Innala - Koivistoinen - X
Tallberg - Y - Dyk
Jääskä - Hirvonen - Heljanko/Hede/Teissala
Åsten - Väänänen - Karvinen
Auvitu - Z
Lyytinen - Motin
Kotkansalo - Winberg
Teräväinen - Karjalainen
Ahonen
Garteig/Heljanko
Halonen
Huomisen jälkeen joukkue näyttänee kutakuinkin tältä, mikäli huhut pitävät paikkansa. Mihinkään yllätykseen en itse jaksa uskoa ja samoin luulen muutaman ison ruudun jäävän vielä toistaiseksi täyttämättä.
Huhutuista Kotkansalo on varmasti pätevä pelaaja, mutta en oikein näe hänen sopivan ensi kauden puolustukseen, kun leftin pakkeja löytyy jo niin paljon. Tuota kaavailua katsoessa tulee sellainen fiilis, että Kotkansalo ja ehkä Lyytinen on kiinnitetty jo melko aikaisin, eikä Auvitu kuulunut alkuperäiseen suunnitelmaan ja siksi Kotkansalo ei vaikuta sopivan tulevaan puolustukseen. Teräväisenkin olisi kehityksen kannalta hyvä olla lähtökohtaisesti kolmosparissa, mitä hän ei näillä näkymin olisi. Veikkaan ettei Eero tule tekemään läpimurtoaan HIFK:ssa, vaan lähtee ensi kauden jälkeen pienempiin seuroihin peliajan perässä. Tämän suhteen olen mielelläni väärässä.
Hyökkäys huutaa pelintekotaitoa ja sen vuoksi Saarisen tai Broadhurstin jatko olisi tai olisi ollut todella positiivista. Muista viime kaudella HIFK:ssa nähdyistä hyökkääjista Otto Koivula ainakin tarjoili näppäriä ja mielikuvituksellisia syöttöjä, mutta en tiedä onko hän mikään varsinainen ylivoiman moottori. Sallisen jatkoa toivovat varmasti kaikki kannattajat, mutta en usko Sallisen vievän kumpaakaan tyhjäksi jättämääni ruutua hyökkäyksestä, vaan sysäävän nuoriso-osaston lähtökohtaisen rosterin ulkopuolelle.