Mä olen vähän ihmetellyt sitä, että jengi kelaa, että Lehterän ja Ikosen tultua meillä olisi liikaa senttereitä. Lyhyt on kyllä ihmisen muisti. Viime kaudella jäi kaksi puhdasta sentteriä korvaamatta (#25 ja Wirtanen). Eli, nyt jos tulee kaksi sentteriä ulkopuolelta, ollaan "vasta" siinä tilanteessa, missä oltiin vuosi sitten kauden päättyessä. Toki Seppälä oli nelosen keskellä pitkät pätkät, kun Väänänen oli loukkaantunut, mutta hänkin taitaa olla oikeasti laitahyökkääjä. Loukkaantumisia/sairastumisia tulee aina ja yleensä ne tuppaavat tulemaan joko kokonaan tai osittain samaan aikaan. Ja usein juuri niille paikoille, missä ei ole saman osaamisen ylitarjontaa. Mun mielestäni on ihan ehdoton minimi, että sisään tulee nyt kaksi puhdasta sentteriä, varsinkin, kun Paajanenkin vielä poistui. Aloituksillakin on merkitystä.
Eiköhän
@starcat tarkoittanut tuolla risteilyllään juuri nimenomaan Apolloa, nyt vain jäi ""-merkit pois.
Siihen nähden edetään starcatin kertomien perinteiden mukaan.
Hei ei tässä mihinkään kiire oo vielä kun edes toukokuu ei ole puolessa välissä ja pelaajatkin vissiin vielä lomalla(?).
Niin, en tiedä, tarkoittiko. Mutta vanhan kaavan mukaan pääpotti on aina tapahtunut risteilyllä tai aiemmin samana päivänä, jos nimiä on ollut papereissa. Mun muistikuvieni mukaan kaikki aiemmin risteilyn ja kauden alun väliset sopparit on julkistettu ihan vain tiedotemuodossa ja useimmiten kai vielä yksi kerrallaan(?). Nythän HIFK pitää vallan tiedotustilaisuuden 5.6.2023. Eihän se ole mitenkään perinteikästä, kun jengi täälläkin on ihan hiilenä :).
Mullahan ei ole kiire mihinkään. Tämä on itse asiassa jopa mielenkiintoisempaa näin, kun on vielä jotain mitä odottaa. Multa ei ainakaan onnistu mitkään kesälomat lätkä-HIFK:n suhteen, jos vain on jotain keskusteltavaa ja jos on suht tuoretta tavaraa, niin vielä parempi.