Ja Luodin kanssa kolmas luoti.Dyk huhu on paras huhu. Neuvottelee siis muualle eli sopimusta meille ei ole! Yksi luoti väistetään siinä. Toivottavasti Palolan kohdalla väistetään toinen luoti.
Heh.
Ja Luodin kanssa kolmas luoti.Dyk huhu on paras huhu. Neuvottelee siis muualle eli sopimusta meille ei ole! Yksi luoti väistetään siinä. Toivottavasti Palolan kohdalla väistetään toinen luoti.
Olik siinä ymmärryksessä, että Jypillä olisi ollut kassa aika kuralla, mutta jos sinne on Rautakorpi & Nemo pestattu valmennukseen ja Puustinenkin lienee nostavan muutakin kun erkkarullia pelaamisesta niin kyllähän tuohon jo jonkun lantin saanee uhrata. Ja kun kerran Pudelle ei olla lappua tarjottu (oltais varmaan saatu tänne paremmalla tarjouksella), niin olettaisin sieltä sitten olevan tulossa sen Herra Helsingin kuuluisalla mottipäisellä.JYP nyt viimeisenä nappasi tännekin joskus toivotun Puustisen.
Tuo Jatkoajan lainaama juttu Pudesta vahvisti mulle kantautuneet kuulopuheet siitä, että Pude on löytänyt henkisen kotinsa Jyväskylästä ja kaikki muu kuin paluu JYPiin olisi ollut melkoinen yllätys. Ymmärrän Puden mielenlaatua, koska itselläkin on edessä muutto kyseiseen (synnyin)kaupunkiin kesän lopulla.Ja kun kerran Pudelle ei olla lappua tarjottu (oltais varmaan saatu tänne paremmalla tarjouksella)
Nordiksen tuulikaapissa kuiskitaan että herrat O`Neill ja Jensen olis ens kaudella meijän miehiä.
Sellaista myös, että Hursti ei jatka. Perkeleen harmi. Diggasin täysii.
Ehdoton sama. Ja Komarovia en haluaisi enää, vaikka olen aina äijästä digannut. Tästä kaudesta jäi nyt ehdottomasti liian vahva Pietarin katku. Ei kiitos.E: Itse samoilla linjoilla kuin @Bosco yllä. Yhtäkään sellaista pelaajaa en ottaisi jonka tarkoitus on vain vuosi pelata meillä ja sitten ajatuksena takaisin vaikka narreihin. Tuollaiset pelaajat pitää kiertää kaukaa. Tämä joukkue kaipaa IFK-sydäntä ja sitoutumista tähän seuraan.
Mielenkiintoinen tilanne on. Totta kai jotain esisopimuksia voi tehdä, mutta ei narrit voi uskoakseni tehdä Liiga-soppareita ennen kuin heillä on paikka Liigassa. Joka lienee aikaisintaan tämän vuoden lopulla.Tosin voihan se olla että kausi IFK:ssa muuttaa mielen ja ei ole halua siirtyä narripaitaan.
Ja aika riski hyvälle pelimiehelle tehdä diilejä liian aikaisin narreihin, kun ei ole vanhaa runkoa jatkamassa niin kuin normaalisti on liigajengeillä.Mielenkiintoinen tilanne on. Totta kai jotain esisopimuksia voi tehdä, mutta ei narrit voi uskoakseni tehdä Liiga-soppareita ennen kuin heillä on paikka Liigassa. Joka lienee aikaisintaan tämän vuoden lopulla.
Alkaa nimet olemaan sitä tasoa että jo 1/4 näiden osumisesta olisi hienoa. Lexa olisi kyllä mielenkiintoista nähdä meidän rosterissa.Lisään tähän Nättisen ja Komarovin. Itse kuullut myös O’Nellistä ja Jensenistä, mutta ilmeisesti vähän tekemistä näiden herrojen kanssa - vielä.
Edes 3/4 näistä jätkistä meille ja olen tyytyväinen!
Pakarisen lähtö harmittaisi kovasti. Toivottavasti tuo huhu osoittautuu vääräksi. Pakariselle pitäisi rustata kolmen vuoden jatkosopimus!Kuultuna tänään Nordiksen suunnalta, että ns. varmoja tulijoita ovat: Tuohimaa, Melart, Honka, Turunen (jatko). Lähtijöitä: Karjalaisen ja Ahosen lisäksi AB, Dyk, Palola, Taponen, Lyytinen, Pakarinen. Useampia kovia nimiä on tiedusteltu ja täälläkin mainitut O'neill ja Jensen hyvin lähellä soppareita meille.
Joo ei mitään pois Fränältä mut haluaisin et meilläkin olis sellainen veska joka voittaisi muutaman matsin yksinkin, seisoisi päällään.Pakarisen lähtö harmittaisi kovasti. Toivottavasti tuo huhu osoittautuu vääräksi. Pakariselle pitäisi rustata kolmen vuoden jatkosopimus!
E: Tuohimaa kuulostaa myös siltä, että mennään sieltä missä aita on matalin.
Rivien Välistä ymmärsin, että Pakarisen olisi ollut tarkoitus jatkaa meillä, mutta jokin olisi muuttanut nämä suunnitelmat. Tätä "jokin" ei avattu sen enempää, eikä se minulle olisi kuulunutkaan.Pakarisen lähtö harmittaisi kovasti. Toivottavasti tuo huhu osoittautuu vääräksi. Pakariselle pitäisi rustata kolmen vuoden jatkosopimus!
Jättihän tuo nuo maajoukkuepelitkin välistä. Toivottavasti ei mitään vakavaa ole taustalla ja kaikki korjaantuu ja tulkoot sitten ensi kauden jälkeen uudestaan kotiin, jos nyt jostain syystä IFK ja stadi eivät sovi kuvioihin.Rivien Välistä ymmärsin, että Pakarisen olisi ollut tarkoitus jatkaa meillä, mutta jokin olisi muuttanut nämä suunnitelmat. Tätä "jokin" ei avattu sen enempää, eikä se minulle olisi kuulunutkaan.
Kaikkihan tässä viittaa siihen, että on joku henkilökohtainen syy muuttaa Espoosta takaisin kotikonnuille ja sitä kautta Piällikön Jukureihin. Kaikkea hyvää Härkä-Pakariselle ja toivottavasti kaikki kääntyy parhain päin.Rivien Välistä ymmärsin, että Pakarisen olisi ollut tarkoitus jatkaa meillä, mutta jokin olisi muuttanut nämä suunnitelmat. Tätä "jokin" ei avattu sen enempää, eikä se minulle olisi kuulunutkaan.
Pakarisen lähtö harmittaisi kovasti. Toivottavasti tuo huhu osoittautuu vääräksi. Pakariselle pitäisi rustata kolmen vuoden jatkosopimus!