HIFK:n huhut, mutut & htt-spekuloinnit

  • 7 016 517
  • 29 654

Malmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat: DIF
Juu vaan kaksi maailmanmestaruutta.
Kolme itseasiassa. Siihen päälle hopea ja pronssi. Tähän sitten vielä lisäksi olympiahopea, U20- joukkueesta kulta, neljä hopeaa ja pronssi. Kyllähän Grönborg tietynlainen riski varmasti on, kun Liigassa ei juuri ulkomaalaiset valmentajat ole juhlineet, mutta meriitit ovat kyllä kohdillaan. Katsotaan miten natsaa.

Ja sitten kenkää…
Eihän tällä sun logiikalla voi sitten palkata kuin aloittelevia valmentajia, koska lähestulkoon jokainen on varmaan jossain kohtaa saanut kenkää?

Jokatapauksessa on niin kaukana Tappara kiekosta, että voi mennä tovi ennenkuin natsaa.
"Missään tapauksessa ideana ei ole siis räjäyttää vanhaa ja toimivaa pelitapaa, vaan muokata ja maustaa sitä uusilla jutuilla. Uskon, että pelaajillekin on kiinnostavaa, kun pelitapaan tuodaan jotain uusia yksityiskohtia."

Näin Grönborg itse kommentoi muutama päivä sitten.
 

Stadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
"Rikard Grönborg jättää Ruotsin miesten jääkiekkomaajoukkueen päävalmentajuuden alkavan kauden jälkeen.

Ruotsin jääkiekkoliitto tarjosi 50-vuotiaalle Grönborgille jatkosopimusta, mutta hän kieltäytyi tästä. Hänon toiminut Ruotsin päävalmentajana kaudesta 2016-17 alkaen"
Saiko muka maajoukkueesta potkut?
Totta, itse päätti, ettei jatka kovan pettymyksen ja ryöpytyksen jälkeen. Potkut oli väärä ilmaisu.
 

Stadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kolme itseasiassa. Siihen päälle hopea ja pronssi. Tähän sitten vielä lisäksi olympiahopea, U20- joukkueesta kulta, neljä hopeaa ja pronssi. Kyllähän Grönborg tietynlainen riski varmasti on, kun Liigassa ei juuri ulkomaalaiset valmentajat ole juhlineet, mutta meriitit ovat kyllä kohdillaan. Katsotaan miten natsaa.


Eihän tällä sun logiikalla voi sitten palkata kuin aloittelevia valmentajia, koska jokainen on varmaan jossain kohtaa saanut kenkää?


"Missään tapauksessa ideana ei ole siis räjäyttää vanhaa ja toimivaa pelitapaa, vaan muokata ja maustaa sitä uusilla jutuilla. Uskon, että pelaajillekin on kiinnostavaa, kun pelitapaan tuodaan jotain uusia yksityiskohtia."

Näin Grönborg itse kommentoi muutama päivä sitten.
Itse en siis usko homman pelittävän.Ja lähinnä vastasin tuohon väitteeseen, että samat pelimiehet jatkavat Tapparasta, että se olisi tae menestykselle.Enhän minä tässä apsoluuttista faktaa kerro. Ainoastaan spekulaatiota. Minä en usko homman natsaavan ainakaan ensi kaudella .. Varmasti tuo uutta ja hyvää Tapparan tylsähköön kiekkoon pitkällä aikavälillä.
Sitäpaitsi turhaan tässä muihin keskitytään…
 

Malmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat: DIF
Itse en siis usko homman pelittävän.Ja lähinnä vastasin tuohon väitteeseen, että samat pelimiehet jatkavat Tapparasta, että se olisi tae menestykselle.Enhän minä tässä apsoluuttista faktaa kerro. Ainoastaan spekulaatiota. Minä en usko homman natsaavan ainakaan ensi kaudella ..
Juu, voi olla ettei pelitäkään. Eihän sitä koskaan tiedä.

Lähinnä tässä jengi varmaan ihmetteli (minä mukaan lukien) tätä näkemystäsi, ettei Grönborgilla maajoukkueessa natsannut, vaikka itseasiassa sieltä paukkui mitaleita ovista ja ikkunoista.
 

Pepper Jack

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mikä tästä Otto Leskisestä tekee kovin, ikinä, missään hankinnan?
Oli äärimmäisen vakuuttava vuosi sitten keväällä. Lyhyt pätkähän (25 peliä) se oli, mutta meni todella nappiin.

E: Lisäksi tuota sopimuksen arvoa nostaa se, että kyseessä on pelaaja parhaassa iässä ja hänet saatiin sidottua kahdeksi kaudeksi, sillä oletuksella, ettei ulkomaanoptiota ole. Liigan ehdotonta parhaimmistoa ja iän puolesta kehitystä saattaa hyvinkin tapahtua.
 
Viimeksi muokattu:

Stadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Juu, voi olla ettei pelitäkään. Eihän sitä koskaan tiedä.

Lähinnä tässä jengi varmaan ihmetteli (minä mukaan lukien) tätä näkemystäsi, ettei Grönborgilla maajoukkueessa natsannut, vaikka itseasiassa sieltä paukkui mitaleita ovista ja ikkunoista.
Niin viittasin siis siihen viimeiseen vuoteen, kun jätti valmennus pestin kesken Slovakian kisojen jälkeen. Siellä ei natsannut ja sen vuoksi joutui melkoiseen kritiikki ryöpytykseen myös käytöksensä vuoksi.
Pointti katosi tässä aiheessa.
Se siitä.
 

Synyster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Niin viittasin siis siihen viimeiseen vuoteen, kun jätti valmennus pestin kesken Slovakian kisojen jälkeen. Siellä ei natsannut ja sen vuoksi joutui melkoiseen kritiikki ryöpytykseen myös käytöksensä vuoksi.
Pointti katosi tässä aiheessa.
Se siitä.

Grönborg oli käytännössä Jukka Jalosen asemassa maajoukkuevuosinaan, ja vahvin ehdokas seuraavaksi eurooppalaiseksi NHL-valmentajaksi. Mutta ei se sitten kai natsannut maajoukkueessa.
 

Theosaurus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miten grönborg ja tappara liittyy IFKn huhuihin? Malttia nyt hyvät ihmiset vielä noin 25 päivää niin tapahtuu.
Ainakin katkoo joiltakin IFK huhuilta siivet ja toisinpäin. Salmelaisella nyt hyvä iskun paikka siihen että voidaan saada oikeasti vertailukelpoinen jengi kasaan.
Tosin uskon että Grönborg ”imee” vielä jonkun huippuvahvistuksen jos toisenkin Ruotsista tai Sveitsistä Tapparaan…
 
Suosikkijoukkue
IFK ilman möyrimistä, NYR, Inkvisitio 1480-
Mikä tästä Otto Leskisestä tekee kovin, ikinä, missään hankinnan?
Eikös tää ole lähinnä vielä kovempi tekijämies kuin Kemiläinen? Tosiaan vasta 26v. joten potentiaalia on vieläkin nostaa tasoa.

Olin jotenkin unohtanut koko Leski-Oton olemassa olon, ei tajunnut laittaa fantasiahahmotelmiinkaan. Noh, eipä tarvitse hänestä ainakaan enää haaveilla.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei ollut Lindbohm Tapparan julkaisuissa, mikä on hieno uutinen se.

En usko hänen olevan HIFK:n julkaistavassa ryhmässä, mutta eihän tämä mun uskostani ole kiinni. Mutta jotenkin HIFK ei vain mun mielestäni sovi hänen ”urakäyräänsä” just nyt.

Veskarikysymys on mielenkiintoinen. Toinen puoli musta uskoo johonkin nuoreen nousevaan kykyyn, joka tulee Lundellin talliin kehittymään ja se toinen puoli uskoo kokeneeseen heppuun. Heitän ihan hupusta, että voisikohan esim. Tuohimaa tulla kyseeseen? En pidä kovin todennäköisenä, mutten täysin mahdottomanakaan. Fränän ensi kauden sopimusta ei ainakaan vielä ole julkaistu mihinkään.
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Eikös tää ole lähinnä vielä kovempi tekijämies kuin Kemiläinen? Tosiaan vasta 26v. joten potentiaalia on vieläkin nostaa tasoa.

Olin jotenkin unohtanut koko Leski-Oton olemassa olon, ei tajunnut laittaa fantasiahahmotelmiinkaan. Noh, eipä tarvitse hänestä ainakaan enää haaveilla.

Millä mittarilla? Joo ymmärrän statuksen, mutta mulle tämä on kaveri maitojunalla takaisin. Ei herätä mulla ainakaan mitään tunteita. Eikä ole kyllä aikaisemmin tarttunut verkkokalvoille Leskisen huikea kiekollinen ylivertaisuus. Pitkä matka on vielä Kemiläiseen.
 

Petrell#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Mikael Granlund
Millä mittarilla? Joo ymmärrän statuksen, mutta mulle tämä on kaveri maitojunalla takaisin. Ei herätä mulla ainakaan mitään tunteita. Eikä ole kyllä aikaisemmin tarttunut verkkokalvoille Leskisen huikea kiekollinen ylivertaisuus. Pitkä matka on vielä Kemiläiseen.

Ei nyt jaksaisi jauhaa Tapparasta, mutta onhan tuo Leskinen ihan törkeän kova hankinta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös