C2 huutelija
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- IFK
Avaatko tuota signeerausta nyt hiukan niin pysytään kaikki kärryillä?
Mä itekin varmaan tipuin kärryiltä, että mistä väitellään.
Mennään sillä!
Avaatko tuota signeerausta nyt hiukan niin pysytään kaikki kärryillä?
Eikös tässä ollut vaan puhtaasti kyse siitä, että @C2 huutelija nosti framille Tobben ansiokkaat junnusigneeraukset muista seuroista HIFKhon ja piti vain ulkopuolelta tulevia signeerauksina, kun taas omat junnut eivät juuri vaadi UJlta peliliikkeitä heidän saamiseksi edustukseen. Ts. ne eivät ole signeerauksia per se.Avaatko tuota signeerausta nyt hiukan niin pysytään kaikki kärryillä?
Ei kiitos. On jo nähty ja ne parhaat vuodet ovat muutenkin väistämättä takanapäin. Saa pellailla jossain muualla. Eipä silti, ei varmasti ole muutenkaan HIFK:lle minkäänlainen vaihtoehto.Juhamatti Aaltosen sopimus purettu Tsekinmaalla, ilmeisesti jumboksi valahtanut joukkue haluaa säästää palkkakuluissa. Aaltonen kuitenkin suorittanut tapansa mukaan siellä reilun 0,6 pinnan keskiarvolla.
Olisko käyttöä, mene ja tiedä, sanoisin että Juhamatti ainakin täyttäisi sen paikan mitä Teissala ei ole kyennyt täyttämään.
Toki tuntuu aika epätodennäikösenä että Aaltonen meille päätyisi, ja pelkkää mutuilua tämä on.
Joo edellisestä visitiistä ei jäänyt mikään paras maku mutta toisaalta se kausi alitti kaikki odotukset ja Aaltonen oli sen jengin paras pistemies runkosarjassa.Ei kiitos. On jo nähty ja ne parhaat vuodet ovat muutenkin väistämättä takanapäin. Saa pellailla jossain muualla. Eipä silti, ei varmasti ole muutenkaan HIFK:lle minkäänlainen vaihtoehto.
Paluu Keravalle ja pistetasokin säilyy. Mutta ei meille kiitos.Aaltonen on suorittanut koko uransa aika lailla samalla pistetasolla.
Mulle meinaa aina tulla jotain ihottumaa nykyään, kun kuulen tuosta kokonaisvaltaisemmaksi kehittymisestä. Tää nyt vaan yleisesti eli ei liity suoraan pellailijaan.Ei mua haittaisi yhtään joku Juhiksen koeajallinen sopimus. Kehittyi tähän sarjaan vielä paljon kokonaisvaltaisemmaksi pelaajaksi, kuin mitä meiltä lähtiessään oli.
Olli Palola olkoon esimerkkien esimerkki.Mulle meinaa aina tulla jotain ihottumaa nykyään, kun kuulen tuosta kokonaisvaltaisemmaksi kehittymisestä. Tää nyt vaan yleisesti eli ei liity suoraan pellailijaan.
Mulle meinaa aina tulla jotain ihottumaa nykyään, kun kuulen tuosta kokonaisvaltaisemmaksi kehittymisestä. Tää nyt vaan yleisesti eli ei liity suoraan pellailijaan.
Joo edellisestä visitiistä ei jäänyt mikään paras maku mutta toisaalta se kausi alitti kaikki odotukset ja Aaltonen oli sen jengin paras pistemies runkosarjassa.
”Parhaat vuodet takanapäin” saanen olla vähän eri mieltä: Aaltonen on suorittanut koko uransa aika lailla samalla pistetasolla.
Vuodet toki käymässä vähiin eikä niitä ole kovin montaa jäljellä.
Mikäs se oli se joku flegu-ruotsalainen, joka heilui hammastikun mittaisen mailan kanssa ja vähän pellaili Juhamatin kanssa. Oli melkoisen asennevammaista hommaa.
Laitan tänne enkä kaverin omaan ketjuun, koska on Turun suunnalta ja välikäden kautta kuultu huhu, johon kannattaa siis suhtautua sellaisena:
Teissala ei päätynyt Peltosen koirankoppiin pelkästään pelillisistä syistä, vaan ei ole ilmeisesti aina aivan huippuammattilaisen tavoin osannut suhtautua odottamaansa pienempään rooliin IFK:ssa. Sometouhunsa liittynevät samaan (tämä taas oma mutu).
Turussa on paljon viihtynyt tepsikavereiden kanssa mutta tämä tieto toki täälläkin jo esillä ollut.
Varmaan näinkin, mutta kyllähän sitä kopitusta ainakin jonkin verran hidastaa se, jos kentälläkin tapahtuu asioita. Jos nyt nähdyn 0+3:n asemesta olisi nakuttanut alkukauteen esimerkiksi tuollaiset Kaskimäen kaltaiset 7+3 lukemat, niin varmaan toleranssi epäammattimaisuudelle voisi olla vähän suurempi.
Odottaako edes voittavan? Minusta Teissala haluaa vain olla tuollainen vähän ylimielinen taiteilija, jolle jääkiekko on vain niin kivaa pelata ja on omanlaista kaveria sen ympärillä. Mahdollisuudet olisi vaikka mihin, mutta välittynyt sellainen lopullinen halu mennä tätä kohden. Sinällään ihan ok, mutta ei mun HIFK:ssa..toivottavasti jatkaa eteenpäin ja sinne Turkuun.Omasta mielestä tässä se Teissalan haaste on. Peleissä tuntuu poikkeuksetta käyvän lämpöisenä ja kun tunne kontrollia ei ole niin saattaa se herkkyys myös hukkua. Pitää kasvaa ja tehdä ne pienet asiat hyvin ja siitä sitten ammentaa eteenpäin. Ei kukaan odota Teissalan voittavan pistepörssiä vaikka itse sitä tuntuu odottavan. Kun lopettaa puristamisen niin se tulos kyllä tulee. Nyt on vain kysymys, riittääkö IFK:n ja Teissalan oma kärsivällisyys.
Tämä nyt menee Teissalan ketjuun, mutta ehkä se tähän sopiikin? Pitää lainata itseäni viisaampaa, eli Henrik Dettmannin ajatusta Susijengin ideologiasta, jonka hän tiivistää lauseeseen ’syötä vapaalle pelaajalle’. Simppeli ohje pitää sisällään paljon.
Sillä, joka pitää hallussaan pelivälinettä, on vaihtoehtoja. Yrittää omaa ratkaisua, syöttää joukkueen parhaalle, tai syöttää sille, joka on vapaana. Vapaalle pelaajalle syöttö edellyttää sitä, että vastaanottava pelaaja hakee itselleen vapaan tilan. Sille, joka syöttää, se antaa mahdollisuuden kertoa, että ’luotan sinuun’, joka rakentaa luottamusta koko joukkueelle. Jos taas vapaalle pelaajalle ei syötetä, se kertoo päinvastaista, ja tilanteen jatkuessa syö koko joukkueen luottoa toisiinsa.
Syöttö on lahja.
Edit: Tämä ei mennytkään Teissalaan ketjuun :)