Koti
Mielenkiintoista mitä sieltä tulee ”simuloidulla risteilyllä Apollossa”. Nyt on hyökkäyksen runko IFKn sekä ykkösmaalivahti poikkeuksellisen hyvässä kunnossa. Hyökkäys kaipaa huipunveljeksiä ja Taponen parin. Puolustus on se kriittisin omasta mielestäni
Itse sanoisin, että Raantojen koti on Raleighissa tai jossain lähihoodeilla, joka tapauksessa kuitenkin helvetin kaukana eteläisestä Stadista, mutta en nyt lähde saivartelemaan.
Itse asiassa, nyt kun jotenkin heräsin siihen, että Raannan tytärkin on jo eskari-ikäinen, en pidäkään teoriassa muuttoa Stadiin enää niin kaukaa haetulta. Jotenkin kuvittelin, että tytär on n. 3 v., koska olen menettänyt ajantajun ja kaikilla ympärilläni olevat "lapset" ovat ihan ihmisiä. USA:ssahan koulut aloitetaan niin varhain, että alkuvuodesta syntynyt tytär voisi hyvinkin mennä 6-vuotiaana kouluun. Ja jos on esim. sovittu, että lapset suorittavat oppivelvollisuutensa Suomessa, nyt alkaa olla ne hetket. Sanoisin, että avainkysymys on nyt
"onko olemassa jotain periaatepäätöstä vaikkapa lasten koulun suhteen?". Jos on, muutan vastaustani hieman. Tasonsa puolesta näkisin kuitenkin Raannan pystyvän jatkamaan änärissäkin.
Ajankohta näille päätösbileille on vähintäänkin mielenkiintoinen. Siis ihan paska. Pelaajilla on lakisääteinen loma kauden päättymisen jälkeen, enkä ymmärrä, miksi tämä järjestetään silloin, kun pelaajilla ei ole mitään velvollisuutta osallistua tapahtumaan tai ovat jopa jossain lomalla. Seiskafinaali pelataan 2.5., joten tuleeko Lehterä sitten heittämään yläfemmat meille Tapparan paidassa vai mitä? Ilman pelaajia nämä tapahtumat ovat ihan yhtä tyhjän kanssa. Tätäkin olisi nyt voinut miettiä vähän lisää.