HIFK:n huhut, mutut & htt-spekuloinnit

  • 6 894 927
  • 29 095

Pordinard

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buffalo Sabres
Kärjistin tietysti hieman, muttu tuo on lähellä sitä mielikuvaa joka miehestä on jäänyt itselle. Itse en muista tuota Ilves sarjaa, tilastoista kaivoin ettei tuo vaarallisuus oikein ole sitten tehoiksi kääntynyt tuossa Ilves sarjassa sillä noissa pleijareissa Antille kertyi tehot 1+0 ja 18 minuuttia jäähyjä.

1 maali kahteen matsiin on ihan hyvin. IFK oli todella vaikeuksissa Tyrväisen kanssa noissa peleissä. No tuosta on vuosia aikaa ja varmaan Antin jalka on jo jonkin verran hidastunut noista ajoista.
 

ultrar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal
Uskottavuuden vuoksi HIFK:n pitäisi hyödyntää nyt käsillä oleva pelaajaliikenne ja uskonkin sen tapahtuvan. Kustannukset 2-3 kuukauden osalta ovat kuitenkin pienet ja eivät joukkueen budjettia juuri mihinkään suuntaan muuta. Iso HIFK on suurelta osin vain myytti, joka sitkeästi yrittää elää, mutta isoa siitä ei tee mikään muu, kuin talousalue ja "pöhöttynyt" taustaorganisaatio. Muulta osin HIFK on Kärppien ja Tapparan jälkeen seuraavassa ryhmässä muutaman muun seuran kanssa taisteleva organisaatio, jolla on kieltämättä tietyt vahvuudet, mutta samaan aikaan myös omat merkittävät heikkoutensa.

Tälle ainakin joku taisi naureskella, ettei tapahdu mitään, mutta ei nyt todellakaan ollut vaikeaa arvata, että muutos tai jopa muutoksia tapahtuu. Joukkueiden rakentaminen ei pääty ennen kuin siirtoaika on ummessa ja vain luovuttaneet seurat eivät mieti ryhmänsä vahvistamista.

Kärpillä on ollut ihan ok kausi ja silti hankittiin vielä Aaltonen, Tappara on vahvistanut ryhmäänsä tämän vuoden puolella. HIFK:n syksyn hankinnat olivat jo pakollisia, koska joukkue oli täysin vajaa. Nyt on yritettävä rakentaa peliryhmä, joka voisi pelata finaaleissa ja Tyrväinen on täsmähankinta siihen rooliin.

En yllättyisi vielä yhdestä lisähankinnasta, koska puolustus on edelleen vajaa ajatellen finaaleja etenkin Kankaanperän siirtyessä pois joukkueesta.
 

McLovin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Vegas Golden Knights
Olen ihan tyytyväinen jos saadaan sama Antti Tyrväinen joka aikoinaan Pelicansista maailmalle lähti. Huhujen mukaan Tyrväinen ei ole ainoa joka liittyy vielä joukkueeseen.
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Taas tuntuu, että on joiltain palstaveljiltä jäänyt pelaajasta mieleen pelkästään vuosien takaiset ylilyönnit ja (lähes jokakertainen) Stadin poikien ihon alle pääseminen.

Jos ei puolustuspään liideriä ole tulossa, niin kyllä tässä on sellainen paketti että oli heti toisena mun lahjalistalla. Jos puhutaan oman ruutunsa hoitajista niin kyllä A. Tyrväisessä on tähän sarjaan aivan eliitti -luokan kaveri. Oli kysymys sitten kaukalonsisäisestä tai sen ulkoisesta toiminnasta.

Mä olen ehkä salaa toivonutkin, että tää päivä joskus koittaa. Tervetuloa Stadiin, Tyrsky!
 

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Taas tuntuu, että on joiltain palstaveljiltä jäänyt pelaajasta mieleen pelkästään vuosien takaiset ylilyönnit ja (lähes jokakertainen) Stadin poikien ihon alle pääseminen.

Jos ei puolustuspään liideriä ole tulossa, niin kyllä tässä on sellainen paketti että oli heti toisena mun lahjalistalla. Jos puhutaan oman ruutunsa hoitajista niin kyllä A. Tyrväisessä on tähän sarjaan aivan eliitti -luokan kaveri. Oli kysymys sitten kaukalonsisäisestä tai sen ulkoisesta toiminnasta.

Mä olen ehkä salaa toivonutkin, että tää päivä joskus koittaa. Tervetuloa Stadiin, Tyrsky!

Kyllä itselle on nimenomaan jäänyt mieleen nuo ylilyönnit, jäänyt jopa kuva pelaajasta josta ei ole hyötyä omalle joukkueelle vaan pelaa oman agendansa mukaan, pääasia ollut että näyttää "kovalle" ihan sama vaikka sitten oma joukkue kärsisi tästä. Olen salaa pelännyt että tämä mies nähdään meillä. Mutta olen silti valmis antamaan miehelle mahdollisuuden, viikonlopun pelit sarjakärkeä vastaan ovat erinomainen paikka lunastaa se oma ruutunsa.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tyrväinen on juuri sellainen kokovartalokyrpä, jonka olisin omaan joukkueeseeni ottanut riemunkiljahduksilla vastaan. Vittumainen joukkue tulee IFK olemaan jokaiselle, jonka pudotuspeleissä mahdollisesti kohtaa. Vaikka runkosarja onkin mennyt mollivoittoisesti, niin pitäisin silti IFK:ta suurimpana suosikkina pudottomaan Kärpät väliereissä, mikä saattaa olla hyvinkin mahdollinen ottelusarja.
 

flow

Jäsen
Pelsut kun lähti kaupustelemaan, on hienoa seurata Kousan, Saarisen ja Tyrväisen Hifk:tä. Vielä kun Everi liidaa koko seuraa, tuntuu joukkue lahtelaiselle omalta. Näin se maailma muuttuu, stadilaisuus ei ole enää mitään, lahtelaisuus stadissa taas on. Tykkään.
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pelsut kun lähti kaupustelemaan, on hienoa seurata Kousan, Saarisen ja Tyrväisen Hifk:tä. Vielä kun Everi liidaa koko seuraa, tuntuu joukkue lahtelaiselle omalta. Näin se maailma muuttuu, stadilaisuus ei ole enää mitään, lahtelaisuus stadissa taas on. Tykkään.

Nyt on jossain kodissa taitanut osua tämä siirto arkaan paikkaan. *tyrsk*
 

Pekka Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadi
Tyrväinen menee samaan kastiin Keräsen kanssa: meikää vitutti kun Juho tuli jengiin. Arvasin, että saadaan kasa typeriä jäähyjä ja niitä myös on saatu.

Tyrväinen tuo kuitenkin sitä oikeaa santapaperia, mitä ei ole meidän Keränen, Petrell ja Åsten osastolta tällä kaudella saatu.

Toivon, ettei pilaa typerillä ylilyönneillään yhtään ottelua poffeissa. Noihin kun tulee se IFK- ja uusijalisä päälle.
 

Petrell#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Mikael Granlund
Kuulemma Jeremy Dehner vahvistamaan HIFK:n puolustusta.

Linkki EP-profiiliin: Jeremy Dehner at eliteprospects.com

Liigasta tuttu usealta kaudelta Jokereiden takalinjoilta ja sitemmin luonut uraa Saksassa.
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

PPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Kuulemma Jeremy Dehner vahvistamaan HIFK:n puolustusta.

Linkki EP-profiiliin: Jeremy Dehner at eliteprospects.com

Liigasta tuttu usealta kaudelta Jokereiden takalinjoilta ja sitemmin luonut uraa Saksassa.

Mahtaako tämä hankinta muuttaa mitään? En ymmärrä miksi pitää hankkia näitä täytemiehiä juuri ennen siirtorajan umpeutumista. Se varsinainen ongelma on muualla, kuin pelaajistossa. Pahimmillaan tällaiset hankinnat vain sotkevat entisestään jo levällään olevaa pakettia. No, ainakin kaikki, jotka ovat huutaneet pakin perään saivat pakin. Itse en usko Dehnerin tuovan mitään erikoista joukkueeseen.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Mahtaako tämä hankinta muuttaa mitään? En ymmärrä miksi pitää hankkia näitä täytemiehiä juuri ennen siirtorajan umpeutumista. Se varsinainen ongelma on muualla, kuin pelaajistossa. Pahimmillaan tällaiset hankinnat vain sotkevat entisestään jo levällään olevaa pakettia. No, ainakin kaikkia, jotka ovat huutaneet pakin perään saivat pakin. Itse en usko Dehnerin tuovan mitään erikoista joukkueeseen.
Pahimmillaan tosiaan Aleksi Laakson tasoinen täytemies. Toivottavasti sinä ja minä ollaan väärässä Dehnerin suhteen.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Mahtaako tämä hankinta muuttaa mitään? En ymmärrä miksi pitää hankkia näitä täytemiehiä juuri ennen siirtorajan umpeutumista. Se varsinainen ongelma on muualla, kuin pelaajistossa. Pahimmillaan tällaiset hankinnat vain sotkevat entisestään jo levällään olevaa pakettia. No, ainakin kaikkia, jotka ovat huutaneet pakin perään saivat pakin. Itse en usko Dehnerin tuovan mitään erikoista joukkueeseen.

Tämä. Trafiikkia ollut sen verran muutenkin läpi kauden, että olisikohan mielummin kannattanut rauhoittaa tilanne kuin hankkia joku rotaatiojätkä puolustukseen?
 

Renegade

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Diego Padres
Todella heikkoa osaamista tai ylimielistä suhtautumista DEL-tasoon. Valitettavan perinteinen ajatus, että aivan kuraa koko sarja. Huippusarja ja todella kova tasoisia pelejä ja pelaajia, Dehner painanut siellä 194 peliä tehoin 20+85, eli 105 tehopistettä. Pudotuspelit 43. 8+17.

Olisin itse tehnyt myös ensi kautta kattavan sopimuksen. Dehneriä huhuiltiin SHL:ään, mutta siirtynee sinne vasta tämän kauden jälkeen.
 

444

Jäsen
Tyrväisen ja Dehnerin myötä päästään tasalukemiin kuuluisan 2013-14 pelaajamäärän kanssa, 44 kpl. Ollaan saavutettu siis ainakin jotain.
Toki Bernard ja Nieminen ovat lähinnä availleet luukkuja ja varsinaisia pelejä alla ei ole.
 

PPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Olisin nähnyt tämän kaverin aikamoisena upgreidauksena moneen nyt sopimuksen alla olevaan ”voimahyökkääjään” nähden.

No katsotaan tämä kevät, kun pääsee Pikkaraisen "huippuvalmennukseen", niin veikkaan ettei kukaan puhu mistään upgreidauksesta.
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Keränen on ollut hyvä tämän vuoden puolella, jaellut hyviä taklauksia lähes joka vaihdossa. Åsten on kadonnut kuvasta lähes kokonaan.

Eikös Åsten ollut tuossa pitkään myös loukkantuneena? Omasta mielestä pelannut hyvin niissä peleissä missä on nyt vuodenvaihteen jälkeen pelannut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös