HIFK kaudella 2025–2026

• 118 300
  • 734

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Åsten todennäköisesti hyvin edullinen vääntäjä ja kiekonsyöjä vrt em pelaajat, joten ei sinänsä väliä jatkaako, mut sanotaan nyt että eteenpäin vihdoin, eli ei jatkoa.

Pahoittelut palstatovereille, että palaan joukkoon tällaisella vähän ikävämmällä asialla.

Muuli ei kuitenkaan valitettavasti ole mikään hyvin edullinen vääntäjä. Åstenin nykyiset kausitulot ovat sellaiset, että aivan varmasti olisi paljon edullisempiakin vaihtoehtoja tuohon rooliin.

Tietysti haluaisin kovasti, että Muuli lopettaisi (liiga)uransa IFK:ssa, mutta jos itse olisin Pesonen, niin katselisin vähän ehkä jo muita vaihtoehtoja.

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
Pahoittelut palstatovereille, että palaan joukkoon tällaisella vähän ikävämmällä asialla.

Muuli ei kuitenkaan valitettavasti ole mikään hyvin edullinen vääntäjä. Åstenin nykyiset kausitulot ovat sellaiset, että aivan varmasti olisi paljon edullisempiakin vaihtoehtoja tuohon rooliin.

Tietysti haluaisin kovasti, että Muuli lopettaisi (liiga)uransa IFK:ssa, mutta jos itse olisin Pesonen, niin katselisin vähän ehkä jo muita vaihtoehtoja.
Muuli on kyllä hankala arvioitava. Ei ole edullisin pelaaja, mutta ei ole myöskään mitenkään järkyttävän kallis pelaaja. Pelilliseen rooliinsa nähden tienaa jonkun verran liikaa. Kuitenkin samalla nauttii myös suuren yleisön suosiota kannattajien keskuudessa sekä on tärkeä osa koppia. Media, PR yms. on huomattavasti korkeammalla, kuin normaalisti tuon hintaisella pelaajalla on.

C2 huutelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Muuli on kyllä hankala arvioitava. Ei ole edullisin pelaaja, mutta ei ole myöskään mitenkään järkyttävän kallis pelaaja. Pelilliseen rooliinsa nähden tienaa jonkun verran liikaa. Kuitenkin samalla nauttii myös suuren yleisön suosiota kannattajien keskuudessa sekä on tärkeä osa koppia. Media, PR yms. on huomattavasti korkeammalla, kuin normaalisti tuon hintaisella pelaajalla on.

Muuli ei millään mahdu neljään ketjuun nytkään, jos kaikki pelaajat on terveinä. Ja huhujen mukaan ensi kaudella olisi kovempi hyökkäys.

Mitään järkeä maksaa sellaisesta Muulin liksaa, joka on verotietojen mukaan yli 50 tuhatta euroa.

Kara

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Muuli voi tuolla pyöriä minun puolestani vielä vuoden tuolla 50k liksalla. Se vie kuitenkin vain noin 1/75 osaa HIFK:n budjetista. On seuran mies, ei valita jos ei pääse aina kokoonpanoon ja tuo ajoittain aina sirkushuveja kansalle. Häneen ei HIFK nouse eikä kaadu. Toki ottaisin itsekin hänestä 10v nuoremman version, mutta jos sellaista ei löydy, niin ei siitä muulia kannata syyttää.

Lasse#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Muuli voi tuolla pyöriä minun puolestani vielä vuoden tuolla 50k liksalla. Se vie kuitenkin vain noin 1/75 osaa HIFK:n budjetista. On seuran mies, ei valita jos ei pääse aina kokoonpanoon ja tuo ajoittain aina sirkushuveja kansalle. Häneen ei HIFK nouse eikä kaadu. Toki ottaisin itsekin hänestä 10v nuoremman version, mutta jos sellaista ei löydy, niin ei siitä muulia kannata syyttää.
Henk. koht. en voi ymmärtää tällaisia kommentteja. Eli tärkeät eurot laitetaan ”hyväntekeväisyyteen” koska seuranmies. Ei nykyään tuo peliin yhtään mitään ja on siihen nähden erittäin kallis pelaaja. Itse laittaisin kerran kerrasta tällaisen turhakkeen liksan vaikka siihen veret seisauttavaan ykkösveskariin ja siinä hintakilpailussa 50k€ voi olla ratkaiseva. Jos halutaan tosissaan kasata mestaruudesta pelaava joukkue, niin siinä ei ole tilaa vapaamatkustajille jotka rasittavat täysin turhaan budjettia.

Suosikkijoukkue
IFK ilman möyrimistä, SAB, NYR, Inkvisitio 1480-
Harmi kun moni arvioi näin myös päävalmentaja Peltosen kohdalla. Kun hinta ja tuottavuus eivät kulje sopivassa balanssissa niin muutoksia täytyisi tehdä joukkueeseen.

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Henk. koht. en voi ymmärtää tällaisia kommentteja. Eli tärkeät eurot laitetaan ”hyväntekeväisyyteen” koska seuranmies. Ei nykyään tuo peliin yhtään mitään ja on siihen nähden erittäin kallis pelaaja. Itse laittaisin kerran kerrasta tällaisen turhakkeen liksan vaikka siihen veret seisauttavaan ykkösveskariin ja siinä hintakilpailussa 50k€ voi olla ratkaiseva. Jos halutaan tosissaan kasata mestaruudesta pelaava joukkue, niin siinä ei ole tilaa vapaamatkustajille jotka rasittavat täysin turhaan budjettia.

Samaa mieltä olen, koska mielestäni siinä ei ole mitään järkeä käyttää liigapelaajan vuosipalkkaa sellaisen pelaajan palkkaamiseen, jonka mahtuminen pelaavaan kokoonpanoon on aina vähän siinä ja siinä. Mieluummin tosiaan laittaisin itsekin ton Åstenin palkan siihen ykkösveskarin palkkaamiseen, koska siinä todella se 50 tonnia tai mikä onkin, niin voi olla hyvinkin ratkaiseva.

Muutenkin ihan turhaa rasittaa sitä seuran budjettia sillä, että maksettaisiin se esim. 50 tonnia kaudessa pelaajalle, joka ei edes mahdu kokoonpanoon säännöllisesti, kun loukkaantumisten vallitessakin sinne voidaan kyllä nostaa sitten nuoria pelaajia mailapalkalla paikkaamaan näitä loukkaantuneita.

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mun tietojen mukaan Åsten tienaa tällä kaudella kuusinumeroisen summan.

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy