Theosaurus
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Itse tuossa olen muutamia kertoja vähän sitä Aaltosta tajonnut Salmelaiselle mutta ei kelvannut... Ehkä Ramu sitten;)
Itse tuossa olen muutamia kertoja vähän sitä Aaltosta tajonnut Salmelaiselle mutta ei kelvannut... Ehkä Ramu sitten;)
Kyllä mun joukkueeseen aina mahtuisi yks Stadi-Matti ja Ramstetti.Oli meillä niin flegu, ettei enää ole mitään asiaa tänne. Lisäksi tuo meidän joukkueemme tuntuu jo ennestään olevan asennevammainen.
Varmasti näin. Mielenkiintoista nähdä jos JMA pellailee viikonloppuna meitä vastaan miten homma toimii. Kärpille kaveri kelpasi näköjään heti, vaikka joukkueessa on jo aika kova hyökkäyskalusto eikä käsittäkseni loukkeja...Oli meillä niin flegu, ettei enää ole mitään asiaa tänne. Lisäksi tuo meidän joukkueemme tuntuu jo ennestään olevan asennevammainen.
Kärippien tiedotteen mukaan pellaa jo huomenna juhis. Jännä että juhis kelpasi mutta Leskinen ei.Varmasti näin. Mielenkiintoista nähdä jos JMA pellailee viikonloppuna meitä vastaan miten homma toimii. Kärpille kaveri kelpasi näköjään heti, vaikka joukkueessa on jo aika kova hyökkäyskalusto eikä käsittäkseni loukkeja...
Ei pitäisi olla niin ehdoton, mutta Salmelaisella varmasti jokin isompi kala tarttunut koukkuun.
Näkisin, että Ramstedt toisi HIFK:lle ison lisän ylivoimalle sekä 5vs5 peliin pudotuspeleihin. On myös viime aikoina ollut väkevä kaksinkamppailuissa sekä jalallakin pärjännyt ihan kelvollisesti. Harmittaa, ettei SaiPa pysty miestä pitämään, mutta HIFK voisi tarjota kahden tai kolmen vuoden sopimusta. Olisi hyvä ja tuttu ratkaisu pidemmällä tähtäimellä.Ramstedt kuulemma vaihtamassa myös seuraa. Seurannut pari peliä keittiön puolelta Lappeenrannassa.
Saipalaisten ketjuja lukeneena en voi kuin kysyä; Moneskohan seura SaiPa on jossa hän saa kitisijän ja raskaan luonteen maineen?
Eiköhän Salmelainen osaa pysyä erossa tästä tapauksesta.
Ei tule Ramu Salmelaisen IFK:honEikös aikoinaan kun Ramstedt IFKssa oli kapteenina niin raportoinut pukukopin sisäisiä asioita seurajohdolle ja samalla menetti luottamuksen pelikaverien keskuudessa. Lähteeni tuntee useamman IFK:n pelaajan ainakin tuolta aikakaudelta, kun Ramu teillä viimeksi oli, mutta en toki ole varma pitääkö kyseinen tarina paikkansa.
Tuolla Pelicansin puolella huhuillaan Antti Tyrväistä IFK:hon.
Menee kategoriaan "omat rakastaa, vastustajat vihaa".Pelaajaprofiililtaan olisi just sitä mitä HIFK tarvitsee, mutta jokin tuossa vanhemmassa Tyrväisessä vain tökkii. No, jos tulee niin tervetuloa ja toivottavasti on sitten iso vahvistus.
Sama homma. Itselle jäänyt fiilis liikaa jäähyjä ottavasta pelaajasta.Pelaajaprofiililtaan olisi just sitä mitä HIFK tarvitsee, mutta jokin tuossa vanhemmassa Tyrväisessä vain tökkii. No, jos tulee niin tervetuloa ja toivottavasti on sitten iso vahvistus.
Tyrväinen on pelannut sentterinä Björnisen ollessa sivussa, joten tuokin rooli hoitunee.Mutta annetaan mahdollisuus. Ehken olisi laituria kaivannut vaan sentterin, jotta Sallinen saataisiin laitaan. Toinen vaihtoehto laittaa M. Keränen sentteriksi, mutten usko Pikkaraisen tätä tekevän.
No näitä hybridipelaajia tuolta löytyy jo ihan riittävästi, ne oikeat sentterit uupuvat.Tyrväinen on pelannut sentterinä Björnisen ollessa sivussa, joten tuokin rooli hoitunee.
Jos Tyrväisen vittumaisempi puolisko tulee HIFKhon, niin kelpaa. Ainakin työmoraali on korkealla illasta toiseen.Tämä osasto ollut IFKlla aivan liian kevyt tällä kaudella, joten kevättä ajatellen A. Tyrväinen olisi loistava lisä tuonne.
Ehken olisi laituria kaivannut vaan sentterin, jotta Sallinen saataisiin laitaan. Toinen vaihtoehto laittaa M. Keränen sentteriksi, mutten usko Pikkaraisen tätä tekevän.
Muuten samoilla linjoilla, mutta tuossa Salmelaisen kasaamassa hybridi-keskikaistassa ei mielestäni ole millään varaa pitää keväällä ylivoimaisesti parasta aloittajaa eli Nykoppia poppareilla (aloitus% 58 ja rapiat eli erinomainen). Tämä tietysti sillä oletuksella, että Nykopp kondiksessa (kop,kop). Tällöin minun papereissani se olisi J. Keränen ja Tallberg, jotka vuorottelevat rotaatiossa.Tallberg - Jääskä - J.Keränen
+ Åsten, Petrell, Nykopp, Engberg