Koivistoinen teki runkosarjassa 59 pelissä tehot 24+20 ja pudotuspeleissä 11 pelissä 6+9. Olen samaa mieltä siitä, että pehmeäkätisiä senttereitä tarvitaan varmaan vielä ainakin yksi, mutta en nyt suoranaisesti näkisi, että tällaisen pelaajan lisäksi tarvittaisiin joku Broadhurstin kaltainen syöttelijä. Tai että olisi mikään erityinen ongelma, jos sentteri pystyy pelinrakentelun ja syöttelyn lisäksi myös itse ratkaisemaan.
Ymmärrän ajatuksen ketjujen roolittamisesta ja olen periaatteessa samaa mieltä, että toimivaan ketjuun tarvitaan duunari, snaipperi ja pelintekijä, mutta kyllähän nykyisin laadukkaat pelaajat pystyvät olemaan vähän näitä kaikkia, eikä tällainen roolijako ole niin kiveen hakattu, kunhan kaikkia ominaisuuksia löytyy.
Ja jos senttereistä vielä puhutaan, niin kyllähän tällaiset Broadhurstin (tai Harkinsin) kaltaiset pelaajat ovat kaikkea muuta kuin monikäyttöisiä. Päättyneellä kaudella esimerkiksi Lundell pelasi alivoimaa, mutta Broadhurst ei, ja kai sellaiset pelaajat ovat parempia, joita voidaan käyttää tilanteessa kuin tilanteessa.