylistää Kuopiota ja KalPaa ja/tai vähätellä Helsinkiä ja IFK:ta. Vaan niin ei tehnyt. Minulla ei myöskään ole mitään syytä epäillä, etteikö se olisi täyttä totta mitä Pakarinen on kertonut, että hän oli jo pienenä poikana IFK-fani, ja yksin faniutensa kanssa koko Suonenjoella, jossa varmasti sai vittuilua aiheesta kun muut menivät virran mukana ja kannattivat KalPaa. Kyllä musta tuntuu, että Pakarisella on IFK-muotoinen ja punaisen värinen sydän, enkä haluaisi lukea täältä tuollaista palkkasoturipalturia.
Minä sitä ehdotin. Ikonen ei ole YV-roolissaan onnistunut, eikä hän ole tasakentällisin niin tärkeä koska keskushyökkääjiä on Jääskä, Koivistoinen, Lehterä ja neloseenkin Seppälä ja Väänänen. Ikosella ei myöskään ole mitään siteitä IFK:hon, toisin kuin Pakarisella. Ei näitä voi edes verrata. Pakarinen suorittaisi paremmin jos pääsisi VJP-ketjuun.
Pakki pitäisi hankkia, siitä olen samaa mieltä.