HIFK:n huhut, mutut & htt-spekuloinnit

  • 7 201 849
  • 30 534

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Eli imu Villen joukkueeseen on sittenkin kova!
Ja Vesalainen ei saanut haluamaansa sopparia ulkomaille. Toivottavasti edes liksa on maltillinen, kun eivät ne otteet ole mitenkään vakuuttavia olleet. Voihan sitä unelmoida, että nähtäisiin se huippu Vessi, mutta pahoin pelkään tarjolla olevan sen viime kevään turhakkeen "mestarivalmentajan" alaisuudessa. Lähinnä tulee taas mieleen, että mennään sieltä missä aita on matalin ja toivotaan ihmeitä tapahtuvan. Tämä kai sitten on se Pesosen avaus.
 

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK aina välillä, EPS jalkapallo
Turha nyt heti miettiä sitä paskinta vaihtoehtoa Vesalaisen kohdalla. Hyvä jatko, jos asia varmistuu.
Ja mikä tämä paskin vaihtoehto sitten on?

Voi olla että raha ratkaisi. Tai sitten uskoo ottavansa seuraavan stepin uralla meidän valmennuksen kanssa?

Nostaa tottakai HIFK:n tasoa siitä ei kahtaa sanaa. Tuskin silti isoa kilpailua on muiden kanssa ollut pelaajan palveluksista.
 

F#21

Jäsen
Ja mikä tämä paskin vaihtoehto sitten on?

Voi olla että raha ratkaisi. Tai sitten uskoo ottavansa seuraavan stepin uralla meidän valmennuksen kanssa?

Nostaa tottakai HIFK:n tasoa siitä ei kahtaa sanaa. Tuskin silti isoa kilpailua on muiden kanssa ollut pelaajan palveluksista.
Paskin vaihtoehto on tietty nähdä se sama "turhake" kuin viime kauden lopulla nähtiin. Eli mitä edeltävässä viestissä pelättiin.
 

starcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja Vesalainen ei saanut haluamaansa sopparia ulkomaille. Toivottavasti edes liksa on maltillinen, kun eivät ne otteet ole mitenkään vakuuttavia olleet. Voihan sitä unelmoida, että nähtäisiin se huippu Vessi, mutta pahoin pelkään tarjolla olevan sen viime kevään turhakkeen "mestarivalmentajan" alaisuudessa. Lähinnä tulee taas mieleen, että mennään sieltä missä aita on matalin ja toivotaan ihmeitä tapahtuvan. Tämä kai sitten on se Pesosen avaus.
Tuskin on mikään Pesosen avaus. Todennäköisemmin on haluttu jatkaa sopparia alun alkaenkin. Vesalainen on vain halunnut katsoa ensin muut vaihtoehtonsa mikä sallittu.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Tuskin on mikään Pesosen avaus. Todennäköisemmin on haluttu jatkaa sopparia alun alkaenkin. Vesalainen on vain halunnut katsoa ensin muut vaihtoehtonsa mikä sallittu.
Kai se Pesonen nyt tekee päätökset, oli aikaisemmin kaavailtu sitten mitä tahansa. Tai mistäs sitä tämän seuran kohdalla tietää. Onhan siellä tietty voinut olla mahdollisuus siirtyä ulkomaille tiettyyn päivämäärään asti, mutta palstallahan on pidetty faktana, ettei Salmelainen tällaisia soppareita tehnyt. NHL on asia erikseen, mutta tuskin Vesalaisella sinne ainakaan on kysyntää ollut.
 

Forever#88

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Kai se Pesonen nyt tekee päätökset, oli aikaisemmin kaavailtu sitten mitä tahansa. Tai mistäs sitä tämän seuran kohdalla tietää. Onhan siellä tietty voinut olla mahdollisuus siirtyä ulkomaille tiettyyn päivämäärään asti, mutta palstallahan on pidetty faktana, ettei Salmelainen tällaisia soppareita tehnyt. NHL on asia erikseen, mutta tuskin Vesalaisella sinne ainakaan on kysyntää ollut.
Vesalaisen sopimus IFK:n kanssa päättyi viime kauteen. Hän voi siirtyä minne mielii, tai tehdä uuden sopimuksen IFK:n kanssa. Ei se ole mistään päivämääristä kiinni.

Mä en kovasti Vesalaista rosteriin kaipaa. Se kuuluisa potentiaali ei enää lämmitä, kun pitäisi jo olla vakaa tuloksentekijä. Hän ei sitä ole. Ei Peltosen joukkueessa eikä missään muussakaan. Pakko tämän olisi myös palkassa näkyä, jos IFK on hänen kanssa sopimusta tekemässä. Kaikki yli 150 tonnia kaudelta on minun mielestä liikaa.
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mun tietojen mukaan haluaisi pelata nimenomaan IFK:ssa.

Eli sopimusehdoista väännetty mahdollisesti pitkäänkin. Tämähän on käytännössä hyvä asia, kun mietitään kokonaiskuvaa herran viime kaudesta.
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Eli sopimusehdoista väännetty mahdollisesti pitkäänkin.

Eikö joku täällä huhunnut joku aika sitten, että tämä Tobystä Pessiin -siirtymä on viivästyttänyt neuvotteluita Vesalaisen kohdalla.
 
Suosikkijoukkue
IFK
Mun tietojen mukaan haluaisi pelata nimenomaan IFK:ssa.
Eikö joku täällä huhunnut joku aika sitten, että tämä Tobystä Pessiin -siirtymä on viivästyttänyt neuvotteluita Vesalaisen kohdalla.

Nämä molemmat pitää paikkansa. Käsitykseni mukaan liigan sisältäkin on ollut rahakkaampaa diiliä tarjolla, mutta olisi tulossa vastaan.
 

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
Nämä molemmat pitää paikkansa. Käsitykseni mukaan liigan sisältäkin on ollut rahakkaampaa diiliä tarjolla, mutta olisi tulossa vastaan.
Tästä viestistä ei varmaan täällä tykätä, mutta yksi iso syy tähän on Peltonen. Don’t shoot the messenger.
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tästä viestistä ei varmaan täällä tykätä, mutta yksi iso syy tähän on Peltonen. Don’t shoot the messenger.

Mulle on tietyllä tapaa ihan sama, mitä täällä on kirjoitettu pelaajien halukkuudesta pelata Peltosen alaisuudessa. Liigapelaajat nimittäin vastasivat viime kauden alussa kyselyyn, jossa kysyttiin kenen toisen liigavalmentajan alaisuudessa olisi mielekkäintä pelata - Ville Peltonen oli ylivoimainen ykkönen. Oli kuitenkin pari paskaa kautta joukkueen menestyksen kannalta jo alla.

Monta huonoa puolta Peltosessa on, ja edelleen katselisin muuta naamaa mieluummin penkin takana, mutta tuosta asiasta se ei ainakaan kotimaisissa pelaajissa jää kiinni.

Toki jokainen kirjoittaja saa omat faktansa ja todellisuutensa luoda omassa päässän, mutta tästä asiasta mä en jaksa riidellä kenenkään kanssa.
 

Eemin76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä uskon, että hyviä pelaajia tulee vielä, kyllä kai niistä siirtokorvauksista yhden 500t tappion maksaa? Yksi, jota olen n.10v toivonut, että Joukkue saisi pelata edes yhden kauden normaalilla määrällä loukkaantumisia. Kyllä se vaikuttaa, jos pitkin kautta on se 6-10 äijää sivussa. Aika pienestä kuitenkin kiinni noi pudotuspelit ja siellä olisi hyvä ola 100% iskussa. Eikä 3/7 avauksen pakkia esim pois.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itselle kerrottiin jo kuukausia sitten, että Vesalainen jatkaa, siksi tuli ihan täytenä yllärinä se ettei ollut "julkaistussa" joukkueessa. UTJ/TJ vaihdot veti ilmeisesti paletin sekaisin ja Vesalaisenkin hommat meni jäihin.
 
Suosikkijoukkue
IFK
Itselle kerrottiin jo kuukausia sitten, että Vesalainen jatkaa, siksi tuli ihan täytenä yllärinä se ettei ollut "julkaistussa" joukkueessa. UTJ/TJ vaihdot veti ilmeisesti paletin sekaisin ja Vesalaisenkin hommat meni jäihin.

Jatko ollut kokoajan molemmilla osapuolilla to do listalla. Kuitenkin viikon sisään on neuvotellut ainakin kahteen muuhunkin seuraan liigan sisällä plus ollut virityksiä myös ulkomaille.
 

Pepper Jack

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulle on tietyllä tapaa ihan sama, mitä täällä on kirjoitettu pelaajien halukkuudesta pelata Peltosen alaisuudessa. Liigapelaajat nimittäin vastasivat viime kauden alussa kyselyyn, jossa kysyttiin kenen toisen liigavalmentajan alaisuudessa olisi mielekkäintä pelata - Ville Peltonen oli ylivoimainen ykkönen. Oli kuitenkin pari paskaa kautta joukkueen menestyksen kannalta jo alla.
Nyt taitaa muisti pettää. Tässä IS:n kyselyssä syyskuulta 2022 kapteenit valitsivat, minkä toisen valmentajan alaisuudessa mieluiten pelaisivat. Peltonen sai neljällä äänellä eniten valintoja.
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt taitaa muisti pettää. Tässä IS:n kyselyssä syyskuulta 2022 kapteenit valitsivat, minkä toisen valmentajan alaisuudessa mieluiten pelaisivat. Peltonen sai neljällä äänellä eniten valintoja.

Okei, vuotta aikaisemmin, ja voi toki olla että tämän jälkeinen menestymättömyys voi nykypäivänä kääntää vähän kurssia. Kun kyseessä kuitenkin on ollut 15 joukkueen sarja, niin 4/15 on mielestäni on edelleen erittäin kova saldo, kun seuraavilla ehdokkailla se luku on ollut kaksi.

Eli pitäydyn pointissani, vaikka sun korjaava viesti ehkä tuota oman "statementin" arvoa laski.
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Mä uskon, että hyviä pelaajia tulee vielä, kyllä kai niistä siirtokorvauksista yhden 500t tappion maksaa? Yksi, jota olen n.10v toivonut, että Joukkue saisi pelata edes yhden kauden normaalilla määrällä loukkaantumisia. Kyllä se vaikuttaa, jos pitkin kautta on se 6-10 äijää sivussa. Aika pienestä kuitenkin kiinni noi pudotuspelit ja siellä olisi hyvä ola 100% iskussa. Eikä 3/7 avauksen pakkia esim pois.
Mistä niitä pelaajia pitäisi löytää?
Mikä on normaali määrä loukkaantuneita? Meillä se on vakiintunut lähes tuohon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös