HIFK:n huhut, mutut & htt-spekuloinnit

  • 7 045 198
  • 29 828

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Teidän ensi kauden kakkosveska aloitti pudotuspelit voitolla Islandersista torjuen 25 kertaa ja päästäen yhden maalin.
Olisi ihanteellinen kakkosveska, koska ei kuitenkaan pysy kasassa koko runkosarjaa.
 

Moritz

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Dallas Stars
Teidän ensi kauden kakkosveska aloitti pudotuspelit voitolla Islandersista torjuen 25 kertaa ja päästäen yhden maalin.
Yrität tuoda realismia IFK:n huhu palstalle?

Viime keväällä IFK:n hyökkäyksessä paino Ma.Granlund, O'Neill, Turunen, Jensen ja Komarov (juu sillonki oli tulossa). Sitten suututtiin UTJ:lle kun tuli vaan Nättinen ja Pakarinen.

Raanta on siis ensi kauden kakkosveska kunnes toisin sanotaan.
 

Incognito

Jäsen
Tämä on huhuketju ja tämä ei edes ole huhu, mutta täällä on heitetty ilmoille se, että Lehterä ei edes olisi se isoin kala. Aloin oikein miettimään, että minkä kokoinen sen kalan sitten pitäisi olla? Liigasta ei tunnetumpaa pelaajaa saa... kovemman voi saada, mutta ne on tainneet tehdä diilin jo muualle. Pitäisi siis olla melkein MM-kisatason fisu verkossa. Tuli vaan mieleen, että mitenkäs Sakari Manninen? Nuori pelaaja vielä, joka toki saa diilin mistä vaan Euroopan sarjasta, mutta joskus niitä syitä on muitakin.

Tosin VP kutsui Hedbegiä kalaksi. "Ollaan hiljaa, niin saadaan kalaa"... Mut se oli sellainen lasten syntymäpäväjuhlan ongintapalkinto. Voi olla mitä vaan ja yleensä jotain paskaa.
 
Viimeksi muokattu:

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Kyllähän Savinainen kuitenkin maistuisi. Lehterä kommentoi ekan finaalin jälkeen seuraavasti:

– En tiedä ketään kovempaa suomalaispelaajaa. Ei pysähdy kovimpaankaan komposiittiin eikä mihinkään muuhunkaan. Menee maalille ja tekee hommansa, vaikka mikä vastustaja mitä yrittäisi. Ylivoimaisesti paras omassa roolissaan.

Ei meillä noita kuitenkaan jonoksi asti ole.
 

Wiltord

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Näissä voi aina miettiä miksi pelaaja vaihtaisi seuraa?

IFK on Savinaiselle aivan random-joukkue ja kuitenkin kiistatta uran ehtoopuolella mestaruuden jälkeen tulisi sinne pelaamaan, niin vähän vain olisi sellainen maku, että onko menestyksen palo millainen?

Mitkä olisivat ne syyt tulla IFK:hon? Raha? Asuminen Helsingissä? Paremmat menestysmahdollisuudet(tirsk)? Pelaaminen Lehterän kanssa?

Olisihan tuossa hyviä ja vähemmän hyviä syitä vaihtaa seuraa, mutta kaikkinensa turhaa kun jatkaa tietääkseni Tapparassa. Taitaa olla perus O'Neill-ankka koko juttu.
 

Sillisalaatti

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Näissä voi aina miettiä miksi pelaaja vaihtaisi seuraa?

IFK on Savinaiselle aivan random-joukkue ja kuitenkin kiistatta uran ehtoopuolella mestaruuden jälkeen tulisi sinne pelaamaan, niin vähän vain olisi sellainen maku, että onko menestyksen palo millainen?

Mitkä olisivat ne syyt tulla IFK:hon? Raha? Asuminen Helsingissä? Paremmat menestysmahdollisuudet(tirsk)? Pelaaminen Lehterän kanssa?

Olisihan tuossa hyviä ja vähemmän hyviä syitä vaihtaa seuraa, mutta kaikkinensa turhaa kun jatkaa tietääkseni Tapparassa. Taitaa olla perus O'Neill-ankka koko juttu.
Mä en haluisi Savinaista tänne, haisee niin tamperelaisuus ja tapparalaisuus. Kieltämättä helvetin hyvä pelaaja mut jotenki en kestäis nähä IFK:n paidassa.
 

Dimas_

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, #87, ManU, CR7, Seattle Seahawks
Mä en haluisi Savinaista tänne, haisee niin tamperelaisuus ja tapparalaisuus. Kieltämättä helvetin hyvä pelaaja mut jotenki en kestäis nähä IFK:n paidassa.
Mua ei haittaisi. Kaverihan on selkeästi VOITTAJA ja persoonana tykkään myös. Taisi aikoinaan Kohelossa palkata omia frendejä itelleen seuraksi itään. Ja Ässissähän Claywoman ekan mestaruuden voitti juuri Tapparaa vastaan joten ei mulle hänestä mikään pelkkä ”Tapparan miäs” mielikuva synny.

Mahtuisi mun jengiin koska tahansa.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Mitkä olisivat ne syyt tulla IFK:hon? Raha? Asuminen Helsingissä? Paremmat menestysmahdollisuudet(tirsk)? Pelaaminen Lehterän kanssa?
Tekemään jotain, mitä moni ei ole tehnyt ja millä voi uran jälkeen paukutella henkseleitä : Mestaruus Helsingin IFK:ssa.
 
Viimeksi muokattu:

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä en haluisi Savinaista tänne, haisee niin tamperelaisuus ja tapparalaisuus. Kieltämättä helvetin hyvä pelaaja mut jotenki en kestäis nähä IFK:n paidassa.

Espoon kasvatti, joka on FPS:n kautta aikuisten sarjoissa breikannut lopullisesti Ässissä. En aisti mitään erityistä tamperelaisuutta.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kunnon maalineduspelaaja kyllä kelpaisi Savinaisen muodossa tai muuten. Pakarinen on härkä muttei kuitenkaan mielestäni tuollainen pelaaja; Luoto lyhyellä stintillään sellainen oli.
 
Suosikkijoukkue
IFK ilman möyrimistä, NYR, Inkvisitio 1480-
Kyllä yks neljästä sylinteristä voisi olla pappaketju mallia Savihenkilö - Lehterä - Rask. Bro-Matt ja Rask laittaisi kimpassa sen 30 räkämaalia sisään väkisin, jotka jäi tältä kaudelta puuttumaan. En näkisi minkäänlaista riskiä. Mestaruusjunan kannalta paksuinta halkoa pesään.
 

C2 huutelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Kyllä yks neljästä sylinteristä voisi olla pappaketju mallia Savihenkilö - Lehterä - Rask. Bro-Matt ja Rask laittaisi kimpassa sen 30 räkämaalia sisään väkisin, jotka jäi tältä kaudelta puuttumaan. En näkisi minkäänlaista riskiä. Mestaruusjunan kannalta paksuinta halkoa pesään.

Savinainen olis loistava. Uusi Pyörälä liigassa, joka tekee vielä pari kautta tuhoja.

Mutta jää kai Tampereelle.
 

doppelgänger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Parhaita argumentteja kyllä Savinaista vastaan nuo ”haisee tamperelaiselta, en halua ifk:hon” -lausunnot. Jatketaan vaan sitä omaa sisäsiittoista touhua ja otetaan mielummin kaikki omat pojat kotiin jäähdyttelemään, koska ne on stadin kundeja. Tällä menolla saadaan odottaa vielä toiset 12v sitä mestaruutta. Voittajia meidän pitäisi palkata, jos tässä jotain muutosta oikeasti halutaan.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Olikos siitä Tapolan Jussista jossain suhteellisen varmaa tietoa, että menee Saksaan, vai muistanko väärin?
Ai miten liittyy punaisiin? Noo, huhuja huhuja vaan, ehkä jopa HTT-osastoa.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tapolan puheet ainakin ollut tällä kaudella IFK:sta sellasia, että olisi astelemassa punasella matolla tänne.

Tapolan puheet ovat olleet lähes joka vastustajaa kohtaan ylitsevuotavaa ylistystä, varsinkin kauden loppua kohden. On paitsi mediapeliä, myös ihan viisasta, koska joskus voi tulla eteen paikka, että jostain muualtakin pitäisi Suomessa löytää duunia kuin Tapparasta ja kun ihmisen muisti on lyhyt, kaikki muistavat ennen kaikkea sen, että kehui meidän nelosketjun pelaajia oikein nimeltä tai jotain vastaavaa :D.

Tapolaa ollaan oltu viemässä huhuissa DELiin, yhtenä jenginä mainittu muistaakseni Mannheim. Huhut ovat huhuja, kunnes sopimus johonkin on julkaistu.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Olikos siitä Tapolan Jussista jossain suhteellisen varmaa tietoa, että menee Saksaan, vai muistanko väärin?
Ai miten liittyy punaisiin? Noo, huhuja huhuja vaan, ehkä jopa HTT-osastoa.
Tapolaahan huhuiltiin jossain vaiheessa IFK:hon useammankin tahon toimesta, jota ehkä buustasi Sasha Huttusen "HIFK:ssa tapahtuu nyt asioita, jotka viittaavat siihen, että urheilutoimenjohtaja vaihtuu"-twiittailu . Spekulointi loppui kuitenkin siihen kun Tapola itse ilmoitti tähtäimen olevan ulkomailla. Mutta mistä näistä tietää. Sinänsä puheille lehdistötilaisuudessa en paljon painoarvoa anna. Esimerkkinä Mikko Manner harrastaa myös tuota vastustajan ylitsevuotavaa hehkutusta varsinkin pudotuspeleissä vaikka oma joukkue olisi voittanut 6-0.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tapolaahan huhuiltiin jossain vaiheessa IFK:hon useammankin tahon toimesta, jota ehkä buustasi Sasha Huttusen "HIFK:ssa tapahtuu nyt asioita, jotka viittaavat siihen, että urheilutoimenjohtaja vaihtuu"-twiittailu . Spekulointi loppui kuitenkin siihen kun Tapola itse ilmoitti tähtäimen olevan ulkomailla. Mutta mistä näistä tietää. Sinänsä puheille lehdistötilaisuudessa en paljon painoarvoa anna. Esimerkkinä Mikko Manner harrastaa myös tuota vastustajan ylitsevuotavaa hehkutusta varsinkin pudotuspeleissä vaikka oma joukkue olisi voittanut 6-0.

Sasha oli mun tietojeni mukaan siinä mielessä hajulla, että muutoksia on tullut/tulossa. Ei vain ihan dramaattisia kuin Sasha väitti. Eikä mun tietolähteet ole sivunneet Tapolan nimeä HIFK:hon liittyen.

Mikko Mannerin pressiperformanssit oli kyllä ihan next level shittiä. Kiusallista katsoa. Ja sitten, kun hän keksi tämän "minä olen syyllinen"-teeman, niin hullummaksi vain meni. Tuossa kun luin jonkun Mannerin haastiksen, oliskohan ollut Maikkarilta, niin pystyin oikein kuulemaan hänen äänensävynsä ja -painonsa, kun hän kertoi, miten ei pystynyt Brynäsissä auttamaan jengiä. Luulen, että Manner jotenkin traumatisoi mut :D.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös