Punaviivaprässi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, Feikkiheikit
Eiköhän Hasek olisi tehnyt Pitkämäet/Vokounit, kaapattu sitten taalaliigaan ja torjunut siellä Stanley Cupin.Kyllä me viime kaudella oltaisiin Hasekin kanssa ganisteria nosteltu.
Eiköhän Hasek olisi tehnyt Pitkämäet/Vokounit, kaapattu sitten taalaliigaan ja torjunut siellä Stanley Cupin.Kyllä me viime kaudella oltaisiin Hasekin kanssa ganisteria nosteltu.
Tämähän osui sitten mallikkaasti kohdilleen, kun 10 nimestä 7 meni varmuudella metsään ja kaksi ”hyvin lähellä sopparia” ollutta ovat menneet Sveitsiin eli niinkin lähellä sitten olivat. Ei kannata ihan heti lotota ja tuolla osumatarkkuudella sanoisin, että Honka ei tule ja AB jatkaa, niin 11/12 olisi mennyt juuri päinvastoin.Kuultuna tänään Nordiksen suunnalta, että ns. varmoja tulijoita ovat: Tuohimaa, Melart, Honka, Turunen (jatko). Lähtijöitä: Karjalaisen ja Ahosen lisäksi AB, Dyk, Palola, Taponen, Lyytinen, Pakarinen. Useampia kovia nimiä on tiedusteltu ja täälläkin mainitut O'neill ja Jensen hyvin lähellä soppareita meille.
Mielestäni kaltaisesi tyypit ovat kaikista surullisimpia. Tämä on kuitenkin huhu-ketju ja koet, että kannattaa alkaa menkkailemaan ja kettuilemaan. Itseäni varmasti ärsyttää enemmän kuin sinua ja täytyy ihmetellä ja olen ihmetellyt, miksi tällaista väärää infoa minulle kerrottiin. En kuitenkaan ala mieltäni pahoittamaan ja ainakin itse laitan loton menemään myös tulevana viikonloppuna. Tuliko nyt hyvä mieli kun pääsit vähän näpäyttämään?Tämähän osui sitten mallikkaasti kohdilleen, kun 10 nimestä 8 meni varmuudella metsään ja kaksi ”hyvin lähellä sopparia” ollutta ovat menneet Sveitsiin eli niinkin lähellä sitten olivat. Ei kannata ihan heti lotota ja tuolla osumatarkkuudella sanoisin, että Honka ei tule ja AB jatkaa, niin täysi tusina olisi mennyt juuri päinvastoin.
Pidän lähinnä koomisena, että jonkun tietolähteen tiedot voivat edes teoriassa mennä noin pahasti metsään, alkaa olla jo kaikkien todennäköisyyksien vastaista. Ei sen vakavammasta ole kyse.Tuliko nyt hyvä mieli kun pääsit vähän näpäyttämään?
Kiva juttu, tsemppiä kirjoitteluun! Syksyllä sitten iloisella ja reippaalla mielellä hallille taas.Ei sen vakavammasta ole kyse.
Ei minua kiinnosta ketään näpäytellä.
Jos IFK kiinnittää ensi kauden pakiston kärkinelikkoon nimet Melart, Lyytinen ja Auvitu, on aivan turha levitellä käsiä, kun "loppuu pakit kesken ja taas meihin iski loukkaantumissuma", kun kaikkien pelaajien historia on tiedossa. Melartin ja Auvitun kohdalla olen tuon riskin valmis kantamaan, mutta Lyytisen jatkoa pidän suurena virheenä.
Mielestäni kaltaisesi tyypit ovat kaikista surullisimpia. Tämä on kuitenkin huhu-ketju ja koet, että kannattaa alkaa menkkailemaan ja kettuilemaan. Itseäni varmasti ärsyttää enemmän kuin sinua ja täytyy ihmetellä ja olen ihmetellyt, miksi tällaista väärää infoa minulle kerrottiin. En kuitenkaan ala mieltäni pahoittamaan ja ainakin itse laitan loton menemään myös tulevana viikonloppuna. Tuliko nyt hyvä mieli kun pääsit vähän näpäyttämään?
Ei, kyllä mielensäpahoittajat ovat vieläkin surullisempiaTodennäköisyydet ovat sen puolella, että lottoajat ovat vielä surullisempia.
Varmaan ymmärrät, että kärkinelikolla tarkoitetaan eniten pelaavia pakkeja, ml. erikoistilanteet.Tuskin kärkinelikkoon, sillä nuo ovat kaikki kolme leftejä ja kätisyydelläkin on merkitystä. Eiköhän Lyytisen paikka ole kolmosparissa.
Todennäköisyydet ovat sen puolella, että lottoajat ovat vielä surullisempia.
Juuri äsken sain korvanappiini tiedon, tai siis huhun että Auvitun jatko on varma, mutta korrrrostan että jutut juttuina ja huhut huhuina. Kelpaisi kyllä, vaikkei mikään sateentekijä olekaan.
Ei tee sadetta. Pisteitä tekee noin 35, luistelee paljon, hallitsee isoa alaa kentästä, jos pysyy ehjänä.Juuri äsken sain korvanappiini tiedon, tai siis huhun että Auvitun jatko on varma, mutta korrrrostan että jutut juttuina ja huhut huhuina. Kelpaisi kyllä, vaikkei mikään sateentekijä olekaan.
Auvitun jatko olisi erinomainen uutinen! Sitten vielä ”Honka” ja ABn korvaaja niin näyttää tuo joukkue jo vähän paremmalta. Cody Kunykia huhutaan Liigaan (Lukko?), joten kyllä siellä on markkinoilla edelleen äärimmäisen laadukkaita senttereitä saatavilla. Salmelainen vihko auki!
Kuulin aika jäätävän huhun että toimistolla neuvotellaan aika merkittävän pelaajan kanssa. Ei tästä nyt sen enempää, yritän kysellä asiasta varovasti lisää kun sen paikka on. En halua tuoda kyseisen pelurin nimeä tässä kohtaa esille sillä en itsekkään usko että saataisiin sainattua tämä herra ja tällöin teen itsestäni vitsin. Toteutuessaan olisi kovin hankinta mitä liigassa nähty muutamiin vuosiin.
Markkinat ei todellakaan ole kuivat. Se on eri asia, että paljon on hallitus vapauttanut kassaa.
Oletko siis kuullut, että Hurstin kohdalla raha olisi se este?
Itse mietin, että IFKn ei ole pakko vahvistaa hyökkäystä ja panostaisinkin kaikki fyrkat nyt puolustukseen. Hyökkääjiä saa lisää kyllä talvellakin.
Onko sitä rahaa vai eikö sitä ole? Se on kuitenkin varmaa, että pelintekijäsentteriä ei vielä ole.
Jos joku Lepistöä haaveili, niin ei ole tulossa. Siirtymässä Langnaun riveihin.
Jep, tässä vahvistus:
Sami Lepistö zu den SCL Tigers - SCL Tigers
Die SCL Tigers verpflichten den finnischen Verteidiger Sami Lepistö, der vom Schwedischen Vize-Meister Luleå mit einem Einjahresvertrag für die Saison 2022/23 nach Langnau wechselt. Sami Lepistö (185 cm / 86 kg) stösst von Luleå HF aus der schwedischen SHL zu den SCL Tigers. «Sami wird bei uns...www.scltigers.ch
Tulisi edes se Auvitun jatko. Tällä hetkellä pakisto+veskarit osasto on ala-arvoisella tolalla. Jotenkin skeptinen fiilis joukkueenrakennuksesta. Väärässä olen fiilisteni kanssa toki enemmän kuin mielelläni.Kaikki jota haaveillaan valuu ohitse perkele. Liian kovat haaveilut siis. En kyllä syty yhtään jos pakistoon tulee Auvitun jatko ja joku amerikan tai euroopan arpa, mikä ei yllättäisi.
Pitää haaveilla Mäki-Kokkiloista, niin ei tule suuria pettymyksiä.Kaikki jota haaveillaan valuu ohitse perkele. Liian kovat haaveilut siis. En kyllä syty yhtään jos pakistoon tulee Auvitun jatko ja joku amerikan tai euroopan arpa, mikä ei yllättäisi.