Re: Ihanaa
Viestin lähetti RoopeS
Se, että HIFK on sm-liigan suola ja sen fanit suosittuja ja tervetulleita kaikkiin halleihin Suomessa on tietysti yksi asia, mutta jos ne perkele vielä on hyviä häviäjiä, niin silloin menee jo överiksi. Mutta pelastus löytyy nimeltä Jakke Ruutu. Nyt Jakke on kaikkien ämmien ämmä ja Suomen suurin hamekankaan kuluttaja, samalla kun jokaisen sm-liigan joukkueen valmentaja ottaisi miehen avosylin ja ilosta kiljuen vastaan omaan joukkueeseensa.
Jakke pelaa loistavasti juuri sitä roolia mikä hänelle kuuluu ja tykittää sopivasti räkämaaleja ja kunnon niittejä jotka saa jokaisen jääkiekkofanin nauttimaan koko rahan edestä otteluissa.
Rauha vaan RoopeS, ei se maailma aina ihan sitä ole, miltä yhdellä silmällä katsomalla näyttäisi. Mä olen kanssasi eri mieltä oikeastaan ihan kaikesta.
Ensinnäkin ei se Hifk nyt ihan niin kova ole, että kaikkialla kumarretaan ja toivotaan tätä "suolaa" paikalle. Ja ihan oikeasti, minä en Jarkko Ruutua tai Maddenia esim. Väänäseen vaihtaisi. Anteeksi siitä, mutta näin on. Lähinnä Hifk:lle on naurettu viime vuosina erilaisten kohellusten johdosta, rahaa palaa ja ruuti haisee, mutta tulokset ovat aika laihoja. Tervetuloa kerhoon. Toki minulle henkilökohtaisesti Hifk on liigan suola ja tervetullut vastus, mutta vain siksi, että kyse on paikallisesta ja puolet kavereistani ovat haksahtaneita.
Jos Jakkea syytetään ämmäksi, niin ovatko nämä syytökset vailla perusteluja ? Koetetaan antaa muutama perustelu. Jarkon sanoin "kahva pitää saada pois liigasta". Ja sen jälkeen, ottelu Hifk-Jokerit, lopputulema Hifk:n voitto ja J. Ruutu 2 (vai 3) kertaa rangaistus koukkaamisesta. Hifk-fanien tulkinta on seuraava, hyvin "varjosti" Metron pois pelistä, juuri tässä Jarkko on parhaimmillaan, varjostaa (ei kahvaa) vastustajan tähden pois.
Ja Lukko peliin (täältä lukemani mukaan), Jakke ajaa Lukko pelurin nurin, kunnon pommi. Lukko ukko tönäisee takaisin, Jarkko kumoon kuin Jaana Caloun ja Lukkokin saa jäähyn. Tulkinta täällä, fiksua pelaamista, sillä Hifk pääsi peliin mukaan. Vittu Torkki oli tyhmä että antoi takaisin, kunnon idiootti.
Ja keskustelun kiteytys by Hifk; "JEES, taas kaikki kirjoittaa Jakesta, vittu me ollaan hyviä ja kiinnostavia. Jakke on ihan kurko, teki se mitä vain niin aina löytyy mielipiteitä. Me ollaan kurkoja ja kaikki on meistä kiinnostuneita. ( by the way , miksi muuten Tuokko ja Rautee ovat saaneet tällä palstalla asemansa. Eikös se kerro, että he kiinnostavat. Aika moni kuitenkin vetoaa heihin rottakiekon "luojina", mutta se on kait pahasta, koska julkisuus menee Turkuun ?)
Ja jees, mä lupaan olla puuttumatta Hifk:n sisäisiin ketjuihin tai otteluketjuihin ensi vuoteen asti. Ennenkin näistä olen lipsunut, mutta yritys on kova. Mä koetan pärjätä tuolla vapaan ja oman jengini ketjujen puolella, vaikka te niin pirun kiinnostavia olettekin ja en kateudeltani kerkeä henkeä vetää.
Edit. Jaahas, ilmeisen osunut provo RoopeS, meitä on jo useampi tähän tarttunut. Vaan jos tarkoitus ei ollut provo, kait tuot perustelusi esille.
Eihän tätä lasketa puuttumiseksi Hifk-ketjuun ?