I own your face
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pelicans
Kyllä se A. Tyrväinen osaa ihan pelatakkin. Useamalla kaudella hätyytellyt 30 pinnan rajaa, jos olisi täyden kauden pelannut.
Kärjistin tietysti hieman, muttu tuo on lähellä sitä mielikuvaa joka miehestä on jäänyt itselle. Itse en muista tuota Ilves sarjaa, tilastoista kaivoin ettei tuo vaarallisuus oikein ole sitten tehoiksi kääntynyt tuossa Ilves sarjassa sillä noissa pleijareissa Antille kertyi tehot 1+0 ja 18 minuuttia jäähyjä.
Uskottavuuden vuoksi HIFK:n pitäisi hyödyntää nyt käsillä oleva pelaajaliikenne ja uskonkin sen tapahtuvan. Kustannukset 2-3 kuukauden osalta ovat kuitenkin pienet ja eivät joukkueen budjettia juuri mihinkään suuntaan muuta. Iso HIFK on suurelta osin vain myytti, joka sitkeästi yrittää elää, mutta isoa siitä ei tee mikään muu, kuin talousalue ja "pöhöttynyt" taustaorganisaatio. Muulta osin HIFK on Kärppien ja Tapparan jälkeen seuraavassa ryhmässä muutaman muun seuran kanssa taisteleva organisaatio, jolla on kieltämättä tietyt vahvuudet, mutta samaan aikaan myös omat merkittävät heikkoutensa.
Taas tuntuu, että on joiltain palstaveljiltä jäänyt pelaajasta mieleen pelkästään vuosien takaiset ylilyönnit ja (lähes jokakertainen) Stadin poikien ihon alle pääseminen.
Jos ei puolustuspään liideriä ole tulossa, niin kyllä tässä on sellainen paketti että oli heti toisena mun lahjalistalla. Jos puhutaan oman ruutunsa hoitajista niin kyllä A. Tyrväisessä on tähän sarjaan aivan eliitti -luokan kaveri. Oli kysymys sitten kaukalonsisäisestä tai sen ulkoisesta toiminnasta.
Mä olen ehkä salaa toivonutkin, että tää päivä joskus koittaa. Tervetuloa Stadiin, Tyrsky!
Pelsut kun lähti kaupustelemaan, on hienoa seurata Kousan, Saarisen ja Tyrväisen Hifk:tä. Vielä kun Everi liidaa koko seuraa, tuntuu joukkue lahtelaiselle omalta. Näin se maailma muuttuu, stadilaisuus ei ole enää mitään, lahtelaisuus stadissa taas on. Tykkään.
Ei, vaan kyse on arvostamisesta ja lahtelaisuudesta. Upeita persoonia niin ihmisinä kuin myös urheilijana. Nautitaan jätkien tekemisestä Hifk:ssa. Pelsut teki sen mitä pitikin tehdä.Nyt on jossain kodissa taitanut osua tämä siirto arkaan paikkaan. *tyrsk*
Kuulemma Jeremy Dehner vahvistamaan HIFK:n puolustusta
Tyrväinen tuo kuitenkin sitä oikeaa santapaperia, mitä ei ole meidän Keränen, Petrell ja Åsten osastolta tällä kaudella saatu.
Kuulemma Jeremy Dehner vahvistamaan HIFK:n puolustusta.
Linkki EP-profiiliin: Jeremy Dehner at eliteprospects.com
Liigasta tuttu usealta kaudelta Jokereiden takalinjoilta ja sitemmin luonut uraa Saksassa.
Pahimmillaan tosiaan Aleksi Laakson tasoinen täytemies. Toivottavasti sinä ja minä ollaan väärässä Dehnerin suhteen.Mahtaako tämä hankinta muuttaa mitään? En ymmärrä miksi pitää hankkia näitä täytemiehiä juuri ennen siirtorajan umpeutumista. Se varsinainen ongelma on muualla, kuin pelaajistossa. Pahimmillaan tällaiset hankinnat vain sotkevat entisestään jo levällään olevaa pakettia. No, ainakin kaikkia, jotka ovat huutaneet pakin perään saivat pakin. Itse en usko Dehnerin tuovan mitään erikoista joukkueeseen.
Mahtaako tämä hankinta muuttaa mitään? En ymmärrä miksi pitää hankkia näitä täytemiehiä juuri ennen siirtorajan umpeutumista. Se varsinainen ongelma on muualla, kuin pelaajistossa. Pahimmillaan tällaiset hankinnat vain sotkevat entisestään jo levällään olevaa pakettia. No, ainakin kaikkia, jotka ovat huutaneet pakin perään saivat pakin. Itse en usko Dehnerin tuovan mitään erikoista joukkueeseen.
Antti Tyrväiselle kahden vuoden jatkosopimus Pelicansiin
Hyökkääjä siirtyy loppukaudeksi lainalle HIFK:hon.www.pelicans.fi
Harmi että on pelkkä rental.
Olisin nähnyt tämän kaverin aikamoisena upgreidauksena moneen nyt sopimuksen alla olevaan ”voimahyökkääjään” nähden.Itse sanoisin, että onneksi on vain vuokralla.
Olisin nähnyt tämän kaverin aikamoisena upgreidauksena moneen nyt sopimuksen alla olevaan ”voimahyökkääjään” nähden.
Keränen on ollut hyvä tämän vuoden puolella, jaellut hyviä taklauksia lähes joka vaihdossa. Åsten on kadonnut kuvasta lähes kokonaan.