C2 huutelija
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- IFK
Ja joo, meni keuhkoon meikällä. Vituttaa joulukuun pimeys. siis kelaan @Erkka Lapanen niin, et liigan tulokaspörssi ei hirveästi kerro prospektin laadusta. Ei muistaakseni Hinekään kovin korkeella ollut. Enemmän mä ajattelin, että se on hyvä meininki urheilujohtajalta, jos se saa signeerattua Halttusen ja Kiviharjun, joiden perässä puoli Suomea on. Sit onnistuuko se jäbä täällä on täysin onnen (loukkaantumiset) ja koutsien käsissä.
Halttunen oli esimerkiksi pitkään top-10 prospekti, mutta kun ei se oikein löytänyt paikkaansa meillä ja meidän jengi oli muutenkin ihan sekaisin Villen pelikirjan kanssa, niin lähti vähän huonosti ja oma draft numero tippu. Jossain Pelicanseissa Niemelän alla se olisi varmaan tykittäny jo viime vuonna Kangasniemen passeista, joka 15 kaappia ja olis menny 1. kierroksella.
Oon aika salee tosta vaikka en mäkään ennustaja ole.
Edit: Otetaan sen verran takasin, et Helenius on kyl aika kova prospekti. En sit tiedä miten se oltaisiin Tapparasta saatu tällaiseen pikkuseuraan.
Halttunen oli esimerkiksi pitkään top-10 prospekti, mutta kun ei se oikein löytänyt paikkaansa meillä ja meidän jengi oli muutenkin ihan sekaisin Villen pelikirjan kanssa, niin lähti vähän huonosti ja oma draft numero tippu. Jossain Pelicanseissa Niemelän alla se olisi varmaan tykittäny jo viime vuonna Kangasniemen passeista, joka 15 kaappia ja olis menny 1. kierroksella.
Oon aika salee tosta vaikka en mäkään ennustaja ole.
Edit: Otetaan sen verran takasin, et Helenius on kyl aika kova prospekti. En sit tiedä miten se oltaisiin Tapparasta saatu tällaiseen pikkuseuraan.
Viimeksi muokattu: