HIFK:n huhut, mutut & htt-spekuloinnit

  • 7 378 376
  • 31 140

UJkingi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sentteri hankinta on välttämätön ja melkein Amerikan markkinoille katsottava. Mutta sielä työteliään puolustusvoittoisen ja hyvän aloittajan spekseillä olevat pelaajat ovat monesti joko jäähypörssi kuninkaita tai parhaat päivänsä nähneitä.
Tuskissani olen selannut vapaiden pelaajien listaa.

Tommi Tikka kelpais..
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Sentteri hankinta on välttämätön ja melkein Amerikan markkinoille katsottava. Mutta sielä työteliään puolustusvoittoisen ja hyvän aloittajan spekseillä olevat pelaajat ovat monesti joko jäähypörssi kuninkaita tai parhaat päivänsä nähneitä.
Tuskissani olen selannut vapaiden pelaajien listaa.

Tommi Tikka kelpais..
Tikka lienee pelaaja joka saadaan hankittua viisi vuotta liian myöhään. Perinteitä kunnioittaen.
 

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olisko ollut Raipe, Viitakoski ja Mika Nieminen. Kausi oli 01-02


Oli juurikin tämä konkariketju. En vaan yhtään muista sitä, että miten tehokas tämä ketju oikein oli, että oliko teidän ipan fanien mielestä palkkansa arvoinen? Ainakin nimien perusteella kyllä vaikuttaisi siltä, että varmasti kova ketju ollut tossa kyseessä.
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tänne vain Tikka, jos on irrotettavissa (tuskin on). Mulla on aika vahva fiilis siitä, että hiljentäisi kyllä palstan epäilijät punainen paita päällään melko nopeasti.
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eikö Tikka pelaa tällä hetkellä Ruotsissa kauteen 25-26 ulottuvalla sopimuksella?
Pelaa ja on vaikea keksiä syytä, miksi hän jättäisi useamman vuoden sopimuksestaan osan pelaamatta ja siirtyisi HIFK:hon. Julkisuudessa esitettyjen tietojen mukaan HIFK:n pelaajabudjetissa ei ole merkittävää puskuria ja tämä vaikuttanee siihen, millaisia panostuksia pystytään tekemään.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Feikkiheikit
Pelaa ja on vaikea keksiä syytä, miksi hän jättäisi useamman vuoden sopimuksestaan osan pelaamatta ja siirtyisi HIFK:hon. Julkisuudessa esitettyjen tietojen mukaan HIFK:n pelaajabudjetissa ei ole merkittävää puskuria ja tämä vaikuttanee siihen, millaisia panostuksia pystytään tekemään.
Tämä budjetti on mielenkiintoinen. Ja siitähän täälläkin on debatoitu. Onko budjetissa varaa loppukauden hankintoihin vai kaikki jo nyt in. Veikkaan, että loppukaudelle on budjetti. Mutta artistit eivät kautta pelasta.
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämä budjetti on mielenkiintoinen. Ja siitähän täälläkin on debatoitu. Onko budjetissa varaa loppukauden hankintoihin vai kaikki jo nyt in. Veikkaan, että loppukaudelle on budjetti. Mutta artistit eivät kautta pelasta.
Luulen, että budjetissa on varaa, mutta ei useampaan kärkiroolin hankintaan. Käytettävissä olevat eurot on pyrittävä käyttämään poikkeuksellisen viisaasti. Tällaisessa tilanteessa on epätodennäköistä, että sopimuksen alaisen pelaajan kanssa päästäisiin yhteisymmärrykseen. Poikkeuksena tapaus, jossa seuraan tavoiteltavalla pelaajalla on työntöä nykyisestä joukkueestaan.
 

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
EI EI JA EI!

Pakko nyt kysyä suoraan, kun sä suollat näitä viestejä koko ajan. Oletko trolli?


Nyt kun on työvuoro ohitse, niin ehtii vielä vastaamaan tähän viestiin paremmin ja ihan ajan kanssa, niin haluankin kysyä heti muutaman asian.

Tosiaan monet muut tässä keskustelussa ovat myös pitäneet Tikkaa ihan kelpo pelaajana meidän joukkueeseen, joten mä tuskin olen ainoa, joka voisi kelpuuttaa miehen tänne pelaamaan.

Toiseksi kysyisin sitä, että mitä ja keitä pelaajia sitten oikein itse haluaisit meidän joukkueeseen tulevan? Tikka on kuitenkin tehnyt tasaisesti joka kausi sen vähintään 20 pinnaa kaudessa, usein myös enemmänkin. Viimeisin kausi Ilveksessä, eli kausi 2022-23 oli Tikan osalta erittäin hyvä ja silloin mies teki 53:n pelin aikana tehot 17+13, eli ei siis pitäisi ihan paskimmasta pelaajasta suinkaan olla kyse.

Ketä tänne ylipäätään uskaltaisi ehdottaa tulevan, ettei heti haukuttaisi trolliksi? Ei varmaan saisi ehdottaa muita kun sitä nuorempaa Lundellia, Salinia ja muita "lupaavia" nuoria, jotka kuitenkaan eivät täällä koskaan mitenkään merkittävästi onnistuneet.
 

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eikö nyt kuitenkin kannattaisi odottaa NHL:n leirien päättymistä ja sitten katsella, jos pudonneista pelaajista löytyisi joku? Pisteiden valossa tässä ei ole hätiköityihin ratkaisuihin syytä lähteä.
 

TheJackal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
Nyt kun on työvuoro ohitse, niin ehtii vielä vastaamaan tähän viestiin paremmin ja ihan ajan kanssa, niin haluankin kysyä heti muutaman asian.

Tosiaan monet muut tässä keskustelussa ovat myös pitäneet Tikkaa ihan kelpo pelaajana meidän joukkueeseen, joten mä tuskin olen ainoa, joka voisi kelpuuttaa miehen tänne pelaamaan.

Toiseksi kysyisin sitä, että mitä ja keitä pelaajia sitten oikein itse haluaisit meidän joukkueeseen tulevan? Tikka on kuitenkin tehnyt tasaisesti joka kausi sen vähintään 20 pinnaa kaudessa, usein myös enemmänkin. Viimeisin kausi Ilveksessä, eli kausi 2022-23 oli Tikan osalta erittäin hyvä ja silloin mies teki 53:n pelin aikana tehot 17+13, eli ei siis pitäisi ihan paskimmasta pelaajasta suinkaan olla kyse.

Ketä tänne ylipäätään uskaltaisi ehdottaa tulevan, ettei heti haukuttaisi trolliksi? Ei varmaan saisi ehdottaa muita kun sitä nuorempaa Lundellia, Salinia ja muita "lupaavia" nuoria, jotka kuitenkaan eivät täällä koskaan mitenkään merkittävästi onnistuneet.

Edelleen, tämä joukkue tarvitsee eteenpäin urallaan meneviä nuoria ja nopeita luistelijoita. Ei enää yhtään pelaaja joiden parasta ennen päiväys on mennyt 5-8v sit. Ikinä jengiä ei pidä täydentää pakon edessä niin että otetaan vaan joku ns "nimimies" kun ei muuta ollut sillä hetkellä tarjolla. Eivät tuo yleensä joukkueeseen yhtään mitään sellaista mitä se sillä hetkellä tarvitsee.

Mut kaikki tämä on ihan turhaa niin kauan kun Ville valmentaa. Ei tänne kohta enää muut halua tulla kun viimeisiä eläkerahoja kalastelevat kehäraakit.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös