Rakentavaa palautetta kannattaa aina antaa, kun siihen on aihetta. Oliko soittaja siis HIFK:n palveluksessa vai joku ulkoistettu myyjä? Ainakin Procito on näitä ulkoistettuja myyntikampanjoita ennen HIFK:llekin hoitanut, kuten toki HJK:lle ja monelle muullekin seuralle. Rohkenen epäillä, että tällaisella "joka seuran myyjällä" olisi mitään intressiä tehdä yhteenvetoja seuralle ja käsitellä asiakkaan pettymyksiä, vaan hänen duuninsa on saada handelia aikaan ja hän jatkaa luukuttamista.
Tokihan se usein on asiakkaalle yhdentekevää, kuka sitä seuraa edustaa, mutta mikäli oikeasti haluaa saada viestinsä perille, itse suosin aina sitä, että olen yhteydessä sellaiseen tahoon, joka varmasti on ko. yrityksen palkkalistoilla ja jolla on natsoja viedä asioita eteenpäin. Ja jonka myös on virkansa pakko se palaute oikeasti kuunnella, vaikka kuinka ei huvittaisi. Kannattaisi ehdottomasti vaikka tänään hallilla mennä rohkeasti Lindströmin puheille ja sanoa, että nyt on niin, että huolesi seurasta on kova ja koet, että seura on jotenkin apaattisessa tilassa ja käydä se keskustelu vaikka hänen kanssaan. Tai Köllin. Tai Rollen. Tai Kortesluoman. Tai Raakelin. Kaikki nämä henkilöt liikkuvat ihan avoimesti kansan keskuudessa ja vaikka heillä ei olisikaan aikaa mihinkään pitkään keskusteluun, kyllä sitä kohteliaasti saa viestinsä varmasti perille. Face to face-palaute on melkein aina parasta ja kyllä meillä siihen on mahdollisuus Nordiksella hengaillessamme.