HIFK:n huhut, mutut & htt-spekuloinnit

  • 7 022 131
  • 29 660

Ccrb

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars
AHL ja SHL meriittejä löytyy ja varsin hyvillä pistemäärillä puolustajalle. Ikä varsin mainio ja sen puolesta voi potentiaaliakin olla piilossa vielä paljonkin. Teidän hankintapolitiikka on joskus itsellä kulmia kurtistanut, mutta tämä vaikuttaa kieltämättä hyvältä. Tietenkään loukeista osaa sanoa mitään.
Pakko tulla sen verran lainaamaan vanhaa tekstiä vieraasta leiristä, että tämä hankinta taisi onnistua. Siihen on isot mahdollisuudet, kun hankkii nuoren, tasonsa todistaneen ja eteenpäin menevän pelaajan.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei ole IFK:ta koskeva huhu, mutta liittyy pelaajamarkkinaan, jossa myös IFK toimii. Saapa nähdä kenet tällä kertaa Kärpät on onnistunut naaraamaan rutikuivilta markkinoilta? Videossa siis maininta: "Joulun isoin yllätys on vielä tuloillaan. Arvioitu laskeutumisaika 30.12.”




Paikallinen Buli? Siis Puli?
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ei ole IFK:ta koskeva huhu, mutta liittyy pelaajamarkkinaan, jossa myös IFK toimii. Saapa nähdä kenet tällä kertaa Kärpät on onnistunut naaraamaan rutikuivilta markkinoilta? Videossa siis maininta: "Joulun isoin yllätys on vielä tuloillaan. Arvioitu laskeutumisaika 30.12.”



Tuskin ketään. Kyseessä on oletettavasti jatkosopimus.
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aina odottaa jotain ihanaa yllätystä, kun avaa huhuketjun. Nyt pettymys kahta kauheampi - kilpailijan huhuja!
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko varma? Milloin me ollaan noustu kilpailemaan sarjan voitosta? Eiköhän ifk paini eri sarjassa tällä hetkellä.

Itse asiassa, vaikuttaa siltä, että reilun millin kalliimpi puolen Suomen jengi saattaapi kohta hyvinkin kamppailla kanssamme samoista sijoista. Korostan, tämä on vain huhu, joten älkää ampuko viestintuojaa. Tässä on vielä pari muuttujaa, mutta HTT kertoo näin ;).
 
J

Just-Ice-Hockey

Itse asiassa, vaikuttaa siltä, että reilun millin kalliimpi puolen Suomen jengi saattaapi kohta hyvinkin kamppailla kanssamme samoista sijoista. Korostan, tämä on vain huhu, joten älkää ampuko viestintuojaa. Tässä on vielä pari muuttujaa, mutta HTT kertoo näin ;).

Kai sulla on nyt jotain, mihin puheet reilun millin kalliimmasta jengistä pohjaa?
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kai sulla on nyt jotain, mihin puheet reilun millin kalliimmasta jengistä pohjaa?

Mulla on edelleen ne samat omat tiedot, jotka kerroin jo kuukausia sitten ja jotka tulevat läheltä Kärppiä. Mutta kun et niihin luota, eikä sun toki tarvitsekaan, niin katso vaikka alla oleva linkki. Sitiä neljästä millistä on mainittu myös muualla, mutta en nyt jaksa kaivella. Olen tuon linkin toki aiemminkin linkittänyt.

 
J

Just-Ice-Hockey

Mulla on edelleen ne samat omat tiedot, jotka kerroin jo kuukausia sitten ja jotka tulevat läheltä Kärppiä. Mutta kun et niihin luota, eikä sun toki tarvitsekaan, niin katso vaikka alla oleva linkki. Sitiä neljästä millistä on mainittu myös muualla, mutta en nyt jaksa kaivella. Olen tuon linkin toki aiemminkin linkittänyt.


Kiitos linkistä. Nyt mä oikeastaan enää ihmettelen sitä, miksi Kärppien 4 miljoonan osalta yksittäinen linkki tai muutama lehtijuttu on osoitus mistään, kun IFK:n 3 millin kohdalla lehtijutut eivät ole mitään. Se on varmaan vain minä, mutta mulle syntyy vahvasti fiilis kaksoisstandardista. Nämä seurojen lähellä olevat lähteet jätän ihan omaan arvoonsa, niitä kun tuntuu olevan yhtä paljon kuin nimimerkkejäkin.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kiitos linkistä. Nyt mä oikeastaan enää ihmettelen sitä, miksi Kärppien 4 miljoonan osalta yksittäinen linkki tai muutama lehtijuttu on osoitus mistään, kun IFK:n 3 millin kohdalla lehtijutut eivät ole mitään. Se on varmaan vain minä, mutta mulle syntyy vahvasti fiilis kaksoisstandardista. Nämä seurojen lähellä olevat lähteet jätän ihan omaan arvoonsa, niitä kun tuntuu olevan yhtä paljon kuin nimimerkkejäkin.

Joo, ihmettele vaan. Se on ihan jees. Mä en jaksa vääntää sun kanssa tosta IS:n jutusta enää, koska olen perusteluni antanut jo moneen kertaan. Mitään kaksoisstandardeja mulla ei ole, koska mikään "väitteeni" ei perustu vain yhteen lähteeseen. Plus, että HIFK:n kohdalla voi ihan itse laskeakin, että sitä kolmea milliä ei oltu käytetty vielä silloin, kun media asiasta kohkasi.

Meillä kaikilla on omat lähteemme. Mullakin yksi sellainen, jonka "tiedot" eivät ole vielä koskaan pitäneet paikkaansa, mutta kuuntelen silti hänenkin juttunsa, koska hänelle tuntuu olevan tärkeää saada kertoa ne mulle. Ei tulisi mieleenkään kertoa niistä kenellekään kaverille luotettavana tietona, mutta kyllä niille naureskellaan noin niin kuin muuten. Mutta sitten on sellaisia tyyppejä, jotka ovat olleet käytännössä aina oikeassa, joten niiden juttuihin on suhtautuu täysin eri tavalla. Pitkäaikainen luottamus vaikuttaa uskottavuuteen näissäkin aisoissa. On asioita, joita ei kerrota kenellekään ja sitten on asioita, joista voi jotain jotenkin mainitakin. Mutta usko, mitä uskot, ei heilauta mua mihinkään suuntaan.
 
J

Just-Ice-Hockey

Joo, ihmettele vaan. Se on ihan jees. Mä en jaksa vääntää sun kanssa tosta IS:n jutusta enää, koska olen perusteluni antanut jo moneen kertaan. Mitään kaksoisstandardeja mulla ei ole, koska mikään "väitteeni" ei perustu vain yhteen lähteeseen. Plus, että HIFK:n kohdalla voi ihan itse laskeakin, että sitä kolmea milliä ei oltu käytetty vielä silloin, kun media asiasta kohkasi.

Meillä kaikilla on omat lähteemme. Mullakin yksi sellainen, jonka "tiedot" eivät ole vielä koskaan pitäneet paikkaansa, mutta kuuntelen silti hänenkin juttunsa, koska hänelle tuntuu olevan tärkeää saada kertoa ne mulle. Ei tulisi mieleenkään kertoa niistä kenellekään kaverille luotettavana tietona, mutta kyllä niille naureskellaan noin niin kuin muuten. Mutta sitten on sellaisia tyyppejä, jotka ovat olleet käytännössä aina oikeassa, joten niiden juttuihin on suhtautuu täysin eri tavalla. Pitkäaikainen luottamus vaikuttaa uskottavuuteen näissäkin aisoissa. On asioita, joita ei kerrota kenellekään ja sitten on asioita, joista voi jotain jotenkin mainitakin. Mutta usko, mitä uskot, ei heilauta mua mihinkään suuntaan.

Ei sinua varmaan heilautakaan, ja se on ihan okei. Enpä uskonutkaan pystyväni heilauttamaan. Sen sijaan yhä edelleen mä suosittelen sua kertaamaan budjetin määritelmän. Mediassa ei vieläkään ole huudettu IFK:n joukkueen maksaneen 3 meur, vaikka sitä yrität täällä yhä kohkata. Ja siksi onkin todella erikoista, että tuo yksi juttu niellään kyseenalaistamatta koukkuineen päivineen.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei sinua varmaan heilautakaan, ja se on ihan okei. Enpä uskonutkaan pystyväni heilauttamaan. Sen sijaan yhä edelleen mä suosittelen sua kertaamaan budjetin määritelmän. Mediassa ei vieläkään ole huudettu IFK:n joukkueen maksaneen 3 meur, vaikka sitä yrität täällä yhä kohkata. Ja siksi onkin todella erikoista, että tuo yksi juttu niellään kyseenalaistamatta koukkuineen päivineen.

Siis ihan tosissasiko sä väität, ettet ole mediassa törmännyt yhteenkään juttuun, missä HIFK:n kohdalla mainitaan sen olevan kolmen miljoonan jengi?

Mä tiedän erinomaisesti, mikä on budjetti. Mun ymmärrykseni eivät ole tässä olleet mikään ongelma. Ongelma on se, että moni muu ei tiedä/ymmärrä. Esim. toimittajat. Tai sitten he eivät vain välitä siitä.

Sulla näyttää olevan vaikeuksia sisäistää lukemaasi tai sitten luet vain joka toisen rivin tai jotain. Mä en nimenomaan ole yhden ainoa jutun tai väitteen varassa. Mut nyt loppuu tää jankkaaminen. Moido.
 
J

Just-Ice-Hockey

Siis ihan tosissasiko sä väität, ettet ole mediassa törmännyt yhteenkään juttuun, missä HIFK:n kohdalla mainitaan sen olevan kolmen miljoonan jengi?

Mä tiedän erinomaisesti, mikä on budjetti. Mun ymmärrykseni eivät ole tässä olleet mikään ongelma. Ongelma on se, että moni muu ei tiedä/ymmärrä. Esim. toimittajat. Tai sitten he eivät vain välitä siitä.

Sulla näyttää olevan vaikeuksia sisäistää lukemaasi tai sitten luet vain joka toisen rivin tai jotain. Mä en nimenomaan ole yhden ainoa jutun tai väitteen varassa. Mut nyt loppuu tää jankkaaminen. Moido.

Ihan tosissani väitän, että en tämän kauden osalta ole lukenut yhden yhtä juttua, jossa olisi väitetty IFK:n maksaneen 3 miljoonaa. Budjetista on puhutti, mutta se on täysin eri asia.

Mitä loppuun tulee, se on sinulle jo tavaramerkiksi muodostunutta muiden yläpuolelle asettumista. Mutta kukin taplaa tyylillään.
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Mars hiekkalaatikolle, tämä ei johda mihinkään. Eiku, molemmat varmasti osittain oikeassa ja olen samaa mieltä tai sitten en.
Tämän kauden hienoin "melko varma ehkä"! -tällä palstalla. Siitä propsit.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
– Jos Tepsi pitäisi laskea pois, niin sitten olisi ainoa ja yksi vaihtoehto, ja se olisi HIFK. Mua ainakin kiehtoo kaikki se vanhan liiton HIFK-meininki, se historia, kaikki pelaajat ketä siellä on ollut, se meininki, fiilis ja punainen petopaita, Ristolainen perusteli.


Pelottaa jo valmiiksi. Toisaalta kaikkihan tänne haluaa, eiks nih?
 
Suosikkijoukkue
IFK ilman möyrimistä, NYR, Inkvisitio 1480-
– Jos Tepsi pitäisi laskea pois, niin sitten olisi ainoa ja yksi vaihtoehto, ja se olisi HIFK. Mua ainakin kiehtoo kaikki se vanhan liiton HIFK-meininki, se historia, kaikki pelaajat ketä siellä on ollut, se meininki, fiilis ja punainen petopaita, Ristolainen perusteli.


Pelottaa jo valmiiksi. Toisaalta kaikkihan tänne haluaa, eiks nih?
Toisaalta sen verran miinus -merkkinen pelaaja, notta mikä jottei. Kenties tekisi meillä vielä liigan uuden miinus -ennätyksen.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Ei ole IFK:ta koskeva huhu, mutta liittyy pelaajamarkkinaan, jossa myös IFK toimii. Saapa nähdä kenet tällä kertaa Kärpät on onnistunut naaraamaan rutikuivilta markkinoilta? Videossa siis maininta: "Joulun isoin yllätys on vielä tuloillaan. Arvioitu laskeutumisaika 30.12.”



Tuskin ketään. Kyseessä on oletettavasti jatkosopimus.
Niinhän sieltä sitten ilmeisesti julkaistiin Anttilan jatkosopimus. Ja perään köykäinen vittuilutwiitti kun fanit ovat monta päivää hehkuttaneet Mannisen tai vähintään Puljujärven paluulla.





Tämä olkoot osaltani viimeinen Kärppiin liittyvä postaus, mutta oli pakko kommentoida kun koko saaga aiheutti suoranaista huutonaurua deja-vu -tunteen johdosta. Toimintamallihan on kuin suoraan IFK:n mediatiimin käsikirjasta!
 
Viimeksi muokattu:

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
Totta, kyllä Oulussakin osataan. Mitenköhän Tobbari laittaisi tästä paremmaksi?

Tobbe varaa Narinkkatorin ja sometiimi revittelee isosti sillä. Jengi venaa Joonas Raskin ”kotiinpaluuta” ja näytöille pamahtaa Oobalooban kahden vuoden jatko.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Usko on vahva siihen, että lähiaikoina on tulossa keskikaistalle vahvistusta. Sen verran aktiivista työtä läpi Spengler-turnauksen teki mm. Rindell, joka oli (tai on) kuuleman mukaan reissussa täysin pro bono. Enpä usko, että muilla SM-liigan seuroilla on scouting-osastolla ilmaiseksi pyhinäkin töitä paiskivia scoutteja.

Spengler-cupissa scouting-osasto oli aktiivisesti töissä ainakin iltayöhön saakka, käsittääkseni mm. kirsikkaviinan voimalla. Spengler-cup oli (tai on) siitä oikea paikka keskittää scouting-osaaminen, että Sveitsissä pelaa tätä nykyä lukuisia rooliinsa tyytymättömiä pelaajia. Kuulin, että näitä keskusteluja on käyty myös muiden kuin Spengler-cupiin osallistuvien joukkueiden pelaajien kanssa (mm. ZSC Lions). Näkemäni ja kuulemani perusteella en epäile yhtään, etteikö HIFK olisi tammikuussa vahvistumassa. Me ollaan Keski-Euroopassa todella hyvämaineinen seura, ikään kuin Toronto NHL: ssä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös