En.Et linkittänyt minua tähän, mutta luultavasti tämä koskee kirjoittamaani viestiä, koska olen varmaan ainoa joka tuota näkökulmaa toi edes esille.
Tämä viesti ei ole pelkästään sinulle, mutta olen huomannut tämän ilmiön tällä palstalla ennenkin.
Moni = 1 tai 2. Jos yksi tai kaksi heittää jonkun kommentin, niin se muuttuu yleiseksi mielipiteesi.
Yksi mihin myös törmäsin oli tämä: mielipide siitä, että Pikkaraisella ei jatketa ensi kaudella = se haluaa Pikkaraiselle kenkää. Kyseessähän on kaksi täysin eri asiaa.
Irroretaan koko viestistä yksi lause ja ymmärretään se miten halutaan. Jos koko viestin lukee ajatuksella, niin siitä ainakin pitäisi välittyä se ajatus, että parhaassa tapauksessa saadaan lepoetua, eli jos sairastuneita ei ole useita ja selvitään lievillä oireilla. Eikä se lepoetukaan ollut tarkoitettu mustavalkoiseksi. Lähinnä osittain kompensoimaan sitä mitä tässä menetetään, kuten pelituntumaa ja aikaa hioa pelitapaa lopullisilla kentällisillä. Enemmän tässä alunperinkin oli negatiivista, kuin positiivista ja vitutus iso, mutta tarkoitus oli löytää joku positiivinen elementti tästä.
ihan toisten joukkueiden kannattajista kyse. Ei sinusta tai kirjoituksestasi. Siinä muistaakseni oli muutakin näkökulmaa kuin pelkkä hyötyminen.Defaulttina ajattelivat toisissa ketjuissa että tartunnat jää yhteen ja HIFK saa kilpailuetua kun saa paranneltua kolhuja kaksi viikkoa.
Kokonaan jäi huomioimatta että tartuntoja todennäköisesti on enemmän, useamman pelaajan kausi saattaa mennä pilalle, sitä kautta joukkueen. Loukkaantumisilta ja varsinkaan kolhuilta tuskin vältytään kun vedetään viimeinen kaksi viikkoa käytännössä joka toinen päivä pelaten.
Ja tätä lepomantraa toistelevia oli tuntuvasti enemmän kuin 1-2 kirjoittajaa. Ei liittynyt mihinkään sinun viestiisi lainkaan. Jos haluan väitellä kanssasi jostain niin usko pois uskallan kyllä lainata viestiäsi suoraan.
Viimeksi muokattu: