tant gredulin
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Eikös JYPin talousvaikeuksista juuri uutisoitu, joten paikka on hakusessa varmaan. Onhan tämä se paremmin puolustava veli, onhan?
Ahonen, Moottin, Laakso. Näin aluksi.Jos Honka tulee niin mun mielestä pakosti jonkun on lähdettävä ulospäinkin.
Mutta mihin ne lähtee? Tuskin suostuvat itse irtisanomaan soppareita ja nyt kun pelaajia on markkinoilla, niin nämä eivät varmasti ole kuumimpia pelaajia...Ahonen, Moottin, Laakso. Näin aluksi.
Ei kai Laaksoa sentään? Pelaa hyökkääjänä sitten kun lainaukot lähtee ja/tai saikut alkaa..Ahonen, Moottin, Laakso. Näin aluksi.
Ainniin! Totta. Eikä sitten myöskään Vinperiä. Eikä Varakasta.Ei kai Laaksoa sentään? Pelaa hyökkääjänä sitten kun lainaukot lähtee ja/tai saikut alkaa..
Laaksolla onkin IFK:sta paras aloitusprosenttiEi kai Laaksoa sentään? Pelaa hyökkääjänä sitten kun lainaukot lähtee ja/tai saikut alkaa..
No jos vaikka kotiinsa. Tai kesämöxälle.Mutta mihin ne lähtee? Tuskin suostuvat itse irtisanomaan soppareita ja nyt kun pelaajia on markkinoilla, niin nämä eivät varmasti ole kuumimpia pelaajia...
Juurikin näin. Ei riitä toistaiseksi Teräväisellä. Nyt maksellaan aika kalliita oppirahoja, joten ehkäpä tämä on IFK:ssakin huomattu.Jos nyt Honka olisi tulossa niin eiköhän se tarkottaisi Teräväisen vuokraamista johonkin Jukureihin tms? Teräväinen pelaa tällä hetkellä enemmän ja vähemmän pelkkiä ylivoimia niin en sitten tiedä, kuinka kehittävää tämä hänelle on? IFK-romantiikasta huolimatta en näe Teräväistä vielä mestaruutta tavoittelevan joukkueen toisena hyökkäävänä puolustajana, sillä itse puolustuspelissä on niin karseita puutteita edelleen, ja saman on ilmeisesti havainnut Tanska, joka peluuttaa Teräväistä todella vähän.
Wimperi on myös sen verran karseassa toisen kauden vedossa tällä hetkellä, että kilpailu pelipaikasta tekisi hyvää.
Pitäisin molemmat mieluummin kuin Kousan, Motinin ja Ahosen.Jos nyt Honka olisi tulossa niin eiköhän se tarkottaisi Teräväisen vuokraamista johonkin Jukureihin tms? Teräväinen pelaa tällä hetkellä enemmän ja vähemmän pelkkiä ylivoimia niin en sitten tiedä, kuinka kehittävää tämä hänelle on? IFK-romantiikasta huolimatta en näe Teräväistä vielä mestaruutta tavoittelevan joukkueen toisena hyökkäävänä puolustajana, sillä itse puolustuspelissä on niin karseita puutteita edelleen, ja saman on ilmeisesti havainnut Tanska, joka peluuttaa Teräväistä todella vähän.
Wimperi on myös sen verran karseassa toisen kauden vedossa tällä hetkellä, että kilpailu pelipaikasta tekisi hyvää.
Luuletko vakavissaan, että Wimperi ja Teräväinen olisivat Kousan & Ahosen peliajoilla suoriutuneet paremmin? Yhtään puolustamatta Kousaa ja Ahosta, joista varsinkin jälkimmäisen hyödyllisyys on kyseenalainen niin kyllä siihen on syynsä miksi Teräväinen pelaa pääsääntöisesti pelkkää ylivoimaa ja myös Wimperin peliaika jäänyt vähemmäksi.Kannattaa huomioida, että sekä Teräväinen että Winberg ovat yhteensä olleet vähemmän jäällä kuin Ahonen (7 kertaa) ja Kousa (8 kertaa) vastustajien tehdessä maalin.
Saatan luullakin. Ihan huvikseni. No offense.Luuletko vakavissaan, että Wimperi ja Teräväinen olisivat Kousan & Ahosen peliajoilla suoriutuneet paremmin? Yhtään puolustamatta Kousaa ja Ahosta, joista varsinkin jälkimmäisen hyödyllisyys on kyseenalainen niin kyllä siihen on syynsä miksi Teräväinen pelaa pääsääntöisesti pelkkää ylivoimaa ja myös Wimperin peliaika jäänyt vähemmäksi.
Muistaisin, että meni tuo Ertsi Ruotsiin.Nyt jos Eronen on saatavana vielä, niin olisi hyvä saada hänet mukaan. Suoraan vaan pidempää sopparia, kun tiedään mitä saadaan.
Kyllähän tää aika hurlum-hei pelaajaliikenteeksi menee, mutta kun katsoo tota alakerran kohellusta ja heikkoja syöttöjä, niin olisihan Eronen nyt hemmetin hyvä tohon. Saisi Kousan vähän nöyremmäksi ja Teräväisen peliaikaa napsun verran pienemmäksi, niin ei tarvitsisi vetää niitä sekavaihtojakaan niin paljoa.
Ja muistakaas, että tämän hetken saikkukympistä vain Lyytinen on pakki. Kohta alkanee saikuttelu enemmälti sielläkin.
Muistaisin, että meni tuo Ertsi Ruotsiin.
Kädet ristiin että Honka tulee meille... olisi kyllä hieno homma!
Olisiko upgrade Kousaan tai Lyytiseen millään tavalla?
Mun mielestä just sama hasardiuhka! En lämpiä Hongalle lainkaan, IFK:n pakkitarpeet mielestäni ihan toisenlaiset.Melkein voisi sanoa, että rightin Lyytinen ilman samanlaista valtavaa hasardiuhkaa.
Mun mielestä just sama hasardiuhka! En lämpiä Hongalle lainkaan, IFK:n pakkitarpeet mielestäni ihan toisenlaiset.
Mielestäni IFK nimenomaan tarvitsee Murphy/Zidlicky/Rafalski-tyylisen pakin ja Honka olisi aika hyvä ehdokas tuohon hommaan. Kousalla ja Lyytisellä ei ihan riitä ja taitaa olla myös Teräväiselle liian iso pala haukattavaksi.Mun mielestä just sama hasardiuhka! En lämpiä Hongalle lainkaan, IFK:n pakkitarpeet mielestäni ihan toisenlaiset.