massaonvoimaa
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit
Sanoisin edelleen että toi Savinainen olisi ihan iso kala.
Näin on. Ottaisin tänne ensi kaudeksi, jos olisi saatavilla. Huhuketjun mukaan olisi tehnyt jatkosopimuksen Tapparaan.Sanoisin edelleen että toi Savinainen olisi ihan iso kala.
Kyllä saa aivan saatanan sokea olla, jos ei Vellua joukkueeseen ottaisi. Toivottavasti tulossa meille, mutta huhut kyllä kertoo jatkosta tampparassa.
Mä en haluisi Savinaista tänne, haisee niin tamperelaisuus ja tapparalaisuus. Kieltämättä helvetin hyvä pelaaja mut jotenki en kestäis nähä IFK:n paidassa.Näissä voi aina miettiä miksi pelaaja vaihtaisi seuraa?
IFK on Savinaiselle aivan random-joukkue ja kuitenkin kiistatta uran ehtoopuolella mestaruuden jälkeen tulisi sinne pelaamaan, niin vähän vain olisi sellainen maku, että onko menestyksen palo millainen?
Mitkä olisivat ne syyt tulla IFK:hon? Raha? Asuminen Helsingissä? Paremmat menestysmahdollisuudet(tirsk)? Pelaaminen Lehterän kanssa?
Olisihan tuossa hyviä ja vähemmän hyviä syitä vaihtaa seuraa, mutta kaikkinensa turhaa kun jatkaa tietääkseni Tapparassa. Taitaa olla perus O'Neill-ankka koko juttu.
Mua ei haittaisi. Kaverihan on selkeästi VOITTAJA ja persoonana tykkään myös. Taisi aikoinaan Kohelossa palkata omia frendejä itelleen seuraksi itään. Ja Ässissähän Claywoman ekan mestaruuden voitti juuri Tapparaa vastaan joten ei mulle hänestä mikään pelkkä ”Tapparan miäs” mielikuva synny.Mä en haluisi Savinaista tänne, haisee niin tamperelaisuus ja tapparalaisuus. Kieltämättä helvetin hyvä pelaaja mut jotenki en kestäis nähä IFK:n paidassa.
Tekemään jotain, mitä moni ei ole tehnyt ja millä voi uran jälkeen paukutella henkseleitä : Mestaruus Helsingin IFK:ssa.Mitkä olisivat ne syyt tulla IFK:hon? Raha? Asuminen Helsingissä? Paremmat menestysmahdollisuudet(tirsk)? Pelaaminen Lehterän kanssa?
Mä en haluisi Savinaista tänne, haisee niin tamperelaisuus ja tapparalaisuus. Kieltämättä helvetin hyvä pelaaja mut jotenki en kestäis nähä IFK:n paidassa.
Kyllä yks neljästä sylinteristä voisi olla pappaketju mallia Savihenkilö - Lehterä - Rask. Bro-Matt ja Rask laittaisi kimpassa sen 30 räkämaalia sisään väkisin, jotka jäi tältä kaudelta puuttumaan. En näkisi minkäänlaista riskiä. Mestaruusjunan kannalta paksuinta halkoa pesään.
Tapolan puheet ainakin ollut tällä kaudella IFK:sta sellasia, että olisi astelemassa punasella matolla tänne.
Tapolaahan huhuiltiin jossain vaiheessa IFK:hon useammankin tahon toimesta, jota ehkä buustasi Sasha Huttusen "HIFK:ssa tapahtuu nyt asioita, jotka viittaavat siihen, että urheilutoimenjohtaja vaihtuu"-twiittailu . Spekulointi loppui kuitenkin siihen kun Tapola itse ilmoitti tähtäimen olevan ulkomailla. Mutta mistä näistä tietää. Sinänsä puheille lehdistötilaisuudessa en paljon painoarvoa anna. Esimerkkinä Mikko Manner harrastaa myös tuota vastustajan ylitsevuotavaa hehkutusta varsinkin pudotuspeleissä vaikka oma joukkue olisi voittanut 6-0.Olikos siitä Tapolan Jussista jossain suhteellisen varmaa tietoa, että menee Saksaan, vai muistanko väärin?
Ai miten liittyy punaisiin? Noo, huhuja huhuja vaan, ehkä jopa HTT-osastoa.
Tapolaahan huhuiltiin jossain vaiheessa IFK:hon useammankin tahon toimesta, jota ehkä buustasi Sasha Huttusen "HIFK:ssa tapahtuu nyt asioita, jotka viittaavat siihen, että urheilutoimenjohtaja vaihtuu"-twiittailu . Spekulointi loppui kuitenkin siihen kun Tapola itse ilmoitti tähtäimen olevan ulkomailla. Mutta mistä näistä tietää. Sinänsä puheille lehdistötilaisuudessa en paljon painoarvoa anna. Esimerkkinä Mikko Manner harrastaa myös tuota vastustajan ylitsevuotavaa hehkutusta varsinkin pudotuspeleissä vaikka oma joukkue olisi voittanut 6-0.
Jäähyminuutit stratosfäärissä.Vaihtoehto neloseksi:
Joensuu-Tikka-Komarov
Lupa vittuilla.
Vaihtoehto neloseksi:
Joensuu-Tikka-Komarov
Lupa vittuilla.
Olikos siitä Tapolan Jussista jossain suhteellisen varmaa tietoa, että menee Saksaan, vai muistanko väärin?
Jos näin käy, kannattaa tulla ensi kauden aikana katselemaan tälle puolelle. Ensin kesä kiukutellaan, miksi väärä T:llä alkava valmentaja tulee tänne sähläämään. Hyvissä ajoin keksitään myös joku hassu lempinimi. Luulen, että tuokkonen/mämmituokkonen voisi osua aika lähelle. Koko kausi tulee hyvän maun rajoissa olevaa ilotulitusta, kun välillä hävitään.Adler Mannheimiin menee.
Ehkä se Tuokkola siirtyy teillepäin, kun ilmeisesti Raumalla kävi jollain jutulla HIFKn kanssa.
Adler Mannheimiin menee.
Ehkä se Tuokkola siirtyy teillepäin, kun ilmeisesti Raumalla kävi jollain jutulla HIFKn kanssa.