HIFK kaudella 2022–2023

  • 688 978
  • 3 969

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Veikkauksen kokoonpanoalusta ei taivu uusille pelaajille suoraan, vaan ne pitää manuaalisesti sinne "koodata". Tämähän tarkoittaa siis sitä, että jos uusia "vahvistuksia" kokoonpanoon täytteeksi on tullut, niin nämä eivät näy tuolla heti.
Ok. Siellä olivatkin Melart ja Pakarinen ilman pareja, joten ehkä sinne ilmestyvät sitten tää norjalainen ja Seppälä heidän pareikseen.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Pakarinen valittu myös seuraavalle EHT pätkälle. Kuinka HIFK:n puolustus kestää ensi viikolla tämän menetyksen?
Milloin noita höntsiä taas jatketaan ja minkä takia se Pakarinen pitää repiä joka vitun höntsäturnaukseen mukaan?
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Edelleen: Winbergille tarjottiin sopimusta, joka ei nyt aivan haistavittu-mallia ollut, mutta mies itse halusi lähtee.
Varmasti, mutta kenties ekalla stintillä tapasi jonkun Tiina-titityyn tai huomasi että häntä kohdellaan paremmin ja arvostetaan enemmän tai ei uskonut meidän valmennukseen tai henkilökemiat ei skulannut joidenkin kanssa tai kertakaikkiaan sai enemmän peliaikaa ja fyffeä Jyväskylässä. Tai kaikki nämä tai jokin yhdistelmä näistä. Ei ehkä, vaan melko varmasti.
Vaikka eihän sitä tiedä vaikka tykkäis enemmän Keski-Suomen luonnosta.
 

RedDawn

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Seattle Kraken, Vancouver Canucks
Tosin Miihkali Teppokin voisi olla vahvistus, jos norskeja ajatellaan.
Jep haha! Eikös Massi-Tommikin höntsäile nykyään Norjassa? Salmelan Sakuhan olisi se perushaku IFK:n scouttiosastolta mutta taitaa olla ihan sopparilla Kalpassa tätä nykyä... Ehkä Kai Kantolan vois hankkia pakiksi meille?
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Jep haha! Eikös Massi-Tommikin höntsäile nykyään Norjassa? Salmelan Sakuhan olisi se perushaku IFK:n scouttiosastolta mutta taitaa olla ihan sopparilla Kalpassa tätä nykyä... Ehkä Kai Kantolan vois hankkia pakiksi meille?
Siellähän ne:

 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC

Davos lainannut 3 hyökkääjää Spengleriin. Osaava UTJ varmasti olisi järjestänyt "Jere Sallisen" sekä pari puolustajaa meille. Nukkumatti Salmelainen todennäköisesti onnistuu tämänkin sössimään ja pelataan 4 puolustajalla sekä Åsten ykkössentterinä.
 

Synyster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK

Davos lainannut 3 hyökkääjää Spengleriin. Osaava UTJ varmasti olisi järjestänyt "Jere Sallisen" sekä pari puolustajaa meille. Nukkumatti Salmelainen todennäköisesti onnistuu tämänkin sössimään ja pelataan 4 puolustajalla sekä Åsten ykkössentterinä.


Kritiikiltä menee vähän pohja, jos sitä työntää kehiin yhtä ankarana asiasta kuin asiasta. Olen ihan samaa mieltä siitä, ettei Tobias hommissaan ole onnistunut, kannattaa pipoa kuitenkin aavistus löysätä.

Henk.koht aivan sama vaikka Spengler pelattaisiin rullakiekkoilijoilla.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Kritiikiltä menee vähän pohja, jos sitä työntää kehiin yhtä ankarana asiasta kuin asiasta. Olen ihan samaa mieltä siitä, ettei Tobias hommissaan ole onnistunut, kannattaa pipoa kuitenkin aavistus löysätä.

Henk.koht aivan sama vaikka Spengler pelattaisiin rullakiekkoilijoilla.
Itse olen henkilökohtaisesti sitä mieltä, että jos "pipoa löysätään" niin mitään muutosta ei tapahdu. Ainoa tapa herättää tuo uninen Country Club porukka on jatkuva 60 minuutin paine Tamin tapaan. Silloin saattavat ymmärtää, että väärä mies UTJnä.

Spengler Cup on kuitenkin erittäin perinteinen ja arvostettu kilpailu, joten olisi suotavaa ettei sinne lähdettäisi pelleilemään. Toki, Eurooppalaisen suurseuran lähestymistavasta jotain osviittaa antanee CHL-pelit, joissa Åsten vetänyt ykkössentterinä niin todennäköisesti ei haalita mitään vahvistuksia muiden tapaan ja otetaan kunnolla pataan kaikilta. Katsotaan tuloksen taakse sielläkin ja saada kivaa yhteistä kokemusta Alpeilla.
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Varmasti, mutta kenties ekalla stintillä tapasi jonkun Tiina-titityyn tai huomasi että häntä kohdellaan paremmin ja arvostetaan enemmän tai ei uskonut meidän valmennukseen tai henkilökemiat ei skulannut joidenkin kanssa tai kertakaikkiaan sai enemmän peliaikaa ja fyffeä Jyväskylässä. Tai kaikki nämä tai jokin yhdistelmä näistä. Ei ehkä, vaan melko varmasti.
Vaikka eihän sitä tiedä vaikka tykkäis enemmän Keski-Suomen luonnosta.
Päällimmäinen syy oli tietääkseni hyvin yksinkertainen: peliaikaa ja roolia oli tarjolla huomattavasti enemmän, kuin Peltosen papereissa. Vaikkei Jyväskylässäkään tietenkään mitään suoralta kädeltä luvattu.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Ainoa tapa herättää tuo uninen Country Club porukka on jatkuva 60 minuutin paine Tamin tapaan. Silloin saattavat ymmärtää, että väärä mies UTJnä.
Annoin tänään oman osani paineesta. Ollaan firman puolesta osallistuttu useampana vuonna joulukampanjaan jossa laitetaan firman logo Nordiksen valoseinälle ja saa vähän Petoklubi-lippuja. Olin vähän odottanut soittoa tulevaksi juuri näinä aikoina Officelta.

Tänään se tulikin. Aloitin palopuheeni että en osallistu enää ennen kuin siellä toimistolla aletaan suhautumaan tähän touhuun samalla intohimolla kuin kannattajien puolella. En tiedä luulenko vain, mutta jäi fiilis että en ollut ensimmäinen asialla, koska keskustelua alettiin pikaisesti lopettelemaan.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Annoin tänään oman osani paineesta. Ollaan firman puolesta osallistuttu useampana vuonna joulukampanjaan jossa laitetaan firman logo Nordiksen valoseinälle ja saa vähän Petoklubi-lippuja. Olin vähän odottanut soittoa tulevaksi juuri näinä aikoina Officelta.

Tänään se tulikin. Aloitin palopuheeni että en osallistu enää ennen kuin siellä toimistolla aletaan suhautumaan tähän touhuun samalla intohimolla kuin kannattajien puolella. En tiedä luulenko vain, mutta jäi fiilis että en ollut ensimmäinen asialla, koska keskustelua alettiin pikaisesti lopettelemaan.
Jos voisin tykätä tästä viestistäsi 100 kertaa... (hymiö). Arvostan tätä todella korkealle. Odottelen innolla, jos joku kontaktoi meidän firmaa myös IFKsta. Olen varma, että osaamme kaikki olla asiallisia, mutta tiukkoja. Ehkäpä, väsyneet Country Clubilaiset alkavat ymmärtää, että alkavat olla rajoilla näiden idioottimaisuuksiensa kanssa.

Kuten aiemmin kirjoitin niin olen ollut havaitsevinani tällaista mitan täyttymistä ja pahimmassa tapauksessa välinpitämättömyyttä IFKta kohtaan myös monilla sellaisilla kannattajilla, jotka yleensä ovat olleet positiivareita. Ei me olla niin tyhmiä kuin IFK selkeästi kuvittelee. Perhetuttava, joka istuu meidän viereisillä kausaripaikoilla, oli nähnyt tuttunsa Köllin viime viikolla pelissä ja oli käynyt hauskan keskustelun:

Tuttava: Miten on mennyt omasta mielestä?
Kölli: No, viime aikoina on mennyt vähän paremmin (tämä siis Pelicans-pelin yhteydessä ennen tätä viimeisintä dyykkausta)
Tuttava: Niin oletko siis tyytyväinen tähän touhuun?
Kölli: (ilme vakavoituu) Eihän tässä kukaan voi kai olla tyytyväinen
Tuttava: Niin Salmelainen unohti joukkueesta kaikki kädelliset pelaajat?
Kölli: ööh noh, niin siinä kyllä taisi käydä

Ja korostan, että tämä ei ollut mikään random-kohtaaminen vaan tuntevat toisensa ihan hyvin eli asetelma ei ole sama kuin minä menisin esimerkiksi Salmelaiselle kertomaan mielipiteeni

Tämän farssin on pakko maksaa Salmelaisen työpaikan ja samalla muutenkin iso putsaus organisaatiossa.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Olen varma, että osaamme kaikki olla asiallisia, mutta tiukkoja. Ehkäpä, väsyneet Country Clubilaiset alkavat ymmärtää, että alkavat olla rajoilla näiden idioottimaisuuksiensa kanssa.
Kyllä, en minäkään millään tavoin vittuillut, kerroin vaan mitä kannattajana ja pienenä tukijana odotan organisaatiolta. Olisi kyllä ollut enemmänkin sanottavaa, mutta tuli tunne että sitä ei haluttu kuulla, vaan otettiin pakkia. Mutta kyllä minä omalle, ei firman, kausaripaikalle tänäänkin könyän.
 

Psykopaimen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viipurin Pauke
Tobias Salmelaisen pajatso:

1. Työnnetään sisään kolikko, jonka eteen koko firma on tehnyt paljon kasvatusduunia. Junnuputki sanovat. Tätä kolikkoa voidaan kutsua leikkisästi Vimperiksi.

2. Lämätään avokämmenellä liipaisimeen raivoavari, jonka johdosta kolikko lentää ressuun tai Jyppiin.

3. Otetaan pikavippi, jolla saadaan lisää kolikoita. Näitä kolikoita voidaan leikkisästi kutsua vaikka Laaarssoniksi ja Rantagaryksi. Niillä sitten pelataan ja nautitaan voitoista. Ainoana miinuksena se, ettei saadut voitot kata edes pikavippien summaa.

4. Sitten viimeisellä kolikolla uusi raivolämäri ressuun ja sieltä tipahtaakin lohdutusvoitto nimeltään Seppälä, joka ei pääse Jypissä pelaamaan, kun se alkuperäisenä panoksena käytetty Vimperi pelaa joka ilta isot minuutit ykkösparissa.

5. Ota kirkkaana ja pv:n keula pystyssä keulimaan johtoryhmään, miten hienosti on reagoitu vaikeaan ja ennen kaikkea itsestä riippumattomaan tilanteeseen.

6. Tämä kuvaelma loppuu kauniiseen akvarelliin, jossa Tobbea taputellaan lämpimässä toimistossa olkapäälle ja samaan aikaan fanit miettii kylmässä katsomossa, että onko tässä jotenkin huijattu olo, kun laitettiin euro koneeseen ja nyt kädessä on 20 sentin kolikko ja pikavippilasku.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Annoin tänään oman osani paineesta. Ollaan firman puolesta osallistuttu useampana vuonna joulukampanjaan jossa laitetaan firman logo Nordiksen valoseinälle ja saa vähän Petoklubi-lippuja. Olin vähän odottanut soittoa tulevaksi juuri näinä aikoina Officelta.

Tänään se tulikin. Aloitin palopuheeni että en osallistu enää ennen kuin siellä toimistolla aletaan suhautumaan tähän touhuun samalla intohimolla kuin kannattajien puolella. En tiedä luulenko vain, mutta jäi fiilis että en ollut ensimmäinen asialla, koska keskustelua alettiin pikaisesti lopettelemaan.

Rakentavaa palautetta kannattaa aina antaa, kun siihen on aihetta. Oliko soittaja siis HIFK:n palveluksessa vai joku ulkoistettu myyjä? Ainakin Procito on näitä ulkoistettuja myyntikampanjoita ennen HIFK:llekin hoitanut, kuten toki HJK:lle ja monelle muullekin seuralle. Rohkenen epäillä, että tällaisella "joka seuran myyjällä" olisi mitään intressiä tehdä yhteenvetoja seuralle ja käsitellä asiakkaan pettymyksiä, vaan hänen duuninsa on saada handelia aikaan ja hän jatkaa luukuttamista.

Tokihan se usein on asiakkaalle yhdentekevää, kuka sitä seuraa edustaa, mutta mikäli oikeasti haluaa saada viestinsä perille, itse suosin aina sitä, että olen yhteydessä sellaiseen tahoon, joka varmasti on ko. yrityksen palkkalistoilla ja jolla on natsoja viedä asioita eteenpäin. Ja jonka myös on virkansa pakko se palaute oikeasti kuunnella, vaikka kuinka ei huvittaisi. Kannattaisi ehdottomasti vaikka tänään hallilla mennä rohkeasti Lindströmin puheille ja sanoa, että nyt on niin, että huolesi seurasta on kova ja koet, että seura on jotenkin apaattisessa tilassa ja käydä se keskustelu vaikka hänen kanssaan. Tai Köllin. Tai Rollen. Tai Kortesluoman. Tai Raakelin. Kaikki nämä henkilöt liikkuvat ihan avoimesti kansan keskuudessa ja vaikka heillä ei olisikaan aikaa mihinkään pitkään keskusteluun, kyllä sitä kohteliaasti saa viestinsä varmasti perille. Face to face-palaute on melkein aina parasta ja kyllä meillä siihen on mahdollisuus Nordiksella hengaillessamme.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös