HIFK:n huhut, mutut & htt-spekuloinnit

  • 7 371 962
  • 31 077

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Samaa mieltä nyt vaan Vinnille mahdollisimman paljon pelejä alle tälle ja ehkä ensikaudelle. Ei muutenkaan päästä lähellekkään edes pronssia.


No ei kyllä todellakaan pidä ottaa jo heti kauden alussa tollaista luovuttamisen kulttuuria, että tavallaan luovutaan jo kaikesta kauteen panostamisesta vain sen takia, että "Kun ei tämä jengi pärjää kuitenkaan". Tollaisessa ajattelussa nyt ei todellakaan ole mitään järkeä!!

Todellakin joukkueen kannattaa tehdä kaikkensa tämän kauden eteen ja hankkia myös niitä vahvistuksia niihin pelipaikoille, joihin niitä eniten tarvitaan, eli juurikin sinne maalin suulle.
 

Skib71

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No ei kyllä todellakaan pidä ottaa jo heti kauden alussa tollaista luovuttamisen kulttuuria, että tavallaan luovutaan jo kaikesta kauteen panostamisesta vain sen takia, että "Kun ei tämä jengi pärjää kuitenkaan". Tollaisessa ajattelussa nyt ei todellakaan ole mitään järkeä!!

Todellakin joukkueen kannattaa tehdä kaikkensa tämän kauden eteen ja hankkia myös niitä vahvistuksia niihin pelipaikoille, joihin niitä eniten tarvitaan, eli juurikin sinne maalin suulle.
Villen pelikirja on jo nähty, 3 vuotta takana, 2 vielä edessä. Täällä boikotti jatkuu! :)
 

Synyster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Oon itse tykännyt aina siitä, että joukkueessa panostetaan kunnolla siihen veskariosastoon, niin just sen vuoksi olisinkin hankkinut tänne jo kesällä jonkun huippuluokan maalivahdin ja pitänyt Taposen sitten kakkosveskarina, mutta kuitenkin peliaikaa myös hänelle välillä suoden.

Metsola olisi ollut mielestäni paras valinta veskariksi, sekä Olkinuora ja Ortio myös hyviä. Heljanko olisi myös ollut loistohankinta, mutta tiedä sitten hänen hintatasosta, että olisiko kenties ollut liian kallis meidän budjettiin.

Chrisu Heljankohan laskeutui Tapparan maalin suulle itse jeesuksena sädekehän ympäröimänä, suoraan taivaasta, 300 liigapelin kokemuksella?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös