HIFK:n huhut, mutut & htt-spekuloinnit

  • 7 000 963
  • 29 607

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Palve on lähempänä lähtöä Brynäsistä. Ruotsalaistietojen mukaan vähemmän yllättävästi ainakin IFK ja TPS ovat kyselleet perään:



Siinäpä sitä saisikin jännittää kumman valitsee mikäli vain nuo kaksi olisivat vaihtoehtoina. Vanhan seuransa vai täysin sekaisin olevan pääkaupungin alisuorittajan? "Meillä olisi täällä tällainen projekti". Eli Tobbari saisi jatkaa metsästystään Norjasta tai jostain muusta huippusarjasta.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tässähän on valmis paketti. Mediaosastolta joku tulee pitämään IG-liveä, kun me flaidataan kahviossa. Ensi kaudeksi kaikki haluaa meille ja osa jopa maksaa siitä. Talouskin on hoidettu samalla kuntoon. Ja mediahommat.
Hyvä idea. Joissain maissa oppositio muodostaa varjohallituksen. Me taas voisimme tehdä varjo-countryclubin. Voin ottaa siitä TJ:n position. Homma hoituu sillä ettei musta näy tai kuulu koko aikana yhtään mitään.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Tää olis kyllä suoritus:





Linkki vie Hank Pikkaraisen instaan. Ei herkille.

”Kansa huutaa kiekollista pakkia…mulla olis yks numero tossa pikavalinnassa. On kovat statsit Elitserienistä ja Koohooällästä…ollaan muuten oltu puheissa aiemminkin mutta silloin ei vielä intressit kohdanneet.”

Hank: Neely is not ready for this kind of shit.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Jokipojat, HIFK, Montreal Canadiens, Liverpool.
Mutta tämä on hyvä esimerkki siitä, mikäli huhu pitäisi paikkaansa, että HIFK:ssa hallituskin on pihalla kuin puutarhatonttu (ei Karri Kivi). Jo pelkästään tällaisen ehdottaminen Kuhdalle, joka on jo valmennuksessa mukana, on ihan käsittämätöntä. Kuka tällaisen idean on keksinyt ja miten vitussa riittää pokka? Jos tällaista edes ehdotetaan, asioiden pitäisi ensi kauden suhteen olla jo sovittuna uuden valmentajan kanssa. Neuvottelutkin olisi pitänyt aloittaa jo aika päivää sitten. Joten siksikin rohkenen epäillä tätä huhua.
Aikamoista, jos pitäisi paikkansa. Yritetään päästä halvalla ja pelastaa täysin epätoivoisella vedolla kausi. Kuhta ei nyt niin tyhmä ole, että ikinä suostuisi tuollaiseen Peltosen tuolin alta vetoon. Sitä en ihmettele, jos huhussa on sen verran perää, että joku ratkaisu täytyy löytää tukemaan valmennusta koska Peltonen on toistaiseksi ollut täydellinen floppi valmantajana, ei mitään järkeä pelitavassa ja peluuttamisessa eikä myöskään saa kunnon pitävää otetta joukkueesta. Peltonen ei ole juurikaan pelin sisällä vaan pääosin ulkona siitä kuin lumiukko.
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Seuraava juttu on täysi huhu jonka kuulin tänään työpaikallani henkilöltä jolla on suhteellisen hyvät välit joukkueen kanssa.
Kimmo Kuhdalle olisi tarjottu mahdollisuutta hypätä puikkoihin kun oli pohdittu että Ville lähti kilometritehtaalle. Kibe olisi kieltäytynyt tästä kunniasta. Ei haluaisi ottaa työpaikkaa sen takia että Ville saisi kenkää. Tarjous olisi koskenut vain tätä kautta eikä olisi takeita jatkosta. Huom tämä on siis pelkkä huhu minkä tänään kuulin

Ei mikään mahdoton kuvio. Kustannustehokas ratkaisu mutta tässäkin sisäsiittoisuus tuli esteeksi. Jos pitää paikkaansa.

Tässä vaiheessa voi sanoa ettei Peltosella ole koppi täysin hanskassa.
 

kypärä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä voin tulla vetämään loppukauden. Ilmaiseksi. Taktisista hienouksista en niinkään ymmärrä, mutta ei ymmärrä kaikki fanitkaan eivätkä osaa edes sääntöjä, kuten en minäkään. Eiköhän siellä joku pelaajista osaisi auttaa mua. HIFK:lla olisi nyt mahdollista olla tässä edelläkävijä monella tasolla. Takaan, että ottelutapahtuman viihdearvo nousisi joka tasolla.
Kun nyt valmennus-, utj- ja markkinointipaikat on täytetty, niin kai minullekin silti joku paikka vielä irtoaisi. Voisin mennä vaikka hallitukseen istumaan oikein isoon ja pehmeään tuoliin. Vaihtoehtoisesti voisin kyllä toimia etänä ja ottaa toimistolta Penan faksin kotiin ja katsella sitä hyvinkin osaavin silmin.
 
Suosikkijoukkue
IFK ilman möyrimistä, NYR, Inkvisitio 1480-
Minä puolestani voisin ottaa hoitooni uudistetun skouttauspuolen päällikön tehtävät, vastuualueena pohjoisamerikka. Tähän "scouting staffiin" jää vielä muutama pesti auki halukkaille, ainakin keski-eurooppaan, pohjoismaihin sekä juniorisarjoihin. Työ sisältää paljon reissuhommia, joten sopii eritototen perheettömille tai "omaa aikaa" haluaville. Teksti-tv sekä Eliteprospects tuntemus katsotaan eduksi. Myös tsekinkielen osaaminen sekä old school hockeyn ymmärrys on vahvuus.
 

kypärä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minä puolestani voisin ottaa hoitooni uudistetun skouttauspuolen päällikön tehtävät, vastuualueena pohjoisamerikka. Tähän "scouting staffiin" jää vielä muutama pesti auki halukkaille, ainakin keski-eurooppaan, pohjoismaihin sekä juniorisarjoihin. Työ sisältää paljon reissuhommia, joten sopii eritototen perheettömille tai "omaa aikaa" haluaville. Teksti-tv sekä Eliteprospects tuntemus katsotaan eduksi. Myös tsekinkielen osaaminen sekä old school hockeyn ymmärrys on vahvuus.
Voisin kyllä otona tehdä myös teksti-tv-seurantaa. Olen siinä ainakin kohtalaisen hyvä. En tiedä riittääkö aika enää Eliteprospectiin.
 

Wiltord

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei mikään mahdoton kuvio. Kustannustehokas ratkaisu mutta tässäkin sisäsiittoisuus tuli esteeksi. Jos pitää paikkaansa.

Tässä vaiheessa voi sanoa ettei Peltosella ole koppi täysin hanskassa.

Jos tällaista kyselyä tehdään, niin sen jälkeen on Peltosella ja valmennustiimillä täysi mahdottomuus toimia.

Toisaalta Selinin kanssahan Salmelainen tekikin tuon tempun. Selin puski 10 ukon loukkaantumissumassa ja Tobias heitti helvettiin.

Valmennustiimi lienee liigan kallein. Kokemusta ei tosin ole nimeksikään. Mutta ei liene mahdollista potkia Peltosta kauden jälkeen poiskaan kun vetää yli 200 000 euron palkkaa.

Hullua palkata arpavalmentajia kauhealla palkalla ja suoraan kolmen vuoden diilillä. Mutta eipä sille enää voi mitään.

Ensi vuosi Peltosella aikaa onnistua. Vetihän se Jalonenkin päin persettä kaksi vuotta ennen mestaruutta. Sitten pitää hommata joku kokenut valmentaja ja laittaa pelaajiston avainpaikat kuntoon.

Nybondasia on ikävä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuossa Kibe huhussa on kaksi huolestuttavaa piirrettä : logiikka ja tapa.

1) Logiikka: jos skoopissa olisi uusi valmentaja ensi kaudelle, olisi loogista hakea tälle välikaudelle edullinen loppuunviejä.
2) Tapa: HIFK hoitaisi asian juuri noin huonolla tavalla Kiben suuntaan ja sittenhän se olisi koko kopin tiedossa (kun se on täälläkin)
3)On varsin loogista, että juuri HIFK hoitaisi tällaisen asian kuvatulla umpisurkealla tavalla
4)On HIFK:n logiikkaa ja tapaa etsiä syyllinen vain valmennuksesta

Toivotaan ,että huhu ei pidä paikkaansa….
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos minä täysin seuran ulkopuolisena fanina tiedostan Kiben ja Peltosen vahvan suhteen ja keskinäisen lojaaliuuden(?), niin ihmettelen suuresti, mikäli häntä on kyselty tässä tilanteessa vielä pestissä olevan Peltosen paikalle. Kyseenalaistan myös Kiben soveltuvuuden pestiin, edes tällaisen "menetetyn kauden" väliratkaisuksi. Seurajohdon kannalta Kibe olisi varmasti kiinnostava vaihtoehto, koska hän tulisi talon sisältä ja olisi oletettavasti edullinen. No, vaikuttaa kyllä olevan sekaisin koko lafka, jos tällaisia kuvioita taustalla puuhaillaan.
 

MHPeg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos minä täysin seuran ulkopuolisena fanina tiedostan Kiben ja Peltosen vahvan suhteen ja keskinäisen lojaaliuuden(?), niin ihmettelen suuresti, mikäli häntä on kyselty tässä tilanteessa vielä pestissä olevan Peltosen paikalle. Kyseenalaistan myös Kiben soveltuvuuden pestiin, edes tällaisen "menetetyn kauden" väliratkaisuksi. Seurajohdon kannalta Kibe olisi varmasti kiinnostava vaihtoehto, koska hän tulisi talon sisältä ja olisi oletettavasti edullinen. No, vaikuttaa kyllä olevan sekaisin koko lafka, jos tällaisia kuvioita taustalla puuhaillaan.
Jos Kuhta ottaisi päävalmentajan paikan, niin en enää tiedä kyllä mitä sanoisin. Naarataan siihen seuraavaksi vaikka Juuso Salmi? Perse edellä puuhun, vaikka olisi miten välikausi (taas) menossa.
Ei mitään Kuhdalta ja Singolta pois, mutta olisihan toi (taas) Tobbarilta ja dinoilta aivan posketon teko.
 

Sonic Empire

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hankilla ei ole koskaan asiaa minun joukkueseen. Eikö onneksi varmasti myöskään IFK:n koppiin.
Säikähdin ihan hemmetisti, kun avasin jatkoajan ja etusivulla Hänkki valkopaidassa.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voin tulla vetämään loppukauden sinun UTJna Salmelaisen tilalla. Takaan, että joukkueesta ei puuttuisi ensi kaudella ykkössentteriä ja sarjan TOP3-kiekollista puolustajaa. Muun rosterin osalta en pysty antamaan samanlaisia takuita, koska pelaaja-agentit saattavat jekuttaa minua näiden kahden hankinnan osalta. Tosin niin ne ovat rostereista päätellen jekuttaneet myös Salmelaista.

Mites hampaaton kanukki, onnistuuko? Minä haluaisin nähdä sellaisen Nordiksella.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Hankilla ei ole koskaan asiaa minun joukkueseen. Eikö onneksi varmasti myöskään IFK:n koppiin.
Tuomitulla raiskaajalla ei kuuluisi olla asiaa mihinkään jengiin mun silmissä. Ihmeellinen veto muutaman pelin hankintana. Joukkuetta ei näemmä olekaan nyt, eilen illalla oli vielä tieto III divarin Joensuulaisjengistä.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Tuomitulla raiskaajalla ei kuuluisi olla asiaa mihinkään jengiin mun silmissä. Ihmeellinen veto muutaman pelin hankintana. Joukkuetta ei näemmä olekaan nyt, eilen illalla oli vielä tieto III divarin Joensuulaisjengistä.
Eikö se tuolla Koplassa jo aiemminkin käynyt pelaamassa? Viestisi pointista samaa mieltä.
 

DelJampe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Norwich City
Tuomitulla raiskaajalla ei kuuluisi olla asiaa mihinkään jengiin mun silmissä. Ihmeellinen veto muutaman pelin hankintana. Joukkuetta ei näemmä olekaan nyt, eilen illalla oli vielä tieto III divarin Joensuulaisjengistä.
Siellä on vielä hovioikeus käymättä, joten eipä ole lainvoimainen tämä käräjäoikeuden päätös ainakaan vielä
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös