Motinin pelikiellon myötä alkaa olemaan helvetillinen kiire tämän asian suhteen.Kyllä IFKn nousu tästä jatkuu mutta nyt on jo sitten ihan pakko käydä pakkikaupassa ja mielellään heti.
Motinin pelikiellon myötä alkaa olemaan helvetillinen kiire tämän asian suhteen.Kyllä IFKn nousu tästä jatkuu mutta nyt on jo sitten ihan pakko käydä pakkikaupassa ja mielellään heti.
Näinhän se on. Tää on sama kun olisi ensin vetänyt saavillisen laksatiivia ja sitten vaan jääty venailemaan. Nyt sitten ihmetellään mitä helvettiä tuolla housuissa oikein on. Varmaan tulisi tehdä jotain.Motinin pelikiellon myötä alkaa olemaan helvetillinen kiire tämän asian suhteen.
Tähän lisänä vielä se, että varahousut heitettiin roskiin tarpeettomina ja kun pyhinä vain Tokmanni on auki niin housut on sitten TokmannilaatuaNäinhän se on. Tää on sama kun olisi ensin vetänyt saavillisen laksatiivia ja sitten vaan jääty venailemaan. Nyt sitten ihmetellään mitä helvettiä tuolla housuissa oikein on. Varmaan tulisi tehdä jotain.
Ei voi kun ihmetellä HIFK:n tyhmyyttä.
Kiitos, mutta mehän hommattiin jo maalitykki Vesalainen, joten mitä uutta antia tuot tähän pöytään?
Jos luit tarkemmin viestini, niin viittasin siinä vain teksti-tv hankintaan (josta mainittiin aikaisemmassa viestissä) enkä siihen että Meskanen pitäisi tuoda IFK:hon. Joku Nybari olisi voinut tälläiseen sortuakin.
Käsittääkseni IFK:n vahvistustarpeet ovat pakistossa ja keskushyökkääjässä.
Mulla oli suu täynnä kokista, kun mä luin tämän!Näinhän se on. Tää on sama kun olisi ensin vetänyt saavillisen laksatiivia ja sitten vaan jääty venailemaan. Nyt sitten ihmetellään mitä helvettiä tuolla housuissa oikein on. Varmaan tulisi tehdä jotain.
Nimimerkistäsi mieleen tullen, niin saman asian voi kertoa vanhan vitsin asussa:Näinhän se on. Tää on sama kun olisi ensin vetänyt saavillisen laksatiivia ja sitten vaan jääty venailemaan. Nyt sitten ihmetellään mitä helvettiä tuolla housuissa oikein on. Varmaan tulisi tehdä jotain.
Näinhän se on. Tää on sama kun olisi ensin vetänyt saavillisen laksatiivia ja sitten vaan jääty venailemaan. Nyt sitten ihmetellään mitä helvettiä tuolla housuissa oikein on. Varmaan tulisi tehdä jotain.
Sit kun ostetaan pakon edessä (ja muut sen tietää) -> hintalappu keskinkertaisuudelle on varmasti kohdillaan. Itse veikkaan jotain b-luokan lainaa.Ihan varsinainen meedio ei tarvitse olla, jos arvailee että ensi viikolla julkaistaan jonkin keskinkertaisen pohjois-amerikkalaisen puolustajan loppukauden pakkoraossa tehty paniikkihankintadiili. Todennäköisesti AlpsHL- tai ECHL-taustalla.
Sellaista se on kun jättää hommat tekemättä ajoissa.
Edit. tietoa ei siis ole, eikä täten perustu mihinkään.
Ihan varsinainen meedio ei tarvitse olla, jos arvailee että ensi viikolla julkaistaan jonkin keskinkertaisen pohjois-amerikkalaisen puolustajan loppukauden pakkoraossa tehty paniikkihankintadiili. Todennäköisesti AlpsHL- tai ECHL-taustalla.
Sellaista se on kun jättää hommat tekemättä ajoissa.
Edit. tietoa ei siis ole, eikä täten perustu mihinkään.
Seuraava juttu on täysi huhu jonka kuulin tänään työpaikallani henkilöltä jolla on suhteellisen hyvät välit joukkueen kanssa.
Kimmo Kuhdalle olisi tarjottu mahdollisuutta hypätä puikkoihin kun oli pohdittu että Ville lähti kilometritehtaalle. Kibe olisi kieltäytynyt tästä kunniasta. Ei haluaisi ottaa työpaikkaa sen takia että Ville saisi kenkää. Tarjous olisi koskenut vain tätä kautta eikä olisi takeita jatkosta. Huom tämä on siis pelkkä huhu minkä tänään kuulin
Ei varmasti ole oikea henkilö, mutta jos lähdetään siitä unelmatilanteesta, että ”Jussi Tapola” aloittaa tämän homeisen seuran saneerauksen alkaen huhtikuu 2023 niin onko paljon vaihtoehtoja väliaikaisvalmentajaksi? Mielummin Kibe, kun Kiva-Harri.Jos tämä on totta niin siellä varmasti hyvät fiilikset jatkaa Peltosella töitä kun tiedossa on että kenkä olisi persauksissa jo ollut jos vain Kibe olisi paikan huolinut. Toivotaan että tämä ei pidä paikkansa. Lisäksi en myöskään usko että Kibe olisi ollut oikea henkilö nostamaan joukkuetta.
Jos tämä on totta niin siellä varmasti hyvät fiilikset jatkaa Peltosella töitä kun tiedossa on että kenkä olisi persauksissa jo ollut jos vain Kibe olisi paikan huolinut. Toivotaan että tämä ei pidä paikkansa. Lisäksi en myöskään usko että Kibe olisi ollut oikea henkilö nostamaan joukkuetta.
Tota vittuilua saa kyllä kuulla. On pikkuseuraa, puuhastelukerhoa ja lammasta suden vaatteissa ja vaikka mitä muuta raikasta läppääItse en ainakaan toivo enää yhtään ainutta hankintaa, jos niistä vastaa herra TET-jaksolainen. Saa taas hävetä silmät päästään ja frendit vittuilee ympäri maakuntia.
Työelämään tutustuminen:
Jakso suoritetaan oppilaan valitsemassa työpaikassa, jossa nuori menee valitsemaansa työpaikkaan ja tekee hänelle sopivia töitä aikuisen ohjauksessa.
Eniten odottaisin nyt huhuja tämän aikuisen suhteen, mistä helvetistä se tähän seuraan saataisiin.
Seuraava juttu on täysi huhu jonka kuulin tänään työpaikallani henkilöltä jolla on suhteellisen hyvät välit joukkueen kanssa.
Kimmo Kuhdalle olisi tarjottu mahdollisuutta hypätä puikkoihin kun oli pohdittu että Ville lähti kilometritehtaalle. Kibe olisi kieltäytynyt tästä kunniasta. Ei haluaisi ottaa työpaikkaa sen takia että Ville saisi kenkää. Tarjous olisi koskenut vain tätä kautta eikä olisi takeita jatkosta. Huom tämä on siis pelkkä huhu minkä tänään kuulin
Voin tulla vetämään loppukauden sinun UTJna Salmelaisen tilalla. Takaan, että joukkueesta ei puuttuisi ensi kaudella ykkössentteriä ja sarjan TOP3-kiekollista puolustajaa. Muun rosterin osalta en pysty antamaan samanlaisia takuita, koska pelaaja-agentit saattavat jekuttaa minua näiden kahden hankinnan osalta. Tosin niin ne ovat rostereista päätellen jekuttaneet myös Salmelaista.Mä voin tulla vetämään loppukauden. Ilmaiseksi. Taktisista hienouksista en niinkään ymmärrä, mutta ei ymmärrä kaikki fanitkaan eivätkä osaa edes sääntöjä, kuten en minäkään. Eiköhän siellä joku pelaajista osaisi auttaa mua. HIFK:lla olisi nyt mahdollista olla tässä edelläkävijä monella tasolla. Takaan, että ottelutapahtuman viihdearvo nousisi joka tasolla.
Voin tulla vetämään loppukauden sinun UTJna Salmelaisen tilalla. Takaan, että joukkueesta ei puuttuisi ensi kaudella ykkössentteriä ja sarjan TOP3-kiekollista puolustajaa. Muun rosterin osalta en pysty antamaan samanlaisia takuita, koska pelaaja-agentit saattavat jekuttaa minua näiden kahden hankinnan osalta. Tosin niin ne ovat rostereista päätellen jekuttaneet myös Salmelaista.
Mä voin tulla pitämään sitä kunhan joku asentaa sen mun mobiraan.Tässähän on valmis paketti. Mediaosastolta joku tulee pitämään IG-liveä, kun me flaidataan kahviossa. Ensi kaudeksi kaikki haluaa meille ja osa jopa maksaa siitä. Talouskin on hoidettu samalla kuntoon. Ja mediahommat.
Palve on lähempänä lähtöä Brynäsistä. Ruotsalaistietojen mukaan vähemmän yllättävästi ainakin IFK ja TPS ovat kyselleet perään: