HIFK kaudella 2025–2026

• 119 641
  • 747

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Åsten todennäköisesti hyvin edullinen vääntäjä ja kiekonsyöjä vrt em pelaajat, joten ei sinänsä väliä jatkaako, mut sanotaan nyt että eteenpäin vihdoin, eli ei jatkoa.

Pahoittelut palstatovereille, että palaan joukkoon tällaisella vähän ikävämmällä asialla.

Muuli ei kuitenkaan valitettavasti ole mikään hyvin edullinen vääntäjä. Åstenin nykyiset kausitulot ovat sellaiset, että aivan varmasti olisi paljon edullisempiakin vaihtoehtoja tuohon rooliin.

Tietysti haluaisin kovasti, että Muuli lopettaisi (liiga)uransa IFK:ssa, mutta jos itse olisin Pesonen, niin katselisin vähän ehkä jo muita vaihtoehtoja.

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
Pahoittelut palstatovereille, että palaan joukkoon tällaisella vähän ikävämmällä asialla.

Muuli ei kuitenkaan valitettavasti ole mikään hyvin edullinen vääntäjä. Åstenin nykyiset kausitulot ovat sellaiset, että aivan varmasti olisi paljon edullisempiakin vaihtoehtoja tuohon rooliin.

Tietysti haluaisin kovasti, että Muuli lopettaisi (liiga)uransa IFK:ssa, mutta jos itse olisin Pesonen, niin katselisin vähän ehkä jo muita vaihtoehtoja.
Muuli on kyllä hankala arvioitava. Ei ole edullisin pelaaja, mutta ei ole myöskään mitenkään järkyttävän kallis pelaaja. Pelilliseen rooliinsa nähden tienaa jonkun verran liikaa. Kuitenkin samalla nauttii myös suuren yleisön suosiota kannattajien keskuudessa sekä on tärkeä osa koppia. Media, PR yms. on huomattavasti korkeammalla, kuin normaalisti tuon hintaisella pelaajalla on.

C2 huutelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Muuli on kyllä hankala arvioitava. Ei ole edullisin pelaaja, mutta ei ole myöskään mitenkään järkyttävän kallis pelaaja. Pelilliseen rooliinsa nähden tienaa jonkun verran liikaa. Kuitenkin samalla nauttii myös suuren yleisön suosiota kannattajien keskuudessa sekä on tärkeä osa koppia. Media, PR yms. on huomattavasti korkeammalla, kuin normaalisti tuon hintaisella pelaajalla on.

Muuli ei millään mahdu neljään ketjuun nytkään, jos kaikki pelaajat on terveinä. Ja huhujen mukaan ensi kaudella olisi kovempi hyökkäys.

Mitään järkeä maksaa sellaisesta Muulin liksaa, joka on verotietojen mukaan yli 50 tuhatta euroa.

Kara

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Muuli voi tuolla pyöriä minun puolestani vielä vuoden tuolla 50k liksalla. Se vie kuitenkin vain noin 1/75 osaa HIFK:n budjetista. On seuran mies, ei valita jos ei pääse aina kokoonpanoon ja tuo ajoittain aina sirkushuveja kansalle. Häneen ei HIFK nouse eikä kaadu. Toki ottaisin itsekin hänestä 10v nuoremman version, mutta jos sellaista ei löydy, niin ei siitä muulia kannata syyttää.

Lasse#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Muuli voi tuolla pyöriä minun puolestani vielä vuoden tuolla 50k liksalla. Se vie kuitenkin vain noin 1/75 osaa HIFK:n budjetista. On seuran mies, ei valita jos ei pääse aina kokoonpanoon ja tuo ajoittain aina sirkushuveja kansalle. Häneen ei HIFK nouse eikä kaadu. Toki ottaisin itsekin hänestä 10v nuoremman version, mutta jos sellaista ei löydy, niin ei siitä muulia kannata syyttää.
Henk. koht. en voi ymmärtää tällaisia kommentteja. Eli tärkeät eurot laitetaan ”hyväntekeväisyyteen” koska seuranmies. Ei nykyään tuo peliin yhtään mitään ja on siihen nähden erittäin kallis pelaaja. Itse laittaisin kerran kerrasta tällaisen turhakkeen liksan vaikka siihen veret seisauttavaan ykkösveskariin ja siinä hintakilpailussa 50k€ voi olla ratkaiseva. Jos halutaan tosissaan kasata mestaruudesta pelaava joukkue, niin siinä ei ole tilaa vapaamatkustajille jotka rasittavat täysin turhaan budjettia.

Suosikkijoukkue
IFK ilman möyrimistä, SAB, NYR, Inkvisitio 1480-
Harmi kun moni arvioi näin myös päävalmentaja Peltosen kohdalla. Kun hinta ja tuottavuus eivät kulje sopivassa balanssissa niin muutoksia täytyisi tehdä joukkueeseen.

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Henk. koht. en voi ymmärtää tällaisia kommentteja. Eli tärkeät eurot laitetaan ”hyväntekeväisyyteen” koska seuranmies. Ei nykyään tuo peliin yhtään mitään ja on siihen nähden erittäin kallis pelaaja. Itse laittaisin kerran kerrasta tällaisen turhakkeen liksan vaikka siihen veret seisauttavaan ykkösveskariin ja siinä hintakilpailussa 50k€ voi olla ratkaiseva. Jos halutaan tosissaan kasata mestaruudesta pelaava joukkue, niin siinä ei ole tilaa vapaamatkustajille jotka rasittavat täysin turhaan budjettia.

Samaa mieltä olen, koska mielestäni siinä ei ole mitään järkeä käyttää liigapelaajan vuosipalkkaa sellaisen pelaajan palkkaamiseen, jonka mahtuminen pelaavaan kokoonpanoon on aina vähän siinä ja siinä. Mieluummin tosiaan laittaisin itsekin ton Åstenin palkan siihen ykkösveskarin palkkaamiseen, koska siinä todella se 50 tonnia tai mikä onkin, niin voi olla hyvinkin ratkaiseva.

Muutenkin ihan turhaa rasittaa sitä seuran budjettia sillä, että maksettaisiin se esim. 50 tonnia kaudessa pelaajalle, joka ei edes mahdu kokoonpanoon säännöllisesti, kun loukkaantumisten vallitessakin sinne voidaan kyllä nostaa sitten nuoria pelaajia mailapalkalla paikkaamaan näitä loukkaantuneita.

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mun tietojen mukaan Åsten tienaa tällä kaudella kuusinumeroisen summan.

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Lasse#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mun tietojen mukaan Åsten tienaa tällä kaudella kuusinumeroisen summan.

Hyi saatana. 50k€ on jo aivan liikaa saatika jos puhutaan vielä tuplasta. Kyllä on Åsten nauranut matkalla pankkiin jos todella näin on, että salmelainen on näin ääliömäisen lapun tehnyt.

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Toisaalta pitää siitä tai ei niin Micke Åsten on sellainen pelaaja, joka on tuulareille myyvä pelaaja eli hänen pelipaitojaan myydään käsittääkseni melkoisesti ja samalla myös tullaan fanittamaan(lipputuloja ja oheismyyntiä). Tämä puoli kompensoi hänen palkkakuluja ja tähän myös varmasti hänen agenttinsa vetoaa.

MHPeg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Åsten on pelaajana neljän kentän ulkopuolella, mutta jos ei halua Stadista lähteä Liigaa muualle pelaamaan, niin pysyköön rotaatiossa. Luultavasti tuo HIFK kassaan rahaa, vaikka ei pelaisi kuin hajanaisia pelejä. Liksa tietysti oltava tämän mukainen.

Omien lähteideni mukaan jos lähtee Stadista, niin loppuu myös ura.

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

StadiForEver

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Palkan päälle tulee vielä sivukulut n 30 %, joten ei kannata käyttää tollasta määrää euroja uron ehtoopuolella olevaan pelaajaan, joka ei mahdu 12. hyökkääjän joukkoon

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Toisaalta pitää siitä tai ei niin Micke Åsten on sellainen pelaaja, joka on tuulareille myyvä pelaaja eli hänen pelipaitojaan myydään käsittääkseni melkoisesti ja samalla myös tullaan fanittamaan(lipputuloja ja oheismyyntiä). Tämä puoli kompensoi hänen palkkakuluja ja tähän myös varmasti hänen agenttinsa vetoaa.
Kyllä halli on ollut täynnä vaikka Åsten ei ole ollut kokoonpanossa.

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lähteenä jäähallin röökipaikka?

Siellä on kyllä kuullut monenlaisia tornihuhuja pelaajien palkoista, joukkueen pelaajahankinnoista ja joskus myös jopa muiden joukkueiden pelaajien palkoista. Ehkä noissa huhuissa ja "varmoissa tiedoissa" on aina myös vastuu hieman kuulijalla, sillä ehkä ne kaikki siellä röökipaikalla kävijät eivät ole näitä IFK:n sisäpiirissä olevia henkilöitä.

Mäyräkoira

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK En gång-alltid-aina
Siellä on kyllä kuullut monenlaisia tornihuhuja pelaajien palkoista, joukkueen pelaajahankinnoista ja joskus myös jopa muiden joukkueiden pelaajien palkoista. Ehkä noissa huhuissa ja "varmoissa tiedoissa" on aina myös vastuu hieman kuulijalla, sillä ehkä ne kaikki siellä röökipaikalla kävijät eivät ole näitä IFK:n sisäpiirissä olevia henkilöitä.
Nordiksen röökipaikkahan on ollut niin kauan kun muistan Nordiksen tietotoimisto
numero 1, spaddusta luopuneena on varmaan jäänyt monesta jutusta paitsi.

Mä luulen että oikea sisäpiiriläinen on aika hiljaa asioista, ja seuran työntekijätkin
allekirjoittavat todennäköisesti jonkunlaisen salassapitosopimuksen soppareista
sun muista asioista, joten kyllä niissä röökipaikka- ja lähibaarijutuissa taitaa vastuu
jäädä aika lailla kuulijalle

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Nordiksen röökipaikkahan on ollut niin kauan kun muistan Nordiksen tietotoimisto
numero 1, spaddusta luopuneena on varmaan jäänyt monesta jutusta paitsi.

Mä luulen että oikea sisäpiiriläinen on aika hiljaa asioista, ja seuran työntekijätkin
sun muista asioista, joten kyllä niissä röökipaikka- ja lähibaarijutuissa taitaa vastuu

Itse silloin joskus 90 luvulla siellä "kuulaisailla " röökipaikalla olleena kuuli kyllä ihan oikeitakin, ei huhuja, vaan juttuja.

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siellä on kyllä kuullut monenlaisia tornihuhuja pelaajien palkoista, joukkueen pelaajahankinnoista ja joskus myös jopa muiden joukkueiden pelaajien palkoista.
Edellisenä "varmana tietona" kuulin KEspoon röökipaikalta noin kuukausi sitten, että Heljanko sainattu HIFKiin

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
IFKsta on tihkunut viime vuosina kovin harvoin sainattuja sopimuksia ennen aikojaan. Sama koskenee liksoja, ainoa luotettava lähde on tutkia pari vuoden verokalentereita ja ynnäillä niistä, jos niin paljon kiinnostaa.

Sisäpiiriläisen yksi tehokkaimmista keinoista katkaista tiedonkulkunsa, on vasikoida ne tänne.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy